עיצוב פנים בסגנון כפרי

עיצוב פנים בסגנון כפרי כולל כמה כללי אצבע שכדאי לכם להכיר

עיצוב פנים בסגנון כפרי הוא כאמור אופן עיצוב שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. אני, אריה גולדין נתקל בלא מעט מקרים בהם הבקשה היא ללכת על הקו הזה מתוך הניסיון להביא חמימות אל תוך המרחב הביתי. אולי זו הייתה תקופת הקורונה שהובילה רבים הביתה ואולי אלו היו משתנים אחרים, אבל האמת היא כי עיצוב פנים בסגנון כפרי הוא עיצוב שהפך פופולארי בין היתר משום שהוא מייצר איזה קשר לטבע שלא קיים בעולם של העיצובים האורבניים. כנראה שהתקופה בה רבים מצאו את עצמם מבלים יותר בבית הובילה רבים גם לחפש פינה פסטורלית, שקטה, בה יוכלו לרגע פשוט להתחבר בחזרה לעצמם.

אם אתם מחפשים איך לאפשר לעצמכם ליהנות גם כן ממה שנקרא: עיצוב פנים בסגנון כפרי, אני, אריה גולדין, מזמין אתכם להכיר כמה כללי אצבע שימושיים במיוחד.

קודם כל, הכי חשוב זה להכניס את הטבע

תהליך של עיצוב פנים בסגנון כפרי ועוד יותר אם אנחנו מדברים על עיצוב פנים בתים פרטיים, אנחנו חייבים פשוט לדבר על המשמעות של עץ בעיצוב הבית. עץ יכול להיכנס בכל מיני צורות הביתה. עץ יכול להיכנס ברהיטים, יכול להיכנס בתור עציצים, יכול להיכנס בתור פרקט לריצפה. ככל שנשתמש ביותר צבעים חמים, טבעיים וככל שנשתמש יותר בחומרי גלם המזכירים לנו את הכפר לעומת העיר, כך נאפשר לעצמנו להרגיש את מה שאנחנו מעוניינים להרגיש כאשר מדברים על עיצוב פנים בסגנון כפרי.

זה לא אומר שאנחנו לא מתייחסים לכל הכללים של עיצוב הבית

עיצוב פנים בסגנון כפרי הוא עדיין תהליך של עיצוב פנים ואנחנו כמובן נתייחס אליו ככזה. כלומר, אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יודעים על תהליך של עיצוב בתים. אנחנו נסדר את הרהיטים השונים בפרופורציה, אנחנו נכניס מגוון של אלמנטים שיכניסו חום וחמימות אל תוך המרחב. אנחנו נבצע חלוקה נכונה של הפריטים ברחבי הבית ונעשה את כל מה שאנחנו יודעים לעשות כדי להפוך את הבית לבית. עיצוב פנים בתים פרטיים בסגנון מודרני או בסגנון כפרי לא באמת שונים באופן מהותי זה מזה.

עיצוב פנים בסגנון כפרי זה לשים דברים בחוץ

אם יש מקום בו אנחנו יכולים 'להשתגע' זה במגוון הפריטים אותם אנחנו יכולים להניח בחוץ כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתים בעלי אופי כפרי. עיצוב פנים בסגנון כפרי הוא תהליך בו אנחנו רוצים לשים את מה שיכול להוסיף לבית בחוץ. אלו יכולים להיות סירים שאנחנו בוחרים לתלות מהתקרה ואלו יכולים להיות אלמנטים נוספים שהופכים את הבית למקום בו 'הכל בחוץ'. גם התחושה שהפריטים הללו משדרים נותנים תחושה שבבית הזה אפשר להתרווח, 'לפתוח את הכפתור במכנסיים' ופשוט להרגיש הכי בבית שאפשר. מה שלא נעשה אגב כאשר אנחנו הולכים לקו של עיצוב מודרני לדוגמא. אני, אריה גולדין כמובן יודע לבצע מיני שילובים משום שבכל זאת אנחנו חיים במאה ה21 ועל כך נדבר בהרחבה כעת.

השילוב תמיד יביא לרעיונות חדשים

עיצוב פנים בסגנון כפרי זה לא אומר שהמטבח צריך להיות ישן ושהדירה צריכה להיות בנויה באופן לא נכון. עיצוב פנים בתים פרטיים הוא תהליך בו אנחנו רוצים להוציא את הטוב מכל האפשרויות שנמצאות לפנינו. עיצוב פנים בסגנון כפרי הוא רק עיצוב פנים בסגנון כפרי, אנחנו כמובן נעשה את כל מה שאנחנו יודעים כדי לאפשר ללקוח ליהנות מהיתרונות של העולם החדש. מה שכן בדרך כלל העיצוב, שלי, של אריה גולדין, יתבטא בצבעים בהם נבחר לצבוע את הבית, בפריטים הקטנים שיעטרו את הקירות ובכל האלמנטים שמאפשרים את היצירה הזו של מרחב נעים וקרוב כמה שניתן.

לאורך כל תהליך העיצוב המטרה היא לשים את הדגש על מה שחשוב לכם

זה לא משנה אם אנחנו מדברים על עיצוב פנים בסגנון כפרי או על כל עיצוב פנים בכל סגנון אחר, המטרה בסופו של דבר היא לבצע איזה חיבור בין בחירה שהיא בחירה אסתטית ובין היכולת שלנו ליצור את הקרקע שעליה אנחנו נשים את הבחירות הפרקטיות שלנו. אני, אריה גולדין, תמיד אוהב לשאול את הלקוחות לפני שאנחנו מתחילים תהליך של עיצוב בתים כפריים, מה הדברים שהכי חשוב להם בבית. אחד רוצה שיהיה לו מטבח גדול והשני רוצה חדר עבודה נוח. אחד מעוניין ביצירה של מרחב מתאים לאירוח והשני רוצה חדר שינה המתאים למידותיו. כלומר, המטרה היא גם כמובן לתת לכם את הדברים שאתם מחפשים בבית.

אגב אם אתם לא יודעים איך להתחיל הכי נכון זה ליצור רשימה שתאפשר לכם להבין את עצמכם מקרוב ומה בדיוק הדברים שאתם מחפשים ורוצים למצוא בבית שלכם בסופו של דבר. חשוב מאוד שלכל אורך הדרך תהיו כמה שיותר ברורים כדי שבסופו של יום התוצאה שתתקבל תהיה מתאימה כמה שניתן למה שאתם רוצים למצוא בבית שלכם בסופו של דבר.

עבודה שנעשית בידי מקצוענים תמיד מתחדשת

עיצוב בתים כפריים הוא תהליך בו אנחנו כל הזמן מתחדשים ומנסים למצוא את הדרכים ליצור את החמימות הנדרשת לצד יצירה של בית המגשים את כל המטרות המצופות מבית. אני, אריה גולדין יכול להגיד שכל פרויקט זוכה אצלי למלוא תשומת הלב על מנת שהלקוח באמת יוכל ליהנות כראוי מהבית שלו לאורך שנים. אין כמו הבית ואין מקום חשוב יותר להשקיע בו.