חיפוי קירות פנים דקורטיבי

חיפוי קירות פנים דקורטיבי – הדרך הפשוטה והקלה ביותר לשינוי

תקופת הקורונה הובילה רבים לחפש כיצד לשדרג ולשנות את האופן בו הם חיים.  ללא כל ספק שינויים ניכרים הורגשו בעיקר בתחום של עיצוב הבית. ככל שרבים יותר מצאו עצמם מבלים עוד ועוד זמן בבית, כך התעצם הרצון להפוך את הבית למקום בו ניתן להגשים את כל החלומות. חיפוי קירות פנים דקורטיבי יכול לתת במידה רבה מענה לרצון הזה, לרענן את מראה הבית בקלות, להפוך אותו, בעזרת כלים פשוטים, למקום שנעים יותר לחיות בו, מקום נאה לעין.

חיפוי קירות פנים דקורטיבי זה תהליך פשוט עליו אנחנו, העובדים אצל אריה גולדין נדבר בהרחבה. נדבר על חיפוי קירות ועל הכלים שמשתמשים בהם כדי לבצע את העבודה ומה הדברים שיש לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך. נדבר על טרנדים בעולם העיצוב כמו חיפוי קירות פנים דמוי בטון ועל הדברים מהם מומלץ להימנע.

מה הכלים איתם ניתן לבצע חיפוי קירות פנים דקורטיבי

לפני שמדברים על אסטתיקה, חשוב לדבר על החומרים הפרקטיים שמאפשרים חיפוי קירות פנים דקורטיבי. מה שחשוב להבין לגבי חיפוי קירות פנים דקורטיבי זה שאנחנו מדברים, כן, כן, על חיפוי. כלומר, אנחנו לא משנים כלום ביסודות של הבית, אנחנו לא בונים משהו מחדש, הורסים קירות, משפצים, לא. אנחנו מדברים על העטיפה, על המעטפת הנכונה ביותר לקיר החדש שלכם.

את המעטפת הזו ניתן לייצר בעזרת מגוון רחב של חומרים וכלים:

  1. על ידי ציפוי בעזרת טפט קיר: זה מדהים לראות איך טפט קיר יכול להפוך מראה של קיר מהקצה אל הקצה. הדוגמאות הן כמובן אין סופיות וניתן להשיג, בעזרת הטפט, חיפוי קירות המדמים לבנים אדומות, לבנים לבנות, אולי משחק של צורות שמתעתע את העין. לעיתים ניעזר בכלי של חיפוי קירות ונדביק טפט שמייצר חיפוי קירות פנים דמוי בטון, לעיתים דווקא נבחר לייצר אשליה כאילו מדובר על שיש ועוד. טפטים ניתן למצוא במחירים נמוכים מאוד באינטרנט, בייחוד כאשר מדובר על ייבוא מסין כמו במקרה של עלי אקספרס וכדומה. טפטים יכולים להיות עשויים מחומרים יקרים יותר, אלסטיים, מתוחכמים יותר. חשוב לשים לב לכך שחיפוי קירות פנים דקורטיבי בשיטה הזו צריך להיעשות בצורה מאוד מדוייקת. כלומר, אנחנו נרצה להניח את הטפט באופן מסודר, עם שפכטל כדי לוודא שאין בועות אוויר בטפט שיהרסו את המראה של הקיר. כמובן שההמלצה היא לא אחת, לפנות לאנשי המקצוע, אצלנו, העובדים אצל אריה גולדין או בכל מקום אחר, כדי להבטיח כי הקיר יעוצב באופן הרצויו בעיניכם.
  2. על ידי ציפוי בעזרת צבע של ממש: חיפוי קירות פנים דקורטיבי לא תמיד יתייחס לצבע כמו במקרים אחרים, הרי לא כל קיר צבוע הוא ההגדרה של חיפוי קירות פנים דקורטיבי. מתי צבע יהפוך לכזה? כאשר נרצה לייצר טקסטורה מסויימת מתחת לצבע. אולי נרצה לייצר מאין בליטות כאלו בחומר, אולי נרצה לייצר מאין הרים וגבעות וכיוצא באלו, בכל אחד מהמקרים הללו, חיפוי קירות פנים דקורטיבי יכול באמת להיראות מקסים ונפלא. כאן אולי היינו מדגישים את העובדה כי קודם כל, מדובר על אומנות לכל דבר ועניין, לכן אנחנו, העובדים אצל אריה גולדין היינו ממליצים להיוועץ באנשי מקצוע ולבקש שיד מקצועית תבצע את התהליך. כמו כן, היינו מקפידים על תהליך התכנון המקדים. לבצע אותו בצורה הטובה ביותר כדי באמת להגיע בסופו של יום לתוצאה אליה אתם מכוונים.
  3. על ידי שימוש בחומרים שונים אותם ניתן להדביק לקיר: לעיתים, ניתן לבצע חיפוי קירות פנים דקורטיבי בעזרת הדבקה של פקקי שעם, מראות וחומרים שונים שיכולים להעניק סיפור חדש לקיר. חיפוי קירות פנים דקורטיבי יכול להפוך במהרה למשחק של טקסטורות, צבעים וצורות שמאפשרים לייצר סיפור חדש, מראה חדש לבית, בהתאם לחזון העיצובי המלווה אתכם.

