עיצוב פנים מודרני - אריה גולדין - מעצב פנים

עיצוב פנים מודרני – אריה גולדין מעצב פנים

עיצוב פנים מודרני הוא עיצוב שמתאים למאה ה-21 אבל לא מוותר על ההיסטוריה רבת שנים של עיצוב החל מהעת העתיקה. העיצוב מודרני עושה שימוש בסממנים קלאסיים ויוצר עיצוב אקלקטי רב תרבותי המשלב מזרח ומערב, קווי עיצוב מינימליסטים גרנדיוזיים כאשר כל החוכמה היא ליצור משהו חדש מתוך כל אותם אלמנטים מוכרים וישנים ולהפתיע, לחדש ולרגש, כל זאת בלי לוותר על נוחות. כן, הנוחות הכרחית בכל בית מגורים, יש מעצבים ששוכחים ממנה וממש כמו בתצוגות אופנה יוצרים רהיטים מעוצבים ומרהיבים אך לא פונקציונליים. מעצב הפנים המקצועי יודע לשלב יחד אלמנטים עיצוביים אסתטיים ואלמנטים עיצוביים שמטרתם יופי בלבד לצד אלמנטים מעשיים וזה מה שאריה גולדין, מעצב הפנים מנסה להשיג בעבודתו, לשלב בין הישן לחדש, בין היופי לנוחות ולהגיע לתוצאה המתאימה לבית הלקוח, לסגנון שלו ולתקציב שלו ללא פשרות.

הייחודיות של עיצוב פנים מודרני במאה ה-21

עיצוב פנים מודרני יכול להשתמש בחומרי גלם עתיקים אך עדיין להיות מודרני. היופי של עיצוב פנים מודרני הוא בדיוק זה: השילוב המיוחד ומהפנט בין חומרי גלם: עץ ומתכת, בטון וזכוכית וכדומה, כל חומר מביא את התכונות והמאפיינים שלו ושילוב של שניים או כמה חומרים יכול ליצור תוצאות מדהימות ומיוחדות. מעצבי פנים מחפשים את החדש לצד הישן ויוצרים יצירות אומנות בדיוק על המתח הזה הקיים בין האיכויות השונות שכל חומר גלם מביא. כאשר הם משתלבים יחד בצורה הנכונה, אפשר ליהנות מעיצוב מודרני בשיאו ולהכיר בערך שלו לצד עיצובים קלאסיים מתקופות אחרות. היופי של עיצוב פנים מודרני הוא בכך שהוא מוסיף ערך ולא מפחית ערך, נעזר בסגנונות עיצוב שונים ומוסיף משהו מהעולם החדש בין אם טכנולוגיה חדשה או אלמנט אחרים מעולם העיצוב המתכתבים עם העולם כולו והתרבות העשירה של האנשים החיים בו.

