עיצוב פנים כפרי

עיצוב פנים כפרי – כל הדרכים להרגיש כמו בכפר

עיצוב פנים כפרי הוא עיצוב שאולי מתאים יותר לארצות מסוימות באירופה או לארצות הברית למשל, בה מרבית הבתים הפרטיים נבנים מעץ, אך גם בישראל אנו רוצים להרגיש כמו בחו"ל ובטח כאשר מדובר בצימר אז למה לא בבית הפרטי שלנו בעצם. עיצוב פנים כפרי הוא טרנד שתמיד יהיה חביב על קהל רב אך כאמור קשה להשיג עיצוב פנים כפרי בישראל. במאמר זה ננסה בכל זאת לאפיין מהו עיצוב פנים כפרי וניתן לכם כמה טיפים ליישום על מנת שגם אתם תוכלו להרגיש שאתם חיים בבקתה בכפר או לפחות לשלב כמה אלמנטים כפריים בסיסיים שיתנו לכם תחושה כפרית, במיוחד בחודשי החורף הקרים.

איך להשיג עיצוב פנים כפרי בקלות

הנה כמה טיפים להשגת עיצוב פנים כפרי בקלות:

  • טיפ מס' 1 להשגת עיצוב פנים כפרי: עץ! – כן זהו בוודאי טיפ מתבקש וידוע, אך באמת עץ הוא המרכיב העיקרי ביצירת כל חווית עיצוב כפרית. אמנם בישראל מרבית הבתים אינם בנויים מעץ בשלד ובמעטפת אך בהחלט אפשר לשלב עץ כמעט בכל חלל בבית. כולם אוהבים פרקט ומהו פרקט אם לא סוג של עץ. כמובן שעל מנת להשיג את המראה הכפרי צריך להשתמש בסוגי עץ הרבה יותר מאסיביים, יוקרתיים ויקרים. בבית עם תקרה גבוהה למשל ניתן להוסיף קורת עץ או אפילו עמודי עץ, חיפויי קיר דקורטיביים דמויי עץ ועוד. גם הדקים הפופולריים עשויים עץ, פרגולות מעץ ועוד אלמנטים שהמרכיב העיקרי בהם הוא עץ. למי שזה יותר מדי עץ בשבילו, אפשר לשלב אלמנטים קטנים יותר ופחות בולטים מעץ ויש היום מגוון רחב של פריטים מבוססי עץ החל משולחנות מעץ מלא ועד קישוטים דקורטיביים מהממים עשויים עץ טבעי, גזעי עץ מעוצבים, טבעות עץ ועוד. עץ הוא חומר גלם חי ונושם בעל היסטוריה, נוכחות וערך וכולנו אוהבים עץ באופן טבעי מהמקום הכי עמוק שלנו. שולחן קפה מעץ, פינת אוכל מעץ, אלה הריי חומרי הגלם שכולנו משתוקקים אליהם בעולם בו הכול מיוצר מפלסטיק ורהיט עץ מלא אמיתי הוא בעל ערך כספי וערכי כאחד המוסיף חמימות ויופי לכל בית!
  • טיפ מס' 2 להשגת עיצוב פנים כפרי: אח, קיר לבנים, פוחלץ על הקיר ועוד… – לא חייבים להרחיק לכת עד פוחלץ על הקיר אבל אח מסותתת, קיר לבנים מאסיבי ויוקרתי ועוד אלמנטים מעולמות הכפר תמיד יוסיפו ויהפכו כל בית לבית במראה כפרי. בנוסף, אם אתם רוצים להשיג מראה כפרי אמיתי, כדאי שתתחילו מהמטבח, כאשר היום יש מטבחים כפריים המגיעים ביחידה אחת ומטבח מעוצב בסגנון כפרי נותן צביון לכל הבית.

רוצים עזרה בעיצוב הבית לפי המראה הכפרי? מעוניינים לשדרג את הבית ולעצב אותו בכל סגנון עיצוב אחר: מודרני, קלאסי ועוד? מוזמנים ליצור קשר עם מעצב הפנים אריה גולדין המתמחה בכל סגנונות העיצוב ונשמח להגיע אליכם ולראות מה אפשר לעשות עם הנכס, איך אפשר לשפר אותו, איזה רעיונות עיצוב פנים יתאימו ויחד נבנה תוכנית עיצוב למטבח, לחדר השינה, לסלון או לכל הבית כרצונכם. מוזמנים לקרוא עוד מאמרים על עיצוב הבית, עיצוב פנים, עיצוב בשיטת עשה זאת בעצמך ועוד באתר, ליהנות טיפים ומידע נוסף בתחום.

" לגור בעיר ולהרגיש בכפר, עיצוב כפרי לבית" – אריה גולדין עיצוב פנים

כנסו לגלריית התמונות באתר מעצב הפנים ועברו על פרויקטים נבחרים ביניהם עיצוב מטבח ועיצוב סלון בסגנון כפרי ועוד. בין אם אתם מעוניינים לעשות מייק אובר מקיף או לעצב רק חלל אחד בבית, יש לנו את כל הפתרונות ונשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת עבור בניית תוכנית עיצוב ייחודית בהתאם לתקציב שלכם שתתאים למטרות שלכם ולעצב עבורכם בית בסגנון ובמראה שאתם רוצים להשיג. לפעמים מספיק לעשות שינוי אחד קטן בבית על מנת לתת לו מראה חדש אך גם אם תרצו לשנות את כל הבית ולתת לו מראה חדש לגמרי, זה אפשרי. נשמח לתת לכם רעיונות חדשים ולהראות לכם את הדרך למימוש תוכנית העיצוב שלכם בכל סגנון שתבחרו: עיצוב בית בסגנון כפרי, עיצוב בית מודרני, עיצוב בית קלאסי ועוד. יש היום פתרונות עיצוביים חדשים ונגישים כמו חיפוי קיר דקורטיבי דמוי עץ למשל, שאנו יכולים להיעזר בהם, גופי תאורה מיוחדים בסגנון כפרי וכמובן ריצוף או רצפה בסגנון כפרי, לאו דווקא עשויה מעץ אלא ריצוף דמוי עץ או ריצוף לבנים שגם הוא מתאים לסגנון העיצוב הכפרי. נציג בפניכם את המילה האחרונה בתחום עיצוב הבית בסגנון הכפרי ונראה לכם כיצד ניתן לעצב את הבית בסגנון כפרי בתקציב מתאים!

מעצבים את הבית מחדש בסגנון אחר – אריה גולדין עיצוב פנים

האתגר של כל מעצב פנים הוא ליישם את מה שלמד ואת הניסיון שלו בתחום, כל פעם בנכס אחר עם תנאים אחרים, צורה אחרת וסגנון עיצוב אחר. היופי באומנות עיצוב הפנים היא למצוא את השילוב המנצח שישרת בצורה הכי טובה ונכונה את הבית ואת דייריו. מעצב פנים מקצועי מקשיב ללקוחות שלו אך גם יודע מה נכון יותר לבית ומצליח להביא את הרעיונות שלו וליישם אותם בצורה האופטימלית עבור החלל המעוצב בצורה כזאת שתעלה את הנכס, תרומם אותו ומעבר לנוחות להצליח לגרום לבית להיראות שונה לגמרי, מעוצב, מרשים ויוקרתי יותר מכפי שהוא נראה לפני העיצוב!