עיצוב פנים לבית - אריה גולדין - מעצב פנים

עיצוב פנים לבית – אריה גולדין עיצוב פנים

אריה גולדין מעצב פנים וותיק המעצב דירות יוקרה, ווילות, בתים פרטיים וכל נכס נדל"ן פרטי או מסחרי אחר. עיצוב פנים לבית הוא עולם ומלואו המכיל המון סגנונות ואפשרויות, במיוחד בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיה והאמצעים הדרושים ליישום תוכניות עיצוב, הדמיות ממוחשבות וכדומה. נשמח להיפגש עמכם ולבנות עבורכם תוכנית עיצוב פנים לבית שתתאים לצרכים שלכם ולתקציב שלכם. בין השירותים: עיצוב חדר שינה, עיצוב סלון, עיצוב חדר רחצה, עיצוב קומפלט ועוד. מוזמנים להתרשם מפרויקטים קודמים בתחום עיצוב פנים לבית של אריה גולדין מעצב פנים מנוסה בעל גישה ייחודית ועיצוב בהתאמה אישית לכל אחד ואחת.

איך להשיג עיצוב פנים לבית כמו שרוצים בתקציב ידוע מראש

עיצוב פנים לבית, כאשר הוא נעשה בצורה רצינית, מכיל גם תוכניות הנדסיות, גם שיטות סידור חלל מערביות ומזרחיות ועוד המון אלמנטים עיצוביים. אריה גולדין מעצב פנים בעל ניסיון רב בביצוע תוכנית עיצוב פנים לבית המתאימה לדיירי הבית בהתאם לרצונות ולצרכים שלהם ובהתאם לתקציב. אפשר היום להגיע לתוצאות נהדרות בתחום עיצוב פנים לבית גם בתקציב מוגבל בעזרת יישום חוקי עיצוב ויצירתיות. יש היום אלמנטים עיצוביים נפלאים כמו ריצוף של אריחי שיש גדולים ואיכותיים, מה שלא היה זמין לכל אחד בעבר, יש חיפויי קיר, תאורה צפה, אביזרים משלימים וכמובן עיצוב קלאסי של חלל על ידי ריהוט, תיחום על ידי קירות גבס ועוד המון רעיונות ואפשרויות שיכולות לשדרג כל חלל בצורה משמעותית ולהפוך אותו נוח יותר למגורים ונאה יותר לעין ולאירוח.

אריה גולדין מעצב פנים – פגישת ייעוץ ללא עלות

עיצוב פנים היא אהבה ותשוקה גדולה שיש לנו ואנו שמחים להיכנס לפרויקטים בדירות מגורים ובבתים ולראות את התוצאה לאחר תום העבודה. שווה להשקיע במעצב פנים אם הולכים על שיפוץ ועיצוב הבית כי ההשקעה היא חד פעמית אך היא משרתת אתכם למשך שנים רבות. טוב לחדש ולרענן את הבית מדי פעם, להחליף ספה, שולחן אוכל וכדומה אך אם אתם מעוניינים לשפץ בית מהיסוד או לעשות רמונט או מייק אובר מקיף לבית כולל עיצוב המטבח וחדר הרחצה, יש לנו את היכולת לסייע לכם בכך והגשים יחד אתכם את חלום הדירה המעוצבת כך שתענה על כל הציפיות שלכם ויותר. השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת עבור בניית תוכנית עיצוב כוללת לבית או עיצוב של כל אחד מהחדרים בבית! גלשו באתר, קראו עוד מאמרים וקבלו טיפים שונים לעיצוב בית בתקציב נמוך ושיטות לעצב את הבית שלב אחרי שלב. נשמח להיפגש ולבדוק את ההתאמה שלנו לעיצוב הבית שלכם ולתת לכם רעיונות מהניסיון הרב שצברנו בתחום.

