עיצוב פנים דירות יוקרה - אריה גולדין - מעצב פנים

עיצוב פנים דירות יוקרה – אריה גולדין מעצב פנים

עיצוב פנים דירות יוקרה מאפשר למי שהפרוטה מצויה בכיסו ליהנות מכל הפינוקים והחידושים שבית יוקרתי מאפשר היום ויש הרבה כאלה. עיצוב פנים דירות יוקרה כיום נהנה ממגוון רחב של פיתוחים ושיפורים דיגיטליים ואחרים, אשר אם יישומו בבית בצורה חכמה, יוכלו להפוך את חווית המגורים בבית נוחה ויוקרתית מאי פעם. השמיים הם הגבול כאשר מדובר בעיצוב דירות יוקרה ומי שיש באפשרותו לכך, חייב להכיר את כל האפשרויות החדשות אשר עיצוב פנים דירות יוקרה מאפשר לו.

כל מה שצריך לדעת על עיצוב פנים דירות יוקרה

עיצוב פנים דירות יוקרה מכיל המון פיצ'רים חדשים וישנים שעל כולם נרחיב כאן. על חלק מהפיצ'רים כמו בית חכם ועוד, פירטנו במאמרים אחרים ואתם מוזמנים לקרוא על כך באתר של אריה גולדין מעצב פנים. הנה אלמנטים יוקרתיים נוספים שמשתלבים הייטב בכל בית ודירת יוקרה:

בית חכם: כאמור פירטנו על כך בהרחבה במאמר אחר באתר אך רק נציין שהעולם כולו ולאו דווקא דירות יוקרה, עובר לבתים חכמים המאפשרים לנו לשלוט בכל נקודות החשמל בבית, בתריסי גלילה חשמליים, במסכים, במזגן ועוד. בתי יוקרה לוקחים את זה צעד קדימה וניתן כיום ליהנות ממסך שליטה טאץ' בסגנון אייפד עם כל הפונקציות הניתנות לשליטה מעוצבות כמו אפליקציות על המסך כך שאפילו ילד יכול להבין בקלות איך לפתוח ולסגור את המזגן, הטלוויזיה וכדומה. פיצ'ר זה נוח מאוד ומקל מאוד על כל דיירי הבית לשלוט בכל נקודות החשמל ויישומי החשמל מכל נקודה בבית ואין ספק שבעתיד פיצ'ר זה ייכנס גם לבתים רגילים ולא יהיה קיים רק בבתי יוקרה.

תאורה: אלמנט שלא זוכה להכרה רבה הוא אלמנט ההארה של הבית או גופי התאורה המותקנים בו. בבתי יוקרה מוקדשת מחשבה רבה לגופי התאורה בבית והם יכולים להיות גם כן חכמים, מעוצבים ומרשימים ולהביא את תאורת החלל בבית לרמות שלא הכרתם. בעולם התאורה יש מעצבי על ממש כמו בכל תחום אחר וגופי תאורה העולים עשרות אלפים דולרים. העלות של גופי התאורה וההתקנה בדירות יוקרה לבדה עולה כמה עשרות אלפי דולרים ואם אתם רוצים לעצב את הדירה שלכם בצורה יוקרתית, השקעה בגופי התאורה היא חלק בלתי נפרד מכך שגם ייתן לכם יופי ועיצוב וגם יאפשר לכם ליהנות מתאורה שתבליט ותחמיא לשאר הפריטים בדירה כיוון שלתאורה יש תפקיד חשוב ביצירת אווירה יוקרתית ונעימה בבית.

ריהוט: החלק המרכזי בכל תוכנית עיצוב דירת יוקרה הוא הריהוט כמובן. גם כאן מדובר בעולם ומלואו של פרטי ריהוט מעוצבים ויוקרתיים שאתם יכולים להכניס לדירה כולל ספות מעצבים, ריהוט משלים ואביזרי קישוט מרהיבים ויוקרתיים שמוסיפים המון למראה הבית. אין גבול לכמה שאפשר להשקיע כאן ואם אתם רוצים ליצור מראה יוקרתי בבית אתם חייבים לרהוט אותו בצורה חכמה ונכונה המתאימה למבנה הבית ומדגישה את היתרונות שלו.

