עיצוב בתים פרטיים קטנים

איך ניגשים לתהליך של עיצוב בתים פרטיים קטנים ומה אתם צריכים לדעת

עבורנו, כאן אצל 'אריה גולדין' עיצוב בתים פרטיים קטנים זו במובנים רבים הגשמת חלום. זו הדרך שלנו להבטיח כי אנחנו עושים את מה שאנחנו יכולים לעשות כדי להפוך את החיים שלכם לטובים יותר, על ידי שילוב של שני אלמנטים משמעותיים שהופכים את החיים של כל אחד לנעימים הרבה יותר. מצד אחד חשוב לנו לשים את האומנות במרכז, זו האומנות של עולם עיצוב הבית. בין אם נרצה בכך ובין אם לא, עולם עיצוב הבית יכול לשנות את החיים של אלו הנאחזים בו ולו משום שאנחנו מדברים על מה שהוא עוזר לנו, בני האדם, אלו שניזונים מיופי, להרגיש הרבה יותר טוב. מעבר לכך, כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתים פרטיים קטנים אנחנו מדברים גם על תהליך שיש בו את היכולת להפוך את החיים פשוטים יותר, קלים יותר, כל זה באמצעות שימוש קל ופשוט באותם אלמנטים שיאפשרו לכם לחיות באופן קל יותר, נוח יותר, כאשר כל מה שאתם צריכים נמצא סביבכם קרוב.

אז איך עושים את זה נכון? איך ניגשים לתהליך של עיצוב בתים פרטיים קטנים? את התשובה לזה אנחנו מסתירים ממש פה, במאמר שאתם עומדים לכיר עתה מקרוב.

קודם כל, אנחנו צריכים להבין מה הצרכים לפני שניגשים לתהליך העיצוב

עיצוב בתים פרטיים קטנים הוא תהליך שמתחיל בראש ובראשונה בהבנה של הצרכים איתם אנחנו מתמודדים. השאלה היא מה הלקוח מחפש. אם לצורך העניין, כחלק מהתהליך של עיצוב בתים פרטיים קטנים של לקוח מסוים אנחנו רוצים לאפשר לו לעבוד בנוחות מחדר עבודה מסודר בבית, מה שהוא כמובן הפך פופולארי מאוד בשנים האחרונות לאור התפשטותה של מגיפת הקורונה, מטבע הדברים אנחנו נראה כיצד עיצוב פנים בתים קטנים חייב לכלול חדר עבודה נוח, כזה שיש בו אור וכזה שיכול לתת למי שמעוניין לעבוד את השקט לו הוא זקוק. אבל אם למשל אנחנו מדברים על עיצוב בתים פרטיים קטנים עבור משפחות עם ילדים, אנחנו חייבים להתייחס לחדר השינה שלהם, לחדר הילדים, למצוא את הדרך ליצור מסגרת בתוכה גם הילדים יכולים לבלות.

יש מין נטייה כזו להגיד כאילו עיצוב בתים פרטיים לא צריך לכלול את כל האלמנטים הללו הרי אין מקום לכל אלו. אנחנו, העובדים אצל אריה גולדין, נמצאים כאן כדי להגיד בדיוק את ההיפך הגמור מזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם, ממש לסבר את אוזניכם, כי דווקא ברוב המוחלט של המקרים הבעיה היא ממש לא בגודל של המקום, כלומר, זה נכון שאם מדובר על עיצוב בתים פרטיים קטנים המרחב יותר קטן ויש לנו פחות מקום לתמרון, אבל בדרך כלל הבעיה היא לעולם בתכנון. אם התכנון לא נעשה כראוי, התוצאה היא מבנה לא נכון שמשפיע על האופן בו אנחנו יכולים למלא אחרי הצרכים של הלקוחות שלנו.

יצירה של תשתיות נכונות היא חלק מהעיצוב

בישראל במיוחד, עיצוב בתים פרטיים קטנים הוא לא משהו שאי אפשר לראות באופן תדיר. הסיבה לכך כמובן היא שבישראל יוקר המחיה והקושי הגדול לבנות בית מביא רבים למצוא כל מיני אלטרנטיבות, לעיתים גם בבניה של בתים קטנים יותר, בטח בשלבים הראשונים של החיים המשותפים. לכן, כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתים פרטיים קטנים אנחנו מדברים על מה שהצוות של אריה גולדין כבר מנוסה בו. הדבר החשוב ביותר הוא להבין שהתשתיות הן ממש חלק מהעיצוב. בגלל שאנחנו רוצים לנצל את המרחב באופן הטוב ביותר, אנחנו יודעים שהתכנון הקפדני ויצירה של מרחב בו התשתיות מונחות על הצד הטוב ביותר, זו הדרך שלנו להבטיח שהעיצוב גם יצא באופן שרצינו.

למשל, אם אנחנו רוצים להשאיר יותר מקום בחלל הרחצה, אנחנו נרצה להעביר את מכונת הכביסה והמייבש למקום אחר. בין אם נבחר במטבח ובין אם נבחר בכל נקודה אחרת בבית, אנחנו מטבע הדברים צריכים לקחת בחשבון את העובדה שאנחנו נצטרך להניח תשתיות מקדימות שיאפשרו לנו להניח את המכשירים הללו במקום אחר. זו דוגמא קלה אמנם אבל בתוך תהליך של עיצוב פנים בתים פרטיים אנחנו מדברים על הרבה מאוד דוגמאות מהסוג הזה.

עיצוב בתים פרטיים קטנים זו גם עבודה שדורשת השראה והיכרות של הלקוח

אחרי שדיברנו על החלקים 'המעשיים' יותר של תהליך עיצוב בתים פרטיים קטנים, אנחנו רוצים לדבר על מה שמעסיק אתכם וודאי יותר מכל דבר אחר. הרבה שואלים אותנו על עיצוב פנים בתים פרטיים ואיך אפשר ליישם את החלומות הקטנים במה שמתחולל מעל פני השטח. התשובה לכך היא פשוטה. אנחנו קודם כל מקיימים התייעצות עם הלקוחות שלנו. אנחנו רוצים להכיר אותם מקרוב ולהבין מה הדברים שיובילו אותם להרגיש טוב יותר בבית שלהם. כאמור, עיצוב בתים פרטיים קטנים היא ההזדמנות שלנו לשלב בין הצרכים של הלקוחות שלנו ובין החלומות שלהם ולהביא פתרונות יצירתיים לשם כך. בנוסף, אנחנו תמיד מבקשים, בין אם מדובר על עיצוב בתים מבחוץ ובין אם מדובר על עיצוב מבפנים, להביא רעיונות ויזואליים מהאינטרנט. שכן גם אם אנחנו מדברים על עיצוב בתים מבחוץ וגם אם אנחנו מדברים על יצירה של פינת אוכל, כאשר מדובר על עיצוב בתים פרטיים קטנים, כדי שיהיו לנו הכלים לתת לכם את מה שאתם חולמים עליו באמת, אנחנו צריכים להבין מה החלומות שלכם.

אנחנו, אצל אריה גולדין מחכים לכם.