עיצוב בתים מודרנים

עיצוב בתים מודרנים זו המומחיות שלנו

הרבה פעמים שואלים אותנו, אלו העובדים אצל אריה גולדין מה זה למעשה עיצוב בתים מודרנים. מה ההבדל בין אלו ובין עיצוב בתים יפים בסגנונות נוספים? התשובה היא בסוג החומר בו אנחנו נעזרים כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתים מודרנים. תהליך של עיצוב בתים מודרנים הוא תהליך בו אנחנו לוקחים בחשבון את החלקים שהופכים את התעשייתי ליפה. אנחנו מנסים לשלב את האלמנטים שמוכרים לנו מהרחוב ומנסים לשלב אותם בתוך הבית. עיצוב בתים מודרנים זה עולם שלם של השראות, צבעים וקסם. בניגוד לתהליך של עיצוב בתים יפים בסגנונות אחרים, כמו סגנון כפרי, ויקטוראיני או בוהו שיק, אנחנו כאן מדברים על עיצוב שנשען על מה שחדש ומוצא בו את הנתיב הסלול.

שני סוגים של עיצוב בתים מודרנים

אם נחלק את האפשרויות העומדות לפיתחנו לשתיים אנחנו נראה שתי צורות של עיצוב בתים מודרנים:

  1. עיצוב בתים מודרנים בהשראת הרחוב: כלומר, עיצוב בתים מודרנים שנשען על חומרים 'תעשייתיים' . אולי אלו יהיו לבנים אדומות איתן ניצור חיפוי לחלקים שונים בבית, יכול להיות שנעשה את זה באמצעות הנחה של בטון מוחלק כחלק מהריצפה, נשלב ברזל ועוד. כלומר, ניקח חלקים שונים מעולם התעשייה ונשזור אותם בתוך הבית. הרבה פעמים אנחנו ניקח פריטים ריהוט מגוונים ואיתם ניצור את הסלון כולו והבית, ממש כאילו היינו אוספים את הפריטים הללו ישירות מהרחוב. עיצוב בתים מודרנים במידה רבה נשען על הרעיונות הללו, הרעיון לאסוף חלקים אקלקטים וליצור מהן מסכת אחת, תמונה אחת שפירושה בית.
  2. עיצוב בתים מודרנים בגירסא 'המתקדמת': כלומר, בדרך כלל נשלב בעיצוב הזה מה שאנחנו קוראים לו 'קווים ישרים' ועיצוב 'מונוכרומטיים'. יכול להיות שנדגיש את החלל הריק כחלק מתהליך העיצוב. נרצה להאדיר חפצים מסויימים ולהניח במרכז את הפריט עצמו. העצמת החלל ויצירה של קווים נקיים בשילוב אלמנטים מתחום האומנות, כל אלו מאפשרים ליצור עיצוב בתים מודרנים שמאפיין את העולם הקר, הקפטיליסטי, המהיר והמזמין בתוכו אנחנו חיים היום.

עיצוב בתים מודרנים מאפשר לנו לקחת השראה

בתור אלו העובדים אצל אריה גולדין אנחנו חייבים להגיד כי אין כל ספק שתהליך של עיצוב בתים מודרנים הוא תהליך מרתק עבורינו. משום שהקידמה תמיד משנה את פניה. תמיד יש משהו חדש שאנחנו יכולים לשים ותמיד המטרה היא לאפשר הנחה של הפריטים הללו עם עוד אמירה. בנימה של תחכום אנחנו יכולים להפוך את הבית כולו למה שהוא מצד אחד פרקטי, שכן אין עיצוב בתים מודרנים היום שלא מקדש את הפרקטיקה. את ריבוי מקומות האיחסון, את האפשרות להסתיר את אותם מכשירים שלמעשה אנחנו לא ממש רוצים שאף אחד יראה גם אם הם נמצאים במקומות ממש לא צפויים כמו המטבח למשל. מהצד השני, אנחנו רוצים לאפשר יצירה של מרחב בו ניתן לבטא את האומנות שהיא עיצוב בתים מודרנים. עיצוב בתים מודרנים בדרך כלל ידרוש מאיתנו לבחור פריטים מיוחדים, להדגיש כאמור חומרי גלם ספציפיים, כמו עץ, ברזל וכיוצא באלו ועוד. כלומר, המטרה היא לאפשר לאומנות להתבטא בתוך מה שהוא המרחב האישי של אלו המזמינים את העבודה, שלכם.

עיצוב בית מודרני הוא גם ניסיון להתאים את העבודה ללקוח

הכיף הגדול ביותר בעבודה אצל אריה גולדין היא שהעבודה לעולם לא מתרחשת בתוך וואקום. אנחנו לא מדברים לעולם על חלל ריק. אנחנו מדברים על מה שיש לנו את היכולת לשנות דרכו. כלומר, המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחות שלנו לחיות חיים נעימים יותר, נוחים יותר, מאפשרים יותר, בהתאם לצרכים שלהם. הכיף הגדול ביותר אולי בתהליך של עיצוב פנים הוא שאנחנו לא מדברים על אומנות בתור אומנות גרידה. אנחנו לא מייצרים עיצוב בית מודרני כדי להניח אותו באמצע מוזיאון. העבודה שלנו היא עבודה שנעשית כדי להפוך את החיים של הלקוחות שלנו נוחים יותר, מתאימים לצרכים הייחודיים שלהם.

לכן אגב, אין בתהליך של עיצוב מודרני להעיב על צרכים בסיסיים כמו מענה לכמות הילדים שיש בבית, לשאלות של עבודה מהבית, מה שמטבע הדברים הפך להיות לנושא מאוד משמעותי שאנחנו, מעצבי הפנים, מתמודדים איתו לאור מגיפת הקורונה שטרפה את הקלפים בכל העולם, אנחנו רוצים להשאיר לכם מקום לארח חברים ומשפחה, לבשל, אנחנו רוצים לתת לכם את הכלים ליהנות מכל מה שאתם יכולים ליהנות ממנו כשמעצבים בית או בית עסק לטעמכם. אלא, שאנחנו רוצים, ביחד עם העיצוב הפרקטי, השימושי, לאפשר לכם ליהנות מהאומנות של עולם העיצוב בבית שלכם.

אולי זאת משום שאנחנו מאמינים כי בסופו של יום המגורים בבית אסתטי הם מה שיאפשר לכם גם להרגיש יותר טוב. הם מה שיגרום לחיים שלכם להיראות אחרת בסופו של דבר. הרי אמרו חכמים מאיתנו: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם', אחרי כל כך הרבה שנים במקצוע אנחנו חושבים שאנחנו יכולים להסכים עם המשפט הזה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר

אנחנו, העובדים אצל 'אריה גולדין' נשמח ליצור אתכם קשר ולהתחיל לחשוב ביחד איך ליצור את הבית שהולם את החלומות שלכם מכל הבחינות. מה שיגרום לכם לקום שמחים בכל בוקר מחדש. אנחנו כאן כדי להגשים עבורכם חלומות, תנו לנו את הכלים, צרו איתנו קשר, כדי שנוכל להתחיל לעשות זאת. אנחנו נשמח לדבר איתכם מתי שתבחרו לעשות זאת. אנחנו זמינים בטלפון ובאתר האינטרנט שלנו. יאללה, אל תחכו, פשוט בואו.