3 טיפים לעיצוב פנים הבית בשיטת DIY עשה זאת בעצמך

יש לכם תשוקה לעולם העיצוב? אתם בהחלט יכולים לעצב לבד את הבית שלכם וליהנות מהדרך ומהשגת המטרה. הסיפוק שתשאבו מההצלחה יהיה כדאי ומשתלם וגם אם תעשו כמה טעויות תמיד תוכלו לתקן אותן בהמשך. הנה שלושה כללי אצבע לעיצוב פנים מוצלח שאם תיישמו אותם כהלכה, תגיעו לתוצאות טובות:

  • תוכנית פעולה – תמיד טוב לצאת לדרך עם תוכנית מוגדרת מראש. תוכנית הכוללת תקציב שהקצתם לעיצוב, מטרות, מגבלות פיזיות שמפריעות לכם בבית וצריך להביא בחשבון וכו'. כשיש לכם תוכנית עבודה לא תלכו לאיבוד, תחסכו זמן וכסף ויש לכם סיכוי גבוה יותר להצליח! תוכנית פעולה תאפשר לכם ליישם את הרעיונות שלכם כמו שצריך בלי לטעות יותר מדי.
  • השראה – כמה כייף היום לשוטט באינטרנט ולקבל רעיונות עיצוב מכל העולם. בעבר מי שרצה לשאוב השראה היה חייב לרכוש מגזיניי עיצוב נדירים או ללכת לחנויות הריהוט כדי לראות את הדגמים החדשים. היום קל מתמיד להתעדכן בכל מה שחדש בעולם העיצוב, לקבל רעיונות וליישם אותם בקלות רבה.
  • ביצוע – קל לדבר אך קשה יותר לעשות… רק ברגע שתתחייבו לתוכנית הפעולה ותצאו לדרך, יהיה לכם קל יותר להגשים כל פרט ופרט. לעצב את הבית נשמע אולי קל על הנייר ואמנם יש מקורות מידע באינטרנט אבל זה שונה לגמרי כאשר אתם צריכים לגשת תכלס לביצוע. יש הרבה מרכיבים שרק מעצב פנים או אדריכל יכולים להביא בחשבון ואם אתם באמת רוצים להשיג ביצוע מעולה לתוכנית העיצוב שלכם, כדאי שהיא תהיה מושלמת ותיקח  בחשבון כל פרט קטן כגדול: שקעי חשמל, כיווני אוויר, גבהים, צורת המבנה ועוד עשרות אלמנטים הנדסיים ואחרים שאתם צריכים להביא בחשבון בתוכנית העיצוב שלכם. התאמת צבעים, ריצוף מתאים, צבע או חיפוי קיר, תאורה, אביזרים משלימים והרשימה ממשיכה עוד ועוד. פתרון אחר הוא לא לשבור את הראש ולשכור את שירותיו של מעצב פנים מנוסה שיעשה את כל העבודה בשבילכם. עדיין תהיו בתמונה כמובן ותוכלו להעביר את הרצונות ואת הרעיונות שלכם אבל יהיה לכם בעל מקצוע מנוסה שיכול לתקן אתכם ולהוציא לפועל את תוכנית העיצוב במשותף כך שלא תבצעו טעויות מיותרות.

רוצים להגשים את חלום הדירה המעוצבת? מוזמנים לפנות לקבל ייעוץ עיצוב מקצועי ולהוציא לדרך את חלום עיצוב הדירה שלכם כבר עכשיו. גלשו באתר וקבלו עוד טפיים לעיצוב הבית בשיטת עשה זאת בעצמך. חייגו לקביעת פגישת עם מעצב הפנים אריה גולדין ונשמח להגיע אליכם עם ולבחון את האפשרויות לעיצוב הדירה או הבית שלכם בתקציב המתאים לכם ולפי תוכנית הפעולה שנגבש יחדיו ונוציא לפועל בצורה הטובה והמוצלחת ביותר. חייגו עכשיו לפרטים נוספים או השאירו פרטים באתר לחזרה אליכם בהקדם האפשרי עם הצעת מחיר ומשתלמת וייעוץ מקצועי. להתראות ובהצלחה.