עיצוב דירות קטנות

עיצוב דירות קטנות – לפני שאתם ממהרים להתחיל את הליך השיפוץ לעיצוב דירתכם, הכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון!

חושבים לעצב את הדירה שלכם מחדש? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו בהליך עיצוב פנים הדירה שלכם. אז אם גם אתם נדרשים לעיצוב דירות קטנות, עיצוב דירת גג, עיצוב דירת גן, עיצוב מטבחים קטנים או עיצוב כל חלל בדירתכם, אריה גולדין עיצוב פנים הוא האיש עבורכם. לא מעט אנשים כיום בוחרים לעצב את פנים דירתם מחדש במטרה לשנות אווירה ולחדש את המראה המיושן. אריה גולדין עיצוב פנים עוסק בתחום מזה שנים רבות ומלווה את כל לקוחותיו בכל שלבי העיצוב, החל מבחירת הצבעים השולטים בחלל וכלה בחלוקה חדשה של כל שטח הדירה. לפני שאתם ממהרים להתחיל בהליך עיצוב דירות קטנות, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיבטיחו לכם בחירה נכונה של חומרי הגלם שיהפכו את הדירה שלכם למזמינה ומרשימה ביופיה.

לא כל שיפוץ חייב לכלול החלפת תשתיות חשמל או אינסטלציה – הכירו את ההבדלים בין השיפוץ הקוסמטי לבין השיפוץ היסודי

תחילה חשוב שתכירו בהבדל המהותי בין שיפוץ קוסמטי לבין שיפוץ יסודי. אנשים רבים סבורים כי הם נדרשים לשיפוץ יסודי במטרה לעצב את פנים דירתם מחדש. לכן, חשוב לחדד ולומר כי אם כל מטרת השיפוץ שלכם היא לחדש את המראה המיושן ולהפוך את הדירה למעוצבת – תוכלו להסתפק בשיפוץ קוסמטי בלבד. לעומת זאת, אם בחרתם בהליך השיפוץ בגין תקלות שונות בתשתיות החשמל או האינסטלציה בדירה, תאלצו לבחור את השיפוץ היסודי. מה ההבדל בין השניים? ריכזנו עבורכם את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר.

  • שיפוץ קוסמטי לעיצוב דירות קטנות

שיפוץ קוסמטי הוא שיפוץ שכל מטרתו היא לשפר את מראה פנים הדירה. אריה גולדין עיצוב פנים מלווה לקוחות רבים בהליך שיפוץ קוסמטי ומסייע להם בשלבי בחירת חומרי הגלם והתאמת הצבעים והסגנונות העיצוביים לחלל הדירה. בהליך שיפוצים זה ניתן להסתפק בצביעת קירות או הדבקת טפטים, הדבקת ריצוף חדש על הריצוף הקיים, ביצוע שלל עבודות גבס שונות, עיצוב מטבחים קטנים, חידוש חדרי רחצה ועוד. מעבר לכך, שיפוץ זה כולל החלפת רהיטים והוספת פרטי ריהוט שונים כמו שידות ווילונות.

  • שיפוץ יסודי להתמודדות עם בעיית תשתיות

שיפוץ יסודי שונה בתכלית משיפוץ קוסמטי וכולל הליך ארוך, מורכב ויקר בעשרות אחוזים. אריה גולדין עיצוב פנים מסביר לכל לקוחותיו שאם מטרתם היא לעצב את פנים הדירה, שיפוץ זה אינו מתאים עבורם. שיפוץ יסודי כולל החלפת תשתיות, החלפת ריצוף, שבירת קירות, בניית קירות, החלפת מטבח, החלפת חדרי רחצה ועוד. כלל השינויים הללו אורכים זמן רב ומאלצים את הבוחרים בהליך זה להיפרד ממאות אלפי שקלים.

