עיצוב פנים דירות

עיצוב פנים דירות – החלטתם לחדש את מראה הדירה הישנה שלכם? כך תצליחו לעשות זאת נכון!

החלטתם לשנות את כל פנים דירתכם? נמאס לכם מהעיצוב המיושן? הגעתם למקום הנכון. אריה גולדין עוסק בתחום העיצוב מזה לא מעט שנים ומציע שירותי עיצוב פנים דירות בכל הגדלים. רגע לפני שאתם מתחילים בהליך עיצוב דירתכם מחדש, אריה גולדין מרכז עבורכם מספר דגשים חשובים שכדאי שתכירו טרם תחילת כל שלבי עיצוב דירתכם. ראשית, חשוב לדעת שבשנים האחרונות כל עולם העיצוב עולה על נס. עד לפני שנים בודדות רוב הציבור לא ייחס חשיבות רבה לעולם העיצוב ובחר את כל רהיטיו בגין התאמתם מבחינת הפרקטיקה והנוחות. כיום, העיצוב תופס מקום משמעותי בבחירתם של רבים עד כדי התפשרות על הנוחות והפרקטיקה לטובת התאמת הרהיט החדש לקו העיצובי של הדירה כולה. עליית ביקוש זו גורמת לכלל היצרנים ליישר קו עם צורכי כל לקוחותיהם ולייצר מגוון רחב של סגנונות עיצוביים בכל הגדלים והצבעים לבחירה. המבחר הגדול מחייב אתכם להגיע למעמד הבחירה מוכנים וממוקדים לפרטי הריהוט המתאימים ביותר לדירתכם מכל הבחינות, הן מבחינת הטעם האישי של כל הגרים בדירה והן מבחינת התאמת הרהיטים לקו אחיד בו תעצבו את הדירה כולה. איך עושים את זה? מיד נביא מטה מספר דגשים שיעשו לכם קצת סדר.

אריה גולדין מדגיש בפני כל לקוחותיו – מקדו את טעמכם האישי לפני שתגיעו לבחירת הרהיטים החדשים!

אז לפני שאתם ממהרים לחנות הראשונה הנקרית בדרככם, כדאי שתכירו שני צעדים פשוטים שיסייעו לכם למקד את טעמכם האישי ולהכיר היטב את הקו העיצובי האחיד בו בחרתם. כל שאתם נדרשים לעשות זה לפתוח מחשב ולהתחיל להכיר כמה שיותר דגמים, צבעים וסגנונות עיצוביים שונים של כל פרטי הריהוט שאתן צריכים. בעידן האינטרנט בו ניתן להגיע לכל מידע בלחיצת כפתור בלבד, תוכלו להשלים את כל שלב ההיכרות עם מבחר אדיר של דגמים תוך דקות ספורות. לאחר שלב ההיכרות, אריה גולדין המציע שירותי עיצוב פנים דירות מדגיש את חשיבות המיקוד. במטרה להצליח למקד נכון את טעמכם האישי, חשוב לערוך שני סינונים לכלל האפשרויות והדגמים שהכרתם בשלב הראשון. הסינון הראשוני כולל שלילה של כל העיצובים והצבעים שאינם מתאימים לטעמם האישי של הגרים בדירה או לקו העיצובי האחיד בו הם בחרו. חשוב לסנן כמה שיותר צבעים ודגמים בשלב זה בשביל להפוך את השלב הבא לפשוט ויעיל הרבה יותר. בשלב הבא, אתם בוחרים את הדגמים, העיצובים והצבעים היפים והמתאימים ביותר מבין כלל הדגמים שנותרו לאחר שלב הסינון הראשוני. בעזרת שני שלבים פשוטים אלה תצליחו להגיע למעמד הבחירה מוכנים ולהשלים עיצוב פנים דירות על הצד הטוב ביותר.

כל הטיפים לבחירה נכונה – כך תמדדו נכון את גודל החלל ותתאימו לו רהיטים מדויקים בגודלם

כעת, לאחר שהבהרנו את חשיבות מיקוד טעמכם והצגנו שני צעדים פשוטים שיסייעו לכם לעשות זאת, חשוב שתכירו עוד מספר טיפים חשובים של אריה גולדין לעיצוב פנים דירות. עיצוב פנים דירות כולל הוספת לא מעט פרטי ריהוט חדשים לדירה. אחת הטעויות הגדולות ביותר של רבים הבוחרים בהליך עיצוב פנים דירות היא בחירת רהיטים קטנים מידי ללא התאמה לגודל החלל או לחילופין, בחירת רהיטים גדולים מידי היוצרים תחושת עומס ומחנק. במטרה להימנע מכך, אריה גולדין המציע שירותי עיצוב פנים דירות מדגיש לכל לקוחותיו כיצד הכי נכון למדוד את הרהיטים החדשים. תחילה יש למדוד את שטח החלל. המדידות חייבות להיעשות בזוויות ישרות בלבד! כל מדידה אלכסונית תגרור תוצאות שאינן נכונות ומדויקות ותגרום לכם לבחור רהיטים ללא פרופורציה לשטח החלל. דגש נוסף באשר למדידת החלל בהליך עיצוב פנים דירות הוא מדידת הגודל המיטבי של הרהיט החדש עוד לפני קנייתו. איך עושים זאת? עומדים בחלל הדירה ומגדירים את מימדי הרהיט החדש בהתאם לכל הנמצא בחלל. אריה גולדין עיצוב פנים דירות מודד בשיטה זו את כלל הרהיטים שהוא בוחר לשלב בדירות לקוחותיו.

הימנעו מהתאמת יתר בין כל פרטי הריהוט החדשים – הכירו את השיטה הפשוטה והיעילה ביותר לעשות זאת

טיפ נוסף וחשוב לא פחות שאריה גולדין עיצוב פנים דירות מדגיש לכל לקוחותיו הוא כל נושא ההתאמה. אנשים רבים המנסים ליצור קו עיצובי אחיד בכל חלקי הדירה נוטים להיגרר להתאמת יתר בין כלל פרטי הריהוט החדשים. אריה גולדין עיצוב פנים דירות מסביר כי התאמת יתר עלולה ליצור מראה משעמם ונטול כך טיפת עיצוב ולכן חשוב לבחור שילוב צבעים או אובייקטים שונים שישברו את הרצף האחיד. איך עושים את זה? ברוב המקרים השיטה הפשוטה ביותר היא לבחור שילוב של שני צבעים כאשר האחד דומיננטי והשני פחות. הקפדה על שילוב הצבעים בכל חללי הדירה תבטיח לכם יצירת קו אחיד ומעניין ללא חשש להתאמת יתר. דגש נוסף ואחרון הוא גובה תליית התמונות. אם בחרתם לשלב תמונות בדירתכם, חשוב לדעת כי הגובה המיטבי לתליית תמונות הוא גובה העיניים של הגרים בדירה. אנשים רבים שלא מודעים לנתון זה תולים תמונות הרבה מעל גובה עיני הגרים בדירה, מה שמצריך מהם להרים את הראש בכל פעם שהם מביטים בתמונות. אריה גולדין, מעצב פנים, מציע שירותי עיצוב פנים דירות, עיצוב פנים בתי יוקרה, עיצוב פנים דירות קטנות ועוד. אם גם אתם נדרים לסיוע מקצועי בכל הקשור להליך עיצוב פנים דירות, אריה גולדין מעצב פנים ישמח לסייע לכם בהתמודדות עם עיצוב פנים בתי יוקרה, עיצוב פנים דירות קטנות ועוד.