עיצוב פנים יוקרתי - אריה גולדין - מעצב פנים

עיצוב פנים יוקרתי – אריה גולדין מעצב פנים

מחפשים מעצב על לעיצוב עיצוב פנים יוקרתי לבית? אריה גולדין הוכיח את יכולותיו לעצב דירות יוקרה בפרויקטים נבחרים בכל רחבי הארץ, מוזמנים לראות חלק מהם באתר! נשמח לבצע גם בנכס שלכם עיצוב פנים יוקרתי תוך שימוש בחומרי הגלם המובחרים ביותר מכל העולם ובניית תוכנית עיצוב קפדנית וחדשנית אשר עושה שימוש חכם בכל הפיצ'רים האחרונים בתחום עיצוב הבית כולל כל הפינוקים הכי מתקדמים, המילה אחרונה בתחום עיצוב היוקרה. עיצוב פנים יוקרתי מתאים לכל מי שרוצה לשדרג את הכנס ולהעלות אותו מדרגה החל מבחירת ריצוף שיש יוקרתי, בחירת שנדלירים מדהימים, ספות מעצבים ועד יצירת בית חכם העושה שימוש בכל האמצעים הטכנולוגיים הנוחים כמו מצלמות אבטחה, תריסי גלילה חשמליים וכדומה.

אריה גולדין מעצב פנים – עיצוב יוקרתי לווילות, פנטהאוזים ועוד

עיצוב פנים יוקרתי לא חייב להיות יקר! יכולת מעצב הפנים לא נמדדת בתקציב שהוצא אלא בתוצאה. אפשר לעשות עיצוב פנים יוקרתי גם בתקציב שפוי אך כמובן שתקציב גדול יותר יכול לסייע בהשגת תוצאות טובות יותר כיוון שהוא מאפשר לנו להוציא את הכסף על פיצ'רים מתקדמים בתחום עיצוב  הבית החכם ולאו דווקא בשל הוצאות על ריהוט יקר יותר. מוזמנים להתקשר עכשיו לפרטים והצעת מחיר עבור עיצוב פנים יוקרתי לבית על ידי מעצב פנים מנוסה וותיק בתחום שישמח לעזור לכם לשדרג את הנכס בעזרת תוכנית עיצוב מסודרת וחכמה לעיצוב הבית לפני או לאחר שיפוץ, עיצוב בית ישן או חדש, עיצוב קומפלט כולל שינוי מבנה החלל וכל משימת שיפוץ ועיצוב אחרת שאתם חושבים עליה.

3 דרכים להשיג עיצוב פנים יוקרתי

קטלוגים ומגזינים – אם אתם רוצים לדעת מה נחשב יוקרתי היום, איזה טרנדים שולטים בעולם עיצוב הבית וכדומה, כל מה שתאם צריכים לעשות זה לעיין בקטלוגים ובמגזינים דיגיטליים באינטרנט ולראות אפילו את הדגמים הספציפיים של פרטי הריהוט הנחשקים בעולם ואת מגמות העיצוב והרעיונות בהם משתמשים מעצבי העל בעולם עבור לקוחותיהם.

מעצב פנים – אם אין לכם את הידע או היכולת לדעת מה נחשב יוקרתי אתם יכולים להיעזר בבעל מקצוע לשם כך. מעצב פנים יכול לתת לכם את כל האפשרויות ולשלב בעיצוב הבית פרטי ריהוט יוקרתיים, להמליץ על ריצוף יוקרתי, להציג בפניכם פתרונות עיצוב חדשניים שרק הגיעו לארץ ועוד.