אז אם מטרת השיפוץ שלכם היא עיצוב דירות קטנות לשיפור המראה, השיפוץ הקוסמטי הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. בחרתם את השיפוץ המתאים ביותר לעיצוב דירות קטנות? כדאי שתכירו כמה טיפים מעשיים של אריה גולדין עיצוב פנים שיעזרו לכם לעבור בהצלחה את כל שלבי השיפוץ.

לפני שאתם מגיעים למעמד הבחירה – חשוב שתכירו את כל הסגנונות, הצבעים והעיצובים השונים

הנקודה הראשונה שחשוב שתכירו היא המבחר הגדול של הסגנונות, הצבעים והדגמים השונים של כל הרהיטים החדשים שתשלבו בדירתם. אריה גולדין המסייע לרבים בהליך עיצוב דירות קטנות, עיצוב גינת גג, עיצוב דירת גן ועיצוב מטבחים קטנים מסביר לכל לקוחותיו כי כיום יש מבחר עשיר של רהיטים בכל הגדלים, הצבעים והסגנונות העיצוביים. הגעה למעמד הבחירה ללא הכנה מוקדמת תבטיח בלבול מיותר שברוב המקרים יוביל לבחירות שגויות. אז הטיפ הראשון להליך עיצוב דירות קטנות הוא הכנה מוקדמת טרם מעמד הבחירה. איך מתכוננים? בעזרת סקירה מהירה ברשת של כל הרהיטים בשלל הדגמים, הצבעים והסגנונות הקיימים. לאחר שלב ההיכרות עם מירב הדגמים, חשוב לערוך סינון לבחירת הדגמים, הצבעים והסגנונות המתאימים ביותר לקו העיצובי בכל דירתכם.

אל תוותרו על מדידות מדוייקות של חלל הדירה ושל הרהיטים החדשים שתשלבו בה

הנקודה השניה היא חשיבות המדידה של הרהיטים החדשים שתציבו בדירתכם במסגרת הליך עיצוב דירות קטנות. לא מעט אנשים בוחרים רהיטים בקלות דעת ועל בסיס הערכה לא מדוייקת בלבד של גודל החלל. לכן, אריה גולדין עיצוב פנים המציע שירותי עיצוב דירות קטנות, מדגיש בפני כל לקוחותיו את החשיבות הרבה של מדידות מדוייקות. ראשית, חשוב למדוד היטב את שטח החלל בו תרצו להציב רהיטים חדשים. חשוב לשים לב שהמדידה נעשית במקביל לקו הרצפה במטרה לוודא שהיא מדוייקת. מדידה אלכסונית אינה מדוייקת ועלולה לגרום לכם לקנות רהיטים גדולים שיצרו תחושת מחנק בחלל, או קטנים שלא ישרתו את מלוא הצרכים שלכם.

מחליפים ריצוף? הכירו את כל הגימורים השונים – מט, מבריק ולפטו

הנקודה השלישית היא היכרות עם כל גימורי הריצוף הקיימים כיום. אריה גולדין המסייע לרבים בהליך עיצוב דירות קטנות מדגיש כי כיום יש מבחר גימורי ריצוף שונים לבחירתכם. עד לפני מספר שנים לא רבות הכינור הבלעדי היה גימור מט. בשנים האחרונות הצטרף גימור מבריק ולאחרונה אף גימור לפטו. גימור לפטו משלב בין הגימור המבריק לבין הגימור המט, כך שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של שתי האפשרויות. הריצוף המבריק מרשים ביופיו או מחליק ומבליט לכלוכים, בעוד שהריצוף המט פחות יפה אך אינו מחליק ואינו מבליט לכלוכים. ריצוף לפטו משלב את כלל היתרונות ללא החיסכונות של הגימורים החלופיים. לכן, אריה גולדין מדגיש בפני כל לקוחותיו לבחון היטב את כל סוגי הגימורים לבחירה מיטבית. ריצוף לפטו נחשב לריצוף מבוקש במיוחד בשנים האחרונות.