אריה גולדין מעצב פנים – חווית עיצוב שלא רואים בכל יום

עיצוב פנים מודרני הוא עיצוב שיש לו חופש להיות מה שהוא רוצה ולרכוב על טרנדים ומגמות אופנתיות קצרות טווח מחד לצד שילוב של מגמות ארוכות שנים מאידך. סגנונות העיצוב המודרני חסרי גבולות ויכולים לקחת מכל תרבות את היופי שלה ולשלב אותם יחד. עיצוב מודרני הוא עיצוב אקלקטי בבסיסו, כלומר עיצוב רב גוני ובישראל בה עירוב התרבויות חזק כל כך, עיצוב זה פורח מאוד. מעצב הפנים יכול מחד ללכת לחנויות העיצוב היוקרתיות ומצד שני למצוא פריטים מדהימים בשווקים אשר מחזיקים בדרך כלל ריהוט מתקופות שונות. כאשר הבית משלב סממנים עתיקים לצד חידושים מודרניים כמו חיפויי קיר ואבני שיש מובחרות, אפשר להגיע לתוצאות נדירות וייחודיות. כמובן שמעבר לעיצוב עצמו צריך לדאוג כפי שאמרנו למעשיות ולנוחות העיצוב בבית. בסופו של דבר אלמנט הנוחות חשוב יותר מאלמנט היופי ואנו צריכים לגור בבית בסוף ולא להציג אותו כמו גלויה. לשם כך צריך לבדוק הייטב מה המטרות שלכם ומה הצרכים שלכם לפני שאתם משקיעים בפרטי עיצוב לא מעשיים לבית. יש היום מספיק פרטי ריהוט אשר משלבים יופי ונוחות ומטרת מעצב הפנים היא למצוא יחד אתכם את שביל הזהב על מנת להביא לדירה את העיצוב הפרגמטי ביותר לרווחת דיירי הבית אך כל זאת בלי לוותר על היופי, האומנות והעיצוב האסתטי שמטרתו להפגין לראווה אומנות ויופי ולאו דווקא מעשיות. כאר השילוב בין השניים מנצח אנו יכולים ליהנות מבית שהוא יצירת אומנות שאפשר גם להתרשם ממנה וגם לחיות בה!

עיצוב פנים מודרני: טיפים לעיצוב הבית

בא לכם לעשות מייק אובר לבית? רואים בתים של מפורסמים בתוכניות טלוויזיה ובקטלוגים ורוצים שגם לכם יהיה את המראה העכשווי והמודרני בבית? תתפלאו כמה קל באופן יחסי להגיע לתוצאות הללו גם לבד וללא עזרה מקצועית. כמובן שמעצב פנים יביא לכם ערך מוסף ואמור להגיע לתוצאות טובות יותר מאשר אתם לבדכם אך אם בא לכם לנסות לעצב לבד את הבית, הנה כמה טיפים בסיסיים שיעזרו לכם להגשים את המטרה:

תכנון – כל תוצאה איכותית מתחילה בתכנון מוקדם. לפעמים אנו רואים בית מעוצב וחושבים כמה קל ופשוט להגיע לתוצאה זאת, אך בפועל זה כרוך במחשבה ותכנון מוקדם. זוהי אומנות לעצב בתים ומעצב פנים לא ישר ניגש לרכוש ריהוט אלא חושב, משרטט ומתכנן כל שלב לפני ביצוע התוכנית.

השראה – קל היום לקבל השראה ממקוות מידע רבים שנגישים לכל אחד ואחת ברשת. בעבר לא היה כל כך קל לראות בתים מעוצבים מחו"ל למשל ורק מעצבי העל היו חשופים למגמות ולתוצאות מכל העולם. היום זה הרבה יותר קל וזהו דור הזהב של עולם העיצוב מהבחינה הזאת גם עבור צרכני הקצה הלא מקצועיים.

ביצוע – אחרי כל החלומות, התכנונים והשרטוטים, צריך בסופו של דבר להוציא לפועל את התוכנית. אתם בוודאי מכירים את התופעה שמשהו נראה טוב על הנייר או בתמונה אך במציאות הוא שונה מאוד ועל פי רוב נראה פחות טוב. על מנת שהתוכנית שיצרתם תצא לפועל אחד לאחד ותהיה כמה שיותר דומה למקור, אתם צריכים בעלי מקצוע טובים שיעזרו לכם להגשים את התוכנית ולהתמקד במה שתכננתם בלי לחרוג לא מהתקציב ולא מהתוכניות. כאשר תעמדו בתוכנית שלכם יש סיכוי רב יותר שהיא תהיה מושלמת

רוצים לעצב את הבית? גלשו באתר וחייגו אל אריה גולדין מעצב פנים וותיק ומנוסה בעולם העיצוב שבאמתחתו מגוון רחב של פרויקטי עיצוב מודרניים שביצע בבתי רבים בכל רחבי ישראל. מוזמנים ליצור קשר לקבלת ייעוץ עיצוב מקצועי ללא עלות וללא התחייבות ולקבוע פגישת היכרות. להתראות ובהצלחה!