חיפוי קירות פנים דמוי בטון

חיפוי קירות פנים דמוי בטון – כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעצב את פנים דירתכם!

רוצים לעצב את פנים דירתכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע באחת השיטות לשנות את כל מראה הדירה תוך זמן קצר ובעלות סמלית בלבד. בניגוד למקובל לחשוב, שיפוץ פנים למטרת שינוי מראה הדירה אינו צריך לקחת חודשים ארוכים ולעלות מאות אלפי שקלים. אריה גולדין עיצוב פנים מציע את שירותיו בתור מעצב מקצועי ומסייע לאנשים רבים לעצב את פנים דירתם. בשורות הבאות נגע במספר דגשים חשובים שהוא בוחר להדגיש בפני כל לקוחותיו טרם תחילת שלבי השיפוץ. מעבר לכך, נגע באחת השיטות היעילות והמהירות לשנות את כל מראה פנים הדירה – חיפוי קירות פנים דמוי בטון, חיפוי קירות פנים סלון, חיפוי קירות פנים דקורטיבי ועוד. כלל החיפויים הללו יבטיחו מראה חדש ויוקרתי לפנים דירתכם. אז רגע לפני שאתם מתחילים – הנה לכם כל הדגשים החשובים של אריה גולדין עיצוב פנים.

הכירו את סוגי השיפוץ המרכזיים – כל ההבדלים בין שיפוץ קוסמטי לשיפוץ יסודי

ראשית, חשוב להבדיל בין שיפוץ קוסמטי לבין שיפוץ יסודי. אנשים רבים לא מכירים בהבדלים המהותיים בין השניים, מה שגורם להם לשלם מחירים מופקעים עבור שיפוץ קוסמטי שאמור להיות פשוט, מהיר וזול. ריכזנו עבורכם את ההבדלים המרכזיים, והם:

  • שיפוץ יסודי

שיפוץ יסודי כולל שינויים רבים בכל חלקי הדירה. השיפוץ היסודי נועד בעיקר בכדי לשנות את חלוקת הדירה, לתקן בעיות תשתיות ועוד. אם אין לכם בעיה בתשתיות ואתם לא מתכוונים לשנות את כל חלוקת הדירה, אין סיבה שתבחרו בשיפוץ יסודי. השיפוץ כולל בעיקר החלפת ריצוף, שבירת קירות, בניית קירות, החלפת תשתיות חשמל, החלפת תשתיות אינסטלציה ועוד. השיפוץ אורך מספר חודשים ועלותו גבוהה.

  • שיפוץ קוסמטי

שיפוץ קוסמטי כשמו כן הוא, כולל שיפוצים קוסמטיים בלבד. אריה גולדין עיצוב פנים ממליץ ללקוחות רבים לבחור בשיפוץ קוסמטי מהיר, יעיל וזול למראה פנים הדירה. השיפוץ כולל הדבקת ריצוף חדש על הקיים, הוספת קירות גבס (במידת הצורך), הדבקת חיפוי קירות פנים דמוי בטון, חיפוי קירות פנים סלון, חיפוי קירות פנים דקורטיבי ועוד. שיפוץ זה נחשב למהיר יותר מהשיפוץ היסודי וברוב המקרים הוא יסתכם במספר ימים עד שבועות בלבד. גם עלותו נמוכה בעשרות אחוזים בהשוואה לשיפוץ הקוסמי, נקודה שכדאי שתביאו בחשבון.

כך תצליחו לבחור נכון את כל פרטי עיצוב פנים דירתכם – שמרו על קו עיצובי אחיד!

החלטתם ללכת על השיפוץ הקוסמטי? אריה גולדין עיצוב פנים בוחר עבור כלל לקוחותיו מבחר סוגים של חיפוי קירות פנים דמוי בטון שישנו את כל מראה הדירה תוך זמן קצר. אך חשוב להדגיש, כיום יש לא מעט סוגים שונים של חיפויי קירות לבחירתכם. מבחר עשיר של סגנונות עיצוביים, צבעים ועיצובים עלול לגרום לכם לבלבול. לא מעט אנשים שבוחרים לשנות את מראה פנים דירתם ומיד נוספים למספר חנויות עיצוב במטרה לבחון את כלל האפשרויות העומדות לרשותם, מוצאים את עצמם מבולבלים לחלוטין. בלבול זה ברוב המקרים גורם לבחירות לא נכונות. רוצים להימנע מכך? חשוב להגיע מוכנים למעמד הבחירה. אריה גולדין עיצוב פנים מציע חיפוי קירות פנים דמוי בטון לעיצוב פנים דירות רבות. הבטון המוחלק משווה לדירה נראה יוקרתי שיכול להתאים למגוון רחב של סגנונות עיצוב וצבעים שונים בחלל.

הכנה מוקדמת למעמד הבחירה – ערכו סקר שוק להיכרות עם כלל האפשרויות העומדות לרשותכם

רגע לפני שאתם יוצאים לבחירת חיפויי הקירות בדירתכם, חשוב שתכירו את מרבית הדגמים, הצבעים והסגנונות הקיימים. אריה גולדין ממליץ לכל לקוחותיו לעבור סקר שוק מהיר ברשת אודות כלל האפשרויות של חיפוי קירות פנים דמוי בטון, חיפוי קירות פנים דקורטיבי ועוד. תוך מספר דקות בודדות תוכלו להגיע לכמות גדולה של אפשרויות בשלל סגנונות ועיצובים. כל שאתם צריכים לעשות זה לשלול את כל הצבעים והסגנונות שאינם מתאימים לטעמכם האישי או לקו העיצובי של דירתכם. בשלב הבא, סמנו את הדגמים והעיצובים המעניינים ביותר שיכולים להתאים גם לטעמכם האישי וגם לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את כל פנים דירתכם. רק לאחר הכנה מוקדמת זו תוכלו להגיע לחנויות העיצוב ולבחור נכון חיפוי קירות פנים דמוי בטון מותאם במדויק הן לטעמכם והן לעיצוב פנים דירתכם.