עיצוב בתים יפים

מה הגורמים שמשפיעים על עיצוב בתים יפים ואיך גם הבית שלכם יכול להיות כזה בדיוק

אני, אריה גולדין מעצב פנים, עובד בתחום של עצוב בתים יפים עבור כלל האוכלוסיה. בית נאה זו לא פריווילגיה וזו לא בהיכרח תוצאה של השקעה כספית. מדובר בראש ובראשונה בבחירה מודעת להפוך את הבית שלכם למקום בו אתם רוצים ומעוניינים לגור. עיצוב בתים יפים זה תהליך בו אנחנו קודם כל מנסים להגדיר את החזון ולאחר מכן מנסים להפוך את החלל הריק שהוא הבסיס של הבית העתידי למה שבהמשך יהפוך להיות משכן טוב ושמח.

עיצוב בתים פרטיים לא שונה במידה מהותית מתהליך עיצוב בתים יפים שהן דירות. המטרה היא כך או אחרת לנצל את המקום, לנצל את המרחב עד כמה שניתן כדי להביא את החלל ולהפוך אותו למה שרצינו שיהיה.

תהליך עיצוב בתים יפים מתחיל בתכנון קפדני

עיצוב בתים יפים חייב להתחיל בתהליך של תכנון כאשר המטרה היא לעבור כמה שלבים חשובים בעיבוד הרעיונות והחלומות של הלקוח למציאות:

  1. עיצוב בתים יפים זה נכון בעיני המתבונן, לכן אנחנו רוצים להבין מה בדיוק רוצה הלקוח: עיצוב בתים יפים זה כאמור משהו שאין עליו מוסכמה אחת. כל אחד אוהב סגנונות שונים של בתים. לעיתים אנחנו יכולים להסתכל על בית מסוים ולאהוב אותו מאוד אבל לא בהכרח רוצים לראות את הכיוון העיצובי הזה דווקא אצלנו בבית. לכן, את התהליך של עיצוב בתים יפים צריך להתחיל בבחינה של הרצונות של הלקוח. לדבר כאילו אין שיקולים של תקציב ופשוט להבין מה בעיני הלקוח הופך למה שנקרא עיצוב בתים יפים. אם הוא אוהב דווקא עיצוב בתים מודרני או שמחבב דווקא את הסגנון הכפרי.
  2. בשלב השני העבודה תהיה בחינה של התקציב ויצירה של תכנית פעולה: עיצוב בתים יפים זה דבר חשוב אבל חשוב מזה זה לעמוד בהתחייבויות ללקוח ולדאוג כי ההרפתקה הזו לא 'תקרע לכם את הכיס'. על ידי תכנון נכון שמשאיר בצד כסף לשינויים של הרגע האחרון אתם ממש לא תמצאו את עצמכם משלמים הון תועפות עבור עיצוב בתים יפים. המטרה בתהליך התכנון זה גם, בין היתר, להבין בדיוק היכן ובאיזה אופן היינו מעוניינים להניח את התשתיות ואת מערכות המים והחשמל כדי שבסופו של דבר נוכל להציב את מכונת הכביסה, המדיח, הטלוויזיה ועוד בדיוק היכן שרצינו לכתחילה.
  3. בשלב האחרון אנחנו נחשוב ביחד על כל הפרטים שיהפכו את הבית שלכם בדיוק למה שרציתם שיהיה ונערוך הדגמה: עיצוב בתים יפים זה תהליך אותו עוברים מעצבי פנים כל הזמן. הרבה פעמים ללקוח פשוט קשה להבין ברגע הראשון מה תהיה התוצאה בסופו של התהליך הארוך הזה. היום יש לנו כלים שונים שמאפשרים ליצור הדמיה ממוחשבת שתעזור לנו ולכם בתור לקוחות להבין לאן אנחנו שואפים להגיע ואיך בסוף יראה הבית בו אנו משקיעים במידה רבה כל כך בתהליך התכנון.

למה חשוב להיעזר באיש מקצוע?

אני, אריה גולדין מאמין כי איש מקצוע הוא הכרחי ביצירה של בתים יפים. אמנם לא פעם אני נתקל בלקוחות שיש להם 'עין' לתחום וכאלו שיש להם את הכישרון להפוך חלל ריק יפה יותר. אבל חשוב להבין כי הרבה פעמים תהליך של עיצוב בתים פרטיים לא כולל רק בחירה של עציצים לסלון. הרבה מאוד פעמים התהליך כולל תכנון מדוקדק של השטח עד לסיום התהליך. המטרה היא הרבה פעמים לראות כיצד אנחנו יכולים לא רק לתת מענה אסתטי אלא גם מענה פרקטי לצרכים שונים איתם מגיעים הלקוחות שלנו.

אנחנו יכולים לעסוק בהכנסה של חדר העבודה אל תוך הבית והתאמה שלו לחלל ואנחנו יכולים לעסוק בבחירה של מקומות איחסון מתאימים עבור הנחה של פריטים שלא היינו רוצים להציג לכל האורחים. כלומר, מדובר לא רק ביצירה של מקום נאים מבחינה אסתטית אלא גם ביצירה של תנאים טובים יותר שיאפשרו לכם להרגיש נוח יותר בבית שלכם.

במרבית המקרים אנחנו נעסוק בהנחה של תשתיות בנקודות עליהן הלקוח לא חשב בכלל לכתחילה אבל בדיעבד יתברר כי דווקא האופן בו תוכננו הדברים מראש איפשר לתהליך העבודה להיות איכותי ומקצועי יותר.

אתם מוזמנים לעיין ולחפש רעיונות

כאמור, המטרה בסופו של דבר היא ליצור את הבית שיגשים את החלומות שלכם. זה הזמן שלכם ללכת ולחפש רעיונות, ללכת ולחפש דוגמאות לדברים אותם אתם הייתם רוצים לראות בבית שלכם. ככל שתגיעו עם יותר דימויים ויותר תמונות שימחישו את הצרכים שלכם ואת הרעיונות שלכם, ככה יהיה קל יותר לנו, לי אריה גולדין כמו ליתר חברי למקצוע לעזור לכם להגיע לתוצאה לה קיוויתם לכתחילה.

אני אשמח לעמוד לשירותכם עבור כל שאלה

עיצוב בתים יפים הוא תהליך מרגש ומיוחד ובו בעת מדובר על תהליך שעלול לעורר לא מעט לחץ. בין אם אנחנו נכנסים לתהליך מורכב של שיפוצים ובין אם משום שמדובר על הוצאה כספית ועמידה ביעדים. לכן אני כאן. כדי לאפשר לכם להיות רגועים וכדי להבטיח שהעבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר ובזמנים שנקבעו מראש.

אני מזמין אתכם לדבר איתי עוד היום וביחד למצוא את הדרך ליצור את הבית עליו תמיד חלמתם בצורה הטובה ביותר. אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר דרך אתר האינטרנט או בטלפון כדי שנוכל לקבוע את רשימת היעדים והחלומות שלנו עבור הבית במהירות ובקלות.