חברים ומשפחה – הרבה פעמים אנחנו נדלקים על פריט ריהוט אצל בן משפחה או חברים ומחליטים שגם לנו יהיה כזה בבית. אין טוב ממראה עיניים ומה שנראה טוב בקטלוג או על הנייר לא בהכרח מתאים לבית בסופו של דבר או לסגנון שלכם. מפגש אמיתי עם ריהוט בבית של חבר או קרוב משפחה יאפשר לכם לבחון את הפריט בזמן אמת ובבית אמית ולא בקטלוג שם הוא נראה הרבה יותר טוב בעזרת פוטושופ, או בחנות, שם המראה מתעתע כי זה בדרך כלל חלל גדול של אולם תצוגה ועושר הפריטים לידו עלולים להטעות אותנו מבחינת הגודל וההתאמה לחלל ובשל התאורה המיוחדת שיש במקום.

עיצוב יוקרתי לא חייב להיות גם עיצוב יקר!

הסוד להשגת מראה יוקרתי הוא לדעת למצוא את הפריט האחד שבאמת עולה הרבה כסף ולבנות סביבו את שאר העיצוב מפריטים במחיר רגיל ולא יקר. טיפ אחר הוא למצוא דגם של ספה יוקרתית שאהבתם ולמצוא חיקוי דומה שלה בחנות רהיטים או להזמין אצל נגר בהזמנה מיוחדת את אותו פריט במחיר הנמוך יותר. טיפ נוסף הוא להשקיע באלמנטים שנראים יוקרתיים אך אינם יקרים כלל כמו חיפוי קיר. חיפוי הקיר הוא אלמנט עיצוב מושלם להשגת מראה יוקרתי במחיר לא יקר משום שהוא מאפשר לנו לעצב את קירות הבית בעזרת חיפוי קיר המדמה קיר יקר ויוקרתי יותר, דמוי עץ, דמוי שיש וכדומה. יש היום מבחר נהדר של חיפויי קיר ומעצבי פנים בכל העולם משתמשים בחיפויי קיר כדי לשוות למבנים שהם מעצבים מראה מהודר ויוקרתי יותר.

דבר נוסף שכדאי להשקיע בו על מנת לתת לבית את המראה היוקרתי זה הריצוף. יש היום סוגי שיש מרהיבים ואיכותיים ואם פעם רוב הבתים היו מסתפקים באריחי שיש סטנדרטי בגודל 30 על 30 סנטימטר הריי שהיום כל בית חדש ובתים ישנים רבים יכולים להרשות לעצמם להתקין ריצוף יוקרתי בעל משטחים גדולים יותר המקנים לבית באופן מידי את המראה היוקרתי שהיה שמור בעבר לבתי מלון ולובי של בנייני פאר בלבד.

טיפ נוסף להשגת מראה יוקרתי לבית: פוליש!

אחד הסודות שבתי מלון לא מספרים לכם להשגת המראה המרשים ויוקרתי שאנו מקבלים בכל פעם שאנחנו נכנסים ללובי של בית מלון או לבניין משרדים הוא הרצפה המבריקה והנוצצת שתמיד יש במקומות האלה. בתי אב ועסקים רבים למדו את הסוד הזה ומבינים שבעזרת פוליש מקצועי אחת לכמה שנים אפשר לחדש את הרצפה ולהקנות לה את המראה הטרי והרענן שגורם לה להיראות תמיד חדשה ומבריקה. הטריק הזה עובד אפילו בבתים ישנים ועל גביי רצפות וישנות ועל אחת כמה וכמה על גביי ריצוף חדש ואיכותי.

רוצים לעצב הבית במראה יוקרתי? בא לכם לעשות שיפוץ בדירה ולתת לה שדרוג במראה? פנו אל אריה גולדין מעצב פנים לעיצוב הבית וקבלו הצעת מחיר משתלמת לעיצוב כל חלקי הבית: עיצוב הסלון, חדר הרחצה, חדרי השינה, המטבח וכל חדר אחר בבית. נשמח להיפגש ולתת לכם רעיונות עיצוב חכמים ויצירתיים שיהפכו את הנכס שלכם מעוצב ובעל המראה היוקרתי ולאו דווקא במחיר יקר. מוזמנים לחייג או להשאיר פרטים עכשיו. להתראות ובהצלחה.