ריצוף: עוד אלמנט מרכזי ואפילו קודם לריהוט הוא הריצוף. אין ספק שדירת יוקרה דורשת גם ריצוף יוקרתי וכיום ניתן ליהנות ממגוון עשיר של אפשרויות ריצוף מהממות ומרהיבות שגם בדירות רגילות אפשר ליהנות מהן. אריחי שיש גדולים מעוצבים ממגוון חומרי גלם כמו אבן קיסר, קוריאן, מנוליט ועוד סוגי שיש יוקרתיים בצבעים מטריפים, צורות וטקסטורות חדשניות יהפכו כל רצפה וכל בית ליוקרתיים בקלות. סוד נוסף שיכול לשדרג את הריצוף אשר מיושם בבתי מלון הוא פוליש לרצפה. פוליש מקצועי המבוצע באופן קבוע בבתי מלון ובדירות יוקרה והופך את הריצוף מבריק עד כדי השתקפות מראה, דבר שהופך את הנכס יוקרתי יותר בין רגע.

כנסו לקרוא עוד מאמרים על עיצוב פנים דירות יוקרה של אריה גולדין מעצב פנים כאן

עיצוב פנים דירות יוקרה היא אחת ההתמחויות של אריה גולדין מעצב פנים ואתם יותר ממוזמנים לראות דירות יוקרה שהמעצב עיצב באתר וליצור קשר לקביעת פגישת היכרות לא מחייבת בביתכם על מנת לבחון התאמה של המעצב לפרויקט עיצוב הבית שלכם עוד היום. נשמח להגיע ולתת לכם רעיונות עיצוב חדשים, עלויות וכדומה. עיצוב דירות יוקרה היא משימה רבת אחריות ואם אתם משקיעים סכומי כסף גדולים בעיצוב בית, אתם רוצים לשכור את שירותיו של מישהו מנוסה בתחום שיוכל להפיק את המירב מהתקציב שאתם מעמידים לרשותו לטובת ביצוע המשימה. עבור מעצב הפנים עיצוב דירת יוקרה היא תענוג גדול ואפשרות להוכיח את יכולותיו המקצועיות הבאות לידי ביטוי בתוצר מוגמר ממנו תהנו בבית למשך שנים רבות. רק נגענו בקצה הקרחון של עיצוב הבית אך אתם וודאי יודעים מה עוד אפשר לעשות בתחום עיצוב הבית ועוד לא דיברנו עליו כמו מכשירי החשמל והגאדג'טים הטכנולוגיים הקיימים היום, שצריכים להיות חלק בלתי נפרד מכל תוכנית עיצוב יוקרתית ובאים לידי ביטוי בעיקר במטבח, בסלון ובחדר הרחצה.

עיצוב פנים יוקרתי – על מה חשוב לשים דגש

בחדר האמבטיה למשל יש פיצ'רים יוקרתיים ונהדרים שאפשר ליישם ולכן אם אתם באמת רוצים להגיע לתוצאה משביעת רצון, בייחוד בשני החללים הללו: המטבח וחדר הרחצה, אתם חייבים להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע כיוון שבחללים הללו לא מספיק להניח ריצוף וריהוט וצריך להביא בחשבון המון אלמנטים טכניים כמו נקודות חשמל ומים וכדומה. אין ספק שחדר אמבטיה מושקע ויוקרתי כמו גם מטבח מושקע ויוקרתי, הם מאבני היסוד בכל בית ועל אחת כמה וכמה בבית יוקרה.

מעוניינים להשקיע בצורה רצינית בעיצוב הדירה שלכם? פנו עכשיו אל מעצב פנים דירות יוקרה מקצועי לקביעת פגישת היכרות ובחינת התאמה לעיצוב הנכס שלכם. להתראות ובהצלחה.