עיצוב משרדים תמונות

עיצוב משרדים תמונות היא אומנות שכדאי לכם להכיר

עיצוב משרדים תמונות היא אומנות של ממש, אותה כדאי שתכירו. מדובר על האופן בו אתם יכולים לקחת את התמונות שמעטרות את החדרים השונים במשרד ולהפוך אותן למה שמאיר את המשרד באופן אחר לחלוטין. עיצוב משרדים תמונות זו אומנות של ממש וזה מה שגם לכם כדאי להכיר. בין אם מדובר על תמונות שאנחנו שמים על מנת לתת איזה קונטקסט אומנותי ובין אם על מנת שניתן יהיה להכניס עוד צבע אל תוך החדר. העבודה הזו, עיצוב משרדים תמונות היא ממש אומנות בפני עצמה בתוך התחום הזה של עיצוב משרדים. מדובר על מה שדורש לא רק עין טובה וחוש אסטתי כי אם הבנה מעמיקה של המותג עצמו, מה העסק בה לשדר ועל מה אנחנו באים לדבר כעת.

עיצוב משרדים תמונות, מאיפה מתחילים?

אנחנו חיים באמת בעולם בו הכל נעשה מה שיכול לא פעם להיות מאוד מבלבל. אני, אריה גולדין, נתקל לא פעם ולא פעמיים בלקוחות שרוצים כל מיני דברים כאשר הרבה פעמים הבחירה של התמונות לא באמת משרת האחת את השניה. במקרים אחרים של עיצוב משרדים תמונות אני יכול להיפגש עם מי שבכלל לא יודעים מה לבחור מתוך כל השפע שקיים. לכן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין מה המותג דורש ומה החלל מבקש. כלומר, אנחנו קודם כל צריכים להבין איפה בתוך החלל נכון להניח את התמונות הנכונות. לעיתים אנחנו נרצה לשים תמונה גדולה מאוד בתוך חלל המתנה למשל, בעיקר כאשר עיצוב משרדים תמונות נועד לשוות לחלל מראה יותר קלאסי. במקרים אחרים, אנחנו ניעזר באופציה של עיצוב משרדים תמונות כדי להכתיב משהו קצת יותר חדש ומסקרן בדמות הנחה של שורה ארוכה של תמונות האחת ליד השניה. כלומר, ככל שנשחק עם האפשרויות שלנו יותר, לא נהיה מקובעים ובעיקר נכיר את החלל, כך נצליח לבחור לאורך תהליך של עיצוב משרדים תמונות בתמונות שבראש ובראשונה ישרתו את החלל והמותג.

עיצוב משרדים תמונות צריך להתחשב בתאורה ובפלטת הצבעים

כאשר מדברים על עיצוב משרדים, אני, אריה גולדין, כל הזמן מזכיר ללקוחות שלי כי בסופו של דבר העין מחפשת את התמונה השלמה, המלאה וההרמונית ביותר. כלומר, יכול להיות שיש כל מיני תמונות שאתם מאוד אוהבים, אולי מדובר על מה שבאלבום או במקום אחר יכול לשבות את עיניכם. אבל כל עוד התמונה לא מתכתבת עם הצבעים האחרים בחלל, היא עלולה ממש להפריע בעין. כאשר אנחנו מדברים על השתלבות בתוך החלל, על עיצוב משרדים תמונות, חשוב להגיד כי לא צריך להתאים את הצבעים של התמונה דווקא לרהיטים גדולים בתוך החלל כמו ספה או שולחן דומיננטי. התמונה יכולה להתכתב גם עם הדוגמא שיש על הכרית שהנחנו בשביל היופי בפינה, כלומר, המטרה היא ליצור פסיפס שמשתלב היטב האחד עם השני.

עיצוב משרדים תמונות יכול לתת משב רוח רענן אל תוך החלל

עיצוב משרדים הוא אתגר שתמיד כיף להתמודד איתו משום שהתפקיד שלי, אריה גולדין, הוא לא רק לעצב את המשרד כך שיתן את כל מה שעובדים והלקוחות צריכים ברמה הטכנית, הפרקטית. המטרה היא לא רק ליצור פינות עבודה ומקומות איחסון נוחים. המטרה היא גם לתת לעובדים וללקוחות את המוטיבציה, את רצון לשהות בחלל וליצור ביחד דברים חדשים. הרבה פעמים אני יכול לראות איך דווקא תמונה אופטימית, המשדרת חופש ושמחה הרבה פעמים יכולה להוביל את העובדים ואת הלקוחות לאיזו תחושה אופטימית ורצון טבעי פשוט לשתף האחד עם השניה פעולה.

כמה מילים על עיצוב משרדי הייטק

עיצוב משרדי הייטק נחשב עיצוב שונה מאשר של חללים אחרים בעולם העיסקי ואולי כאן זה הזמן קצת לפרק את ההנחה הזו לגורמים. אכן קיימים הבדלים שנובעים בעיקר מכך שמשרדי הייטק הם המקום בו הדבר החשוב והמשמעותי ביותר שנדרש מכל העובדים זו היצירתיות. כלומר, בניגוד למקומות אחרים שאולי גם דורשים יצירתיות אבל לא בהכרח את היכולת להמציא, לעיתים כל מה שצריך זו סביבת עבודה נעימה, רגועה ונוחה. למשל, משרד עורכי דין דורש בעיקר מקום אליו לקוחות יכולים להגיע ולהרגיש שיש מי ששומע אותם, הוא צריך להיות מקום בו העובדים יכולים להעמיק בכל מיני סוגיות משפטיות ולתת עליהן את הדעת. כאשר מדובר על עיצוב משרדי הייטק המשחק משתנה משום שכאן אנחנו צריכים לחשוב מה הדברים הקטנים שיכולים להגביר אצל העובדים השונים את התחושה הזו של יצירתיות.

אז מה האפשרויות שלנו במישור הזה

כדי להגביר את התחושה של יצירתיות במשרדי הייטק לאורך תהליך עיצוב משרדי הייטק, הרבה פעמים נרצה ליצור אלטרנטיבות שונות של פינות ישיבה, נשים צבעים עליזים וניצור נקודות שנותנות תחושה של רוגע ושלווה. כלומר, ניקח את כל מה שאנחנו יודעים משלל המחקרים החדשים ונבין ביחד באיזה אופן אנחנו יכולים ממש ליצור סביבה חדשה שתאפשר לכל העובדים למצוא את עצמם ולהוציא את הטוב ביותר שהם יכולים להוציא מעצמם בכל יום מחדש.

רוצים לשמוע עוד?

אני, אריה גולדין, עוסק בתחום תקופה ארוכה ואשמח ללוות גם אתכם בדרך ליצירה של המשרד המתאים ביותר לצרכים שלכם. ביחד נרקום חלומות ופשוט נביא את העסק קדימה על ידי יצירה של סביבת עבודה נעימה ומאפשרת. נשמח לדבר איתכם בכל נושא ובכל עניין. לשאלות נוספות ובירורים זה הזמן לפנות בטלפון ודרך האתר.