חיפוי קירות פנים דקורטיבי המוגן מרטיבות

בישראל רטיבות עלולה להתקיים באחד מכמה מצבים שונים. לעיתים, קירות נפגעים כתוצאה מאדים שעולים בחדר האמבטיה או במטבח. לעיתים, שטיפה תכופה של הריצפה משפיעה גם על הקיר. במידה ומדובר על תהליך של חיפוי קירות פנים דקורטיבי בנקודה בבית בה עולה הסכנה לרטיבות שתפגע בקיר, ההמלצה היא ללכת על תהליך של ציפוי בעזרת חיפוי פולירמי לקירות.

חיפוי פולירמי לקירות זה למעשה תהליך בו החומר בו אנחנו משתמשים כדי לעצב את הקיר מחדש, הוא חומר פולירמי, כלומר, חומר מוגן מפני רטיבות. את החומרים השונים שיאפשרו את חיפוי הקיר ניתן למצוא חנויות לכלי בבית וברשתות המתמחות בכך.

שימו לב לנעשה בחדר הילדים

חיפוי קירות פנים דקורטיבי זה תהליך נהדר וכאשר מדובר על הסלון או על חדר השינה, בגדול, אתם יכולים ללכת עם הבטן שלכם ועם התחושות ולבחור באפשרויות היפות ביותר בעיניכם. חיפוי קירות דקורטיבי הוא תהליך מורכב מעט יותר ברגע בו אנחנו מגיעים לחדרי הילדים.

מצד אחד, אין יותר קסום מצביעה של קירות חדר הילדים. הילדים שלנו, מלאי הדימיון, יהנו מאוד מפרצופים של הדמויות המצויירות האהובות עליהם, מהדבקה של טפטים שונים על הקירות ועוד. אבל, צריך קודם כל לשים לב לכך שאתם נעזרים בחומרים שלא מסכנים את הילדים שלכם, בייחוד במקרה של עיצוב חדרי ילדים לפעוטות, אז אנחנו לא רוצים שאלו יגעו עם הלשון בנקודה שתסכן אותם בחומרים לא טובים.

מהצד השני, כאשר מדובר על ילדים מבוגרים יותר, חשוב שנשים לב כי אנחנו שומרים על סביבה מוגנת מרעשים מיותרים. חשוב לשים לב לכך שהצבעים בהם אנחנו משתמשים הם לא צבעים 'רועשים מדי'. חשוב שנקפיד על שימוש נכון במרכיבים העומדים לפנינו כדי להביל את חדר השינה או חדר המשחקים מהמולת הרחוב בה הילדים שלנו נמצאים כל הזמן, בגלל בתי הספר ומשום שהם מבלים שעות ארוכות ורבות מדי ברשתות החברתיות ובפלאפונים.

חדר השינה צריך מענה ייחודי גם כן

מי שעובד בתחום של עיצוב פנים, כמו במקרה שלנו, העובדים אצל אריה גולדין, יודע היטב כי אין מקדש גדול וחשוב יותר מחדר השינה של זוג ההורים. חדר שינה הוא ממש כמו ממלכה קטנה, המקום בו בני הזוג יכולים פשוט לבלות לבד, להיות רגע עם עצמם, בלי שהטיפול בילדים, בהורים ובעוד רבים, יפלוש לחלל הפרטי שלהם בלי כוונה.

השקט הזה צריך לקבל ביטוי גם באופן עיצוב החדר. שימוש בחומרים עדינים ונעימים, כמו עץ ושעם, ושילוב של אלו עם צבעים שקטים יותר, נעימים, אלו הכלים שיאפשרו לכם לקבל מראה קרוב יותר, אינטימי יותר ובעיקר, רחוק משורת הסחות הדעת שמלווים את כולנו בחיי היום יום.

אנחנו כאן בשבלכם

לנו, אצל אריה גולדין יש לא מעט ניסיון. אנחנו כאן כדי לתת לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר שיאפשר לכם לקבל החלטות נבונות על אופי עיצוב הבית שלכם.