עיצוב פנים תמונות

עיצוב פנים תמונות וסגנונות – אריה גולדין מעצב פנים

בתחום כמו עיצוב פנים תמונות של פרויקטים קודמים של המעצב הם החשובים ביותר כדי להבין מה סגנון העיצוב של אותו מעצב והאם התחברתם אליו והוא מתאים לכם. חיפשתם עיצוב פנים תמונות בגוגל והגעתם לכאן? שמחים לארח אתכם באתר הבית של מעצב הפנים אריה גולדין ומקווים שתמצאו את מה שאתם אוהבים בתחום עיצוב פנים תמונות, סגנונות ועוד. נשמח לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות ולבחון האם סגנון העיצוב שלנו מתאים לכם והאם אנחנו יכולים לעצב עבורכם את הנכס שלכם לשביעות רצונכם בהתאם לתקציב שקבעתם לעצמכם. מוזמנים לגלוש עוד באתר ולקבל טיפים מעשיים ושימושיים לעיצוב הבית שיטת DIY עשה זאת בעצמך או ליצור קשר ולתת לנו לעשות את מה שאנחנו מומחים בו – עיצוב בית יוקרתי במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

כל מה שצריך לדעת עיצוב פנים תמונות, סגנונות, פרויקטים, טרנדים ועוד!

כנסו לגלריית עיצוב פנים תמונות באתר מעצב הפנים אריה גולדין ותוכלו לראות מה אפשר לעשות גם בדירה שלכם. הקליקו על לשונית עיצוב פנים תמונות ותוכלו לראות תמונות מפרויקטים שונים שביצענו בין אם בדירות יוקרה, ווילות ובתים פרטיים, דירות גג ופנטהאוזים וכל נכס אחר שדורש עיצוב. אומרים שתמונה שווה אלף מילים וזה נכון במיוחד בתחום כמו עיצוב פנים! מוזמנים ליצור קשר לשיחת ייעוץ ראשונית עכשיו ונשמח לעזור לכם לעצב את הבית כמו שצריך, כמו שתמיד חלמתם בתקציב שמתאים לכם ובהתאם ללוח זמנים קפדני.

למידע נוסף על עיצוב פנים תמונות, פרויקטים ונכסים מעוצבים על ידי המשרד המשיכו לגלוש באתר מעצב הפנים אריה גולדין ולקרוא עוד מאמרים וכתבות ולקבל טיפים לעיצוב פנים בשיטת עשה זאת בעצמך. הנה כמה טיפים ראשונים לעיצוב הבית שכל אחד ואחת צריכים להכיר:

טיפ מס' 1 לעיצוב הבית: תשקיעו במה שחשוב: כל מי שמעצב בית, בין אם מעצב פנים או לקוח קצה, צריך לפני הכל להבין מה חשוב ובמה חשוב להשקיע. יש מי שבנוי לכך ולא הולך לאיבוד בפרטים קטנים ויש מי שצריך הכוונה ועזרה מקצועית אבל חשוב שתבינו שהשיטה הכי טובה לעצב את הבית היא לבנות קודם כל תוכנית ולהשקיע בה לפני הכל. תקציב, סידור החלל, חומרי גלם, צבעים וסגנון, כל אלה תוצאות של אותה תוכנית על או תוכנית אב שתבנו. תשקיעו במה שחשוב והתוצאות תהינה טובות יותר. מה שחשוב זה להכיר את השוק, להכיר את הנכס, לדעת מה ההבדלים בין ריצוף כזה לאחר, להבין כמה שנים אחריות אתם מקבלים על הספה ואיזה פאזת חשמל יש בקומה הראשונה או השנייה בבית וכו'. כל נכס והמגבלות שלו, הצורה והגודל שלו והתנאים המיוחדים שלו. לכן במקום להתפזר וללכת לאיבוד בין עשרות פרטים קטנים כגדולים, שבו עם מעצב או לבד ובנו תוכנית מסודרת שתכסה הכל ותשקיעו במה שחשוב לכם ולא בפרטים הקטנים והנלווים שגם להם צריך להקדיש מחשבה אבל בצורה משנית.

טיפ מס' 2 לעיצוב הבית: ניצול החלל: עוד דבר בסיסי שכל מעצב פנים יודע הוא לנצל את החלל בצורה אפקטיבית. מעצבים חובבים רבים עושים טעות של העמסת החלל בריהוט ולמרות שהריהוט עצמו נהדר, העומס של הפריטים בחלל הורס את כל עיצוב הבית. הסוד הגלוי שמעצבים רבים מכירים ומשתמשים בו לאורך השנים בכל סגנונות העיצוב כמעט הוא מינימליזם. מילה מוכרת וידועה בעולם העיצוב שהיא אבן דרך ביסודות העיצוב בכל תחום. הכישרון לדעת איך דווקא לצמצם, איך למצוא פתרונות עיצוב באותו חלל בלי להעמיס, איך לנצל את סידור הבית בצורה חכמה וזורמת, כל אלה כלים בסיסיים שצריכים להיות בארגז הכלים של כל מעצב מתחיל או מקצוען וגם אצלכם. לכן לפני שאתם ממהרים לקנות ספה ענקית ועוד ספה ועוד שולחן או רהיט אחר, קחו צעד לאחור ונסו לראות מה המטרה, מה משרת כל רהיט ואיך אפשר למצוא מרחב בחלל וממש כמו במוזיקה: לפעמים השקט בין הצלילים הוא זה שעושה את המנגינה יפה כל כך…

טיפ מס' 3 לעיצוב הבית: שימוש באביזרים ועזרים: עוד סוד קטן או אם תרצו כלי בארגז הכלים של מעצבי על ומעצבי פנים רבים הוא היכולת להוסיף את הדובדבן שבקצפת לאחר שתמונת העיצוב הושלמה אך עדיין מרגישים שמשהו חסר. מדהים כמה אביזר אחד קטן יכול להשלים ולמלא את מה שחסר ולתת בדיוק את הטאץ' האחרון שסוגר את התמונה והופך אותה מושלמת. זה יכול להיות אגרטל, תמונה, שטיח, הדום, סל מטריות, עציץ או כל אביזר או אקססורי אחר שאתם יכולים לחשוב עליו. זה גם החלק הכייפי ביותר בכל משימת עיצוב, לבחור את האביזרים המשלימים שמאחדים הכל ועוזרים לבית לקבל מראה ייחודי משל עצמו. יכול להיות שמצאתם פרות מלאכותיים מדהימים באיזה אתר ויחד עם קערת פירות נדירה שמצאתם בשוק השניים יקשטו את שולחן הסלון בצורה נהדרת או כל דבר אחר.

לסיכום

אנחנו אוהבים בתים מעוצבים ותמיד זה נראה לנו שקל לעצב בית. בפועל זה לא כזה פשוט אך אם תיישמו כמה כללים בסיסיים ותיעזרו בטיפים מכאן וממקומות אחרים, תוכלו להרגיש טוב עם התוצאה הסופית שתגיעו אליה אם החלטתם לעצב את הבית לבד ואם החלטתם שאתם רוצים עזרה של מעצב פנים מקצועי, מוזמנים להשאיר פרטים וליצור קשר עכשיו ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם הצעה מתאימה. להתראות ובהצלחה.