עיצוב משרדים מפוארים

כדי שהעסק יצליח, עיצוב משרדים מפוארים הוא מה שאתם לא יכולים לוותר עליו

עיצוב משרדים מפוארים זו לא רק משאלת לב או משהו שאפשר לדחות למועד אחר. עיצוב משרדים מפוארים זה הליך קריטי שבסופו של דבר נועד להביא לקוחות לעסק. הרי בסופו של דבר, כאשר אנחנו מדברים על צמיחה של מחזור עיסקי על ידי כניסה של עוד לקוחות לקבלת שירות בעסק, אנחנו יכולים לפרוט כל מיני צעדים שמאפשרים לנו להגיע ליעד הנכסף. בין היתר, האופן בו מעוצב המשרד, גם הוא משפיע באופן דרמטי על האפשרות להביא לקוחות נוספים לעסק. עיצוב משרדים מפוארים מעמיד אתכם בתור מי שלוקחים את עצמם ברצינות ובתור אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, כמו שאתם באמת. אני, אריה גולדין, נמצא כאן כדי להצליח, ביחד איתכם, להפוך את המשרד לכזה שימשוך לקוחות ויאפשר לעובדים לעבוד בקלות רבה יותר.

עיצוב משרדים מפוארים מתחיל בחזון

תהליך עיצוב משרדים מפוארים מתחיל בדימיון, מתחיל בתכנון קפדני שתפקידו לאפשר לכם לדמיין מה אתם מעוניינים שיהיה במקום. חשוב לזכור כי אנחנו חיים בעידן בו עיצוב משרדים מפוארים לא חייב להיות עיצב קלאסי או מודרני בהכרח. קיימות הרבה מאוד דרכים להנכיח את הבשורה בחלל. לכן חשוב יותר מכל להתחיל עם תיאום ציפיות. עיצוב פנים משרדים הוא מה שיכול להוביל אותנו לכל מיני כיוונים, חשוב מאוד להתחיל בהיערכות מוקדמת ותכנון שיעזרו לנו להגיע לנקודה אליה אנחנו מעוניינים להגיע בסופו של דבר. ההמלצה הכי טובה שלי, של אריה גולדין, היא להתחיל בבחינה של אפשרויות שונות עבור עיצוב משרדים מפוארים באינטרנט ובמקומות אחרים. מהר מאוד תוכלו להרגיש ממש מה הדברים שמדברים אליכם יותר ומה הדברים שמדברים אליכם הרבה פחות.

קודם כל נעריך את הצרכים שלכם

בשלב הבא לאורך תהליך העבודה אנחנו צריכים להעריך את הצרכים שלכם. מה אתם מעוניינים שיהיה במשרד שלכם, על מה אפשר לוותר. האם יש שינויים שיכולים ליעל את העבודה? אנחנו יודעים שמדובר על מה שנדמה כעת מעט אמורפי, אז ניתן דוגמא. למשל, עיצוב משרדים מפוארים עבור קליניקה פרטית יכול להיות עיצוב שמדגיש את הפרטיות אותה מקבלת כל לקוחה כאשר היא נכנסת. למשל, על ידי יצירה של מסדרון לחדר הטיפול ועל ידי מרחב נוח ומפנק עבור ההמתנה. במקרים אחרים, עיצוב משרדים מפוארים עבור משרד עורכי דין יכול להיות שדווקא נעדיף, בעזרת דלתות זכוכית להראות שמתקיימת פגישה, כדי שהלקוח ידע שעורך הדין איתו בחר להתייעץ יתפנה אליו תוך זמן קצר. השינויים הללו נראים אולי פעוטים, אבל כאשר אנחנו מדברים על עיצוב משרדים מפוארים אנחנו מדברים בראש ובראשונה על האופן בו העיצוב יכול להקנות לכם כלים לעבודה נוחה עד כמה שניתן.

עיצוב משרדים מפוארים, הבנה של החלל

אחרי שאני, אריה גולדין, מבין מה הצרכים שלכם כאשר אנחנו ניגשים לתהליך של עיצוב פנים משרדים, חשוב להבין מה כולל החלל ואיך אנחנו יכולים לנצל אותו באופן הטוב ביותר כדי להגיע לתוצאה לה אנחנו מקווים. למשל, אם יש חלון גדול שצופה לחצר, אם השמש משפיעה על החלל דווקא בשעות מסוימות וכן הלאה, כל המשתנים הללו שאתם לא יכולים לשלוט בהם, הם דווקא הגורמים שאתם יכולים לנצל לטובתכם. באותה מידה אנחנו חייבים, לאורך עיצוב משרדים מפוארים, להתייחס לחלל כאשר אנחנו מחליטים אילו רהיטים אנחנו מעוניינים לשים בכל נקודה.

עיצוב משרדים מפוארים חייב לאפשר סביבת עבודה נוחה

כאמור, עיצוב משרדים מפוארים נועד, בראש ובראשונה, להוביל לצמיחה של העסק. עיצוב משרדים הוא גם מה שצריך לאפשר ללקוחות להמתין בנוחות ולכם, בתור מי שעובדים במקום, לעבוד בקלות, ביעילות ובנוחות. לכן אנחנו נעשה את כל מה שצריך כדי לדאוג לפינות ישיבה נוחות ונעימות, אנחנו נבחר כיסאות עבודה שמספקים לכם את התמיכה שאתם צריכים וכן הלאה. כל אחד מהחלקים הללו לאורך תהליך העבודה יוביל אותנו בסוף לעיצוב חלל שהוא בסופו של דבר גם פרקטי, גם נותן לכם את המענה שאתם צריכים מבחינה טכנית. שהרי משרד יכול להיות יפה מאוד, אבל כל עוד הוא לא נוח, לא עשינו בכך יותר מדי.

בחירה של הקו העיצובי

כמובן, הדובדבן שבקצפת, הבחירה של הקו העיצובי ובחירה של הפרטים המדויקים ליצירה של מרחב מעוצב ומתאים למה שאתם מחפשים בדיוק. הבחירה של הקו העיצובי היא בחירה שכוללת בחינה של דוגמאות שונות, בחירה של כיוון ורעיון, למשל קונספט ניו יורק, קונספט קלאסי מהודק, קונספט אורבני ועוד. את הבחירה של הקו העיצובי אנחנו עושים מתוך ניסיון לאפיין את המותג וליצור מרחב שמספר את הסיפור של המותג באופן המדויק ביותר. למשל, כחלק מתהליך של עיצוב משרדים מפוארים, אנחנו נרצה לבחור דווקא בצבעים של החברה עבור פלטת הצבעים שלנו. נרצה לשים בנקודות בולטות בחלל צמחים ועציצים שיצרו תחושה של נינוחות ורוגע, מה שגם כן משפיע במידה משמעותית על התחושה של הלקוחות ושל העובדים במשרד. חשוב מאוד לבחור בפריטים המדברים אלו עם אלו וביחד יוצרים סביבה הרמונית, נעימה ומעוררת תחושה שיש מי שרוצים לקחת חלק בכל הטוב הזה.

מחפשים שירות מעולה ומקצועי? אנחנו כאן

אם אתם מחפשים מענה מקצועי עבור עיצוב משרדים מפוארים, אני, אריה גולדין מחכה לכם עם כל הכלים המקצועיים והידע שרכשתי לאורך השנים כדי לאפשר לכם ליהנות משירות מעולה. אני אשמח לדבר איתכם וליצור ביחד את המשרד המושלם שלכם.