עיצוב פנים בתי יוקרה

עיצוב פנים בתי יוקרה – החלטתם להתחיל בשינוי הגדול של מראה פנים דירתם? חשוב שתכירו את כל הטיפים והדגשים המקצועיים שאספנו עבורכם!

אריה גולדין, מעצב פנים מקצועי המציע שירותי עיצוב פנים בתי יוקרה, עיצוב פנים סלון מודרני, עיצוב פנים בית פרטי ועוד, מדגיש בפני לקוחותיו מספר דגשים חשובים שמלווים אותך לאורך כל הליך עיצוב ביתם. אם גם אתם רוצים לשנות את מראה פנים הדירה שלכם, חשוב שתכירו את הדגשים הללו שיעזרו לכם למקד את טעמכם האישי, לבחור פרטי ריהוט המתאימים לקו העיצובי הכללי בדירה, לבחור רהיטים בגדלים מדויקים ולהימנע מטעויות של מתחילים. אז החלטתם סופית להתחיל בהליך עיצוב פנים בתי יוקרה, עיצוב פנים בית פרטי או עיצוב פנים דירת מגורים בכל גודל? לפני שאתם רצים להחליף את כל ריהוט הדירה, איגדנו עבורכם את כל הדגשים החשובים של אריה גולדין שילוו אתכם לאורך התהליך כולו. רגע לפני שניגע בדגשים החשובים, חשוב שתדעו שבשנים האחרונות כל עולם העיצוב בכלל ועיצוב פנים בפרט עבר שינויים רבים. כיום, עיצוב פנים הדירה עומד בראש סדר העדיפויות של רבים המגיעים להתחדש עם פרטי ריהוט חדשים. עד לפני שנים בודדות רבים כלל לא חשבו על התאמה מבחינה עיצובית, כל שעניין אותם היה פרקטיקה ונוחות. השינוי הגדול הביא לגידול משמעותי באפשרויות של רהיטים בשלל דגמים, צבעים, גדלים, צורות וסגנונות עיצוביים, מה שמחייב אתכם לדעת לבחור נכון.

התחילו בסקירת כל הצבעים, הצורות והסגנונות העיצוביים והמשיכו לשלבי מיקוד הטעם האישי שלכם – כך תעשו את זה בקלות, במהירות ובדיוק רב

לכן, אריה גולדין, מעצב פנים המציע שירותי עיצוב פנים בתי יוקרה, עיצוב פנים בית פרטי, עיצוב פנים סלון מודרני ועוד מחייב את כל לקוחותיו לעבור שני צעדים פשוטים להיכרות מלאה עם כלל הדגמים הקיימים וחשוב מכך, עם טעמם האישי. רוצים לעבור את הצעדים הפשוטים של אריה גולדין? התחילו הסקירה נרחבת אודות כלל הדגמים, הגדלים, הסגנונות והצבעים של כלל הרהיטים שאתם צריכים. עד לפני מספר שנים הליך זה הצריך לעבור בין כמה וכמה חנויות גדולות להיכרות נרחבת אך כיום, בעידן האינטרנט תוכלו להכיר את כלל הדגמים הקיימים תוך דקות בודדות בלבד. לאחר שסיימתם את שלב זה, עוברים למקד את הטעם האישי שלכם. חשוב להדגיש כי צעד זה אינו כולל אך ורק את הטעם האישי שלכם אלא גם את ההתאמה לרהיטים הקיימים בדירתכם. מה עושים? מסננים כמה שיותר דגמים, צבעים וסגנונות עיצוביים של רהיטים שהכי פחות אהבתם. סננו כמה שיותר על מנת שהשלב הבא יהיה פשוט יותר וההליך כולו יהיה מוצלח, מדויק וממוקד יותר. לאחר שסיננתם כמות גדולה של רהיטים שאינם רלוונטיים לעיצוב דירתכם, עוברים לשלב בחירת הרהיטים בצבעים, בסגנונות ובעיצובים המתאימים ביותר עבורכם. בחירה ממוקדת מבין כמות מצומצמת שכבר עברה את שלב הסינון הראשון תמקד אתכם היטב כך שתכירו לעומק את הטעם האישי שלכם.

בחירת גודל מדוייק של רהיטים – הקפידו על מדידות נכונות!

לאחר שסיימתם את שלבי המיקוד, אתם מוכנים לעבור לשלבים הבאים בהליך עיצוב פנים בתי יוקרה. אריה גולדין, מעצב פנים מקצועי מזה לא מעט שנים מציע שירותי עיצוב פנים בתי יוקרה, עיצוב פנים בית פרטי, עיצוב פנים סלון מודרני ועוד עבור לקוחות רבים בכל רחבי הארץ. בהליך עיצוב פנים בתי יוקרה, אריה גולדין לומד להכיר את לקוחותיו ורק לאחר מכן מתחיל בעבודת העיצוב. כעת, כדאי שתכירו עוד שני טיפים חשובים של אריה גולדין בהליך עיצוב פנים בתי יוקרה. ראשית, בחירת גודל הרהיטים. לא מעט אנשים מגיעים לבחירת רהיטים חדשים ללא מדידות נכונות ומדויקות של חלל דירתם, מה שגורר בחירת רהיטים קטנים מידי שאינם פרקטיים או בחירת רהיטים גדולים מידי שחונקים את כל החלל. לכן, קיימת חשיבות רבה למדוד נכון את שטח החלל לפני שבוחