חיפוי פולימרי לקירות

איך ניעזר באותו חיפוי פולימרי לאסתטיקה לצד מענה טכני

רטיבות בחדר האמבטיה או סתם מחוץ לבית עלולה להוביל לשחיקה של הקירות. אנחנו העובדים אצל אריה גודלין מכירים את התחום מכיוון תחום העיצוב, אבל האמת היא כי התחום של חיפוי פולימרי לקירות קיים הרבה לפני שהומצא חיפוי פולימרי לקירות. כבר בעת הקדומה, היו נעזרים בטיח כדי למנוע מהרטיבות בעומק האדמה לפגוע בקירות המערה. היום, אנחנו לא צריכים טיח פשוט כדי לכסות על קירות חימר פרימטיביים. היום, אנחנו יכולים להינות מפלאי הטכנולוגיה ולהיעזר באותו חיפוי פולימרי באופן כזה שיתן מענה אסתטי וטכני לצרכים של כל דייר ודיירת.

חיפוי פילימרי לקירות נקרא כך בגלל החומר ממנו עשוי חיפוי פולימרי לקירות. ברמה העיצובית, אנחנו מדברים על עולם שלם של אפשרויות מתוכן אתם יכולים לבחור בכל פעם משהו קצת אחר. פעם אחת חיפוי פולימרי לקירות יכול להיות חיפוי קירות מודרני עשוי צורות גאומטריות בקווים ישרים ובפעם אחרת, חיפוי פולימרי לקירות יכול להיות הדמיה של חומת לבנים אדומה כאילו היה מדובר על בית אירופאי.

למה להשתמש דווקא באותו חיפוי פולמרי לקירות והאם מדובר על התפשרות

לקוחות רבים שואלים האם זה נקרא שהם התפשרו כאשר הם בוחרים חיפוי פולימרי לקירות. התשובה שלנו, העובדים אצל אריה גודלין היא שבחירה של חיפוי פולימרי לקירות היא הדבר הרחוק ביותר מהתפשרות על האסתטיקה של הקיר.

היום, חיפוי פולימרי לקירות יכול להתבטא במקרים של עיצוב פנים חיפוי קירות ובמקרים של חיפוי קירות פנים סלון. כלומר, במקרים רבים, הבחירה האסתטית תוביל אפילו במקרה לבחירה דווקא באותו חיפוי פולימרי לקירות. במילים אחרות, אנחנו, העובדים אצל אריה גודלין, טוענים בתוקף כי חיפוי פולימרי לקירות הוא תמיד אופציה טובה במידה וזה עולה בקנה אחד עם הצרכים האסתטיים של המבנה.

שכן תמיד, במידה ואפשר, נכון יהיה להגן על הקיר מפני רטיבות ומזיקים שונים. ההגנה על הקיר היא לא התפשרות אלא היא ההבטחה כי לא משנה מה יקרה, הקיר יחזיק מעמד בצורה טובה ואיכותית לאורך הזמן.

מה מוגדר בתור חיפוי פולימרי לקירות

חיפוי פולימרי יכול להיות בסופו של יום כל דבר. בין אם חיפוי קירות פנים סלון ובין אם מדובר על חיפוי קירות חוץ. מדובר על חומר מיוחד שהמראה שלו יכול לדמות פעם אחת לבנים ופעם שניה עץ, פעם אחת הוא יכול להגיע לבן ורק להגן על הקיר ובפעם השניה הוא יכול להגיע עם צורות גיאומטריות ועוד.

חיפוי פולימרי לקירות זה פשוט חיפוי קיר כמו כל חיפוי קיר אחר המגיע בצורות וצבעים על פי הטעם האישי שלכם. כאמור, ההמלצה היא להניח תמיד חיפוי פולימרי כל עוד הדבר אפשרי. בכל מקום בבית, החל מהנקודה בה מותקן המזגן המרכזי של הבית וכלה במקום בו אתם רוצים למנוע מצינור ההשקיה לעשות שמות, יש צורך באותו חיפוי פולימרי.

האם יש הבדל כאשר מחפשים חיפוי פולימרי לקירות עבור חדר ילדים

בחדר ילדים מידת תשומת הלב היא הרבה יותר גדולה. אנחנו רוצים להגן על הילדים שלנו, להיות בטוחים שאלו לא יבואו במגע עם חומרים המסכנים אותם. חיפוי פולימרי עבור חדרי ילדים הוא בדרך כלל דומה במידה רבה לחומר פולימרי איתו נשתמש בחדרי האמבטיה ובנקודות אחרות בבית, הרי גם בהן קיים ממשק בין הילדים שלנו ובין הקירות והחיפוי שלהם.

איך בוחרים נכון את הקו העיצובי ומבצעים חיפוי קיר בהתאם

תהליך של חיפוי קיר לא מתחיל בעבודה עצמה, הוא תמיד תוצאה של שורה של פעולות אותן מבצעים קודם לכן. בשלב הראשון ההמלצה היא פשוט לבחור את הצבעים והטקסטורות איתם הייתם רוצים לקשט את הקיר. כאשר תדעו ותשמרו בעיני רוחכם את התמונה הכללית של האופן בו הייתם רוצים לבצע את לשפץ את הקיר עליו אתם מעוניינים להניח את החיפוי, כל שאר הפרטים יסתדרו מעצמם.

איך מעצבים חדר אמבטיה לילדים

עיצוב פנים חיפוי קירות לאמבטיה ולחדר הרחצה זו ממש תורה שלמה והדבר תלוי במידה רבה האם אנחנו כעת מייצרים עיצוב פנים חיפוי קירות לחדר רחצה בו הילדים עתידים להתרחץ, או שמא מדובר על חדר הרחצה למבוגרים.

במידה ומדובר על המקום בו אתם עתידים לטפל בילדים שלכם, המטרה היא בכל מקרה לייצר את הסביבה הידידותית ביותר שאפשר לייצר. אתם יכולים להיעזר באותו חיפוי קיר כדי להטביע עליו מיני דמויות מצויירות וכיוצא באלו כדי לעודד את הילדים שלכם להתקלח גם אם הם לא בדיוק מעוניינים לעשות את זה, כמו שפעמים רבות קורה אצל ילדים.

חדר אמבטיה למבוגרים

כאן כבר מדובר על עולם אחר, שונה לחלוטין מזה שקיים אצל ילדים. בין אם אתם מעוניינים בעיצוב על ידי הנחה של חיפוי קירות מודרני ובין אם אתם רוצים לקחת אלמנטים השאובים מעולמות העץ והכפר, הרי שמדובר על עיצוב של מה שהוא עבור רבים המקדש של הבית. בסוף היום, כאשר האדם עייף ואין לו עוד כוח, חדר הרחצה הוא ככל הנראה הפינה המרגיעה ביותר בבית. המטרה היא לייצר מרחב נעים, מרגיע, כזה שמשרה ביטחון ומאפשר לכל אחד מכם לקחת כמה דקות לעצמו בלי איש לצידו.

הזמן הפרטי הזה כאשר הוא מגובה באותו חיפוי קירות מודרני או כל חיפוי קירות פולימרי מאפשר לכל החלל ולכל הרגע הזה בו אתם נכנסים לקחת כמה נשימות עמוקות לבד, להיראות טוב יותר, נעים יותר, מטהר ומרגיע יותר.