עיצוב פנים בתים קטנים

מה הכלים שמשמשים עבור עיצוב פנים בתים קטנים ואיך גם אתם תוכלו להשתמש בהם?

אני, אריה גולדין עוסק בעולם העיצוב כבר שנים מתוך אהבה גדולה מאוד לתחום. עולם שלם המשלב בתוכו אסתטיקה ביחד עם היכולת ליצור אומנות שיש בה גם מענה פונקצונאלי עם ערך אמיתי עבור כל מי שבוחר לגור בתוך היצירה הזו שנוצרה עבור כל לקוח בדיוק. זה הכיף הגדול בעבודה הזו במידה רבה. היכולת ליצור אומנות שיש בה ערך אמיתי עבור הלקוח ועבור כל מי שהבית שלו הופך להיות המקום עליו חלם תמיד.

שכן בית הוא הרבה מעבר לארבע קירות, בית הוא המקום בו האדם יכול להרגיש ביטחון, אהוב ומוגן. עיצוב פנים בתים קטנים עם כן זו חוויה מאתגרת משום שמצד אחד אם נרצה או לא אנחנו צריכים לעבוד ביחס למשאבים מוגבלים. מהצד השני, יש גם כאן מגוון רחב של אפשרויות שיכולות לאפשר לנו לקחת את הבית אותו אנחנו מעצבים לכל מיני כיוונים. אם אתם מחפשים טיפים עבור עיצוב פנים בתים קטנים, הגעתם בדיוק למקום הנכון עבורכם.

תהליך של עיצוב פנים בתים קטנים מתחיל בתהליך 'הרחבה' של השטח

בין אם אתם רוצים ללכת לכיוון של עיצוב בתים מודרניים ובין אם אתם מחפשים איך ליצור עיצוב פנים בתים קטנים, התהליך חייב להתחיל בניסיון אמיתי להרחיב את השטח עד כמה שניתן. מה זאת אומרת? הרי אי אפשר להזיז את הקירות ממקומם. אבל על אף שאי אפשר להזיז קירות ולמרות שהתהליך של עיצוב פנים בתים קטנים מתאים מטבע הדברים עבור בתים קטנים, תהליך של עיצוב פנים בתים קטנים הוא תהליך שבראש ובראשונה מתייחס לאופן בו אנחנו יכולים ליצור כמו הרחבה לבית. איך אנחנו מסדרים פרופורציה נכונה בין הרהיטים שיוצרת מרחב, מה אנחנו יכולים לעשות כדי לתת תחושה של אורך ורוחב. איך ניעזר באלמנטים שונים כדי להכניס תחושה של מרחב גם אם זה לתוך בית קטן.

תהליך של עיצוב פנים בתים קטנים הוא לא תהליך מאוד שונה מכל תהליך עיצוב אחר, אלא שאם בבתים אחרים ננסה להפוך את הבית מלא כמה שניתן, במקרה הזה נחשוב איך אנחנו יכולים ליצור מצד אחד מרחב פונקציונאלי ומצד שני כזה שיראה כאילו יש בו את המקום להכיל הכל.

מקומות איחסון זה מאוד חשוב

תהליך של עיצוב פנים בתים קטנים חייב לתת את הדעת למקומות האיחסון שמעטרים את הבית. מה שצריך לדעת ולזכור כל הזמן הוא שכאשר אנחנו מדברים על מקומות איחסון אנחנו לא מדברים רק על מקומות איחסון אלא אנחנו מדברים על פריטים שיכולים להפוך לחלק פונקציונאלי מעיצוב הבית. למשל, דוגמא מצויינת לזה היא להעביר, בתהליך של עיצוב פנים בתים קטנים, את מכונת הכביסה למשל ואת המייבש לחדר המטבח ולהסתיר את אלו מאחורי ארון שנראה כאילו הוא חלק מהקיר. ככה אנחנו מקבלים כמה דברים. מצד אחד אנחנו מגדילים את המקום החשוב כל כך לחדר הרחצה ומהצד השני אנחנו מייצרים מקום שהופך להיות חלק אינטגרלי מהמטבח. מקומות איחסון יכולים להיות בדמות ארגז מצעים כבסיס למיטה בחדר השינה ובעוד הרבה מאוד נקודות שונות ברחבי הבית. עיצוב פנים בתים קטנים הוא כאמור תהליך בו אנחנו מנסים להתאים בין הצרכים הפונקציונאליים ובין יצירה של כמה שיותר מקום על ידי הורדה של פריטים ברחבי הבית.

זה לא אומר שאין מקום לכלום

אתם יכולים ללכת לכיוון של עיצוב בתים מודרניים ואתם יכולים ללכת לכיוון של עיצוב פנים בתים פרטיים קטניים בסגנון כפרי. הכל אתם יכולים לעשות כאשר מדובר על עיצוב פנים בתים קטנים, הנקודה היחידה היא שאת כל הפריטים שאתם מעוניינים להכניס צריך להכניס בטעם שכן אחרת אנחנו נמצא את עצמנו מהר מאוד נמצאים בסיטואציה בה אנחנו לא יכולים להכניס עוד כלום והבית נראה מלא ולא נעים. חשוב לזכור כי המטרה היא ליצור עד כמה שאפשר 'סדר בעיניים' ככל שהתחושה תהיה של מרחב מסודר יותר כך החוויה שתתקבל זה של בית בו יש מקום. לכן אגב חשוב כל כך למצוא מקום לכל דבר, שכן מה שאין לו מקום בדרך כלל סופו של יום הוא שימצא את עצמו על הריצפה או בכל נקודה לא מחמיאה אחרת.

אין כמו רעיונות חדשים

אני, אריה גולדין מפציר בלקוחות שלי בכל פעם מחדש להביא לי רעיונות רבים ככל הניתן. המטרה שלי היא לאפשר ללקוחות שלי לחשוב בעצמם מה בעצם התוצאה אליה הם רוצים להגיע בסופו של דבר. משום שהרבה פעמים גם בתהליך ההכנה אני יכול לראות איך לקוחות באים למשל עם הרצון לבצע עיצוב פנים בתים פרטיים קטנים, אבל בלי הבנה אמיתית של מה הדבר אותו אני, אריה גולדין, רואה בעיני רוחי בתור מעצב פנים לכל דבר ועניין. רעיונות חדשים מאפשרים לי לחשוב בכיוון שלכם, לקחת את הדברים שאתם מביאים ולנסות ליצור אותם במרחב החדש. אני, אריה גולדין אוהב כל כך לקחת רעיונות שנמצאים בתוך תמונה ופשוט ליצור אותם במציאות. להפוך אותם לעובדה מוגמרת, לדבר קיים.

עיצוב פנים בתים קטנים הוא תהליך מרתק

תהליך של עיצוב פנים הוא תהליך מרתק בו יש לבחון בזהירות על פרט. אני כל כך הייתי רוצה שגם אתם תקחו חלק במסע הזה. עיצוב פנים בתים קטנים יכול להתחיל כבר מעכשיו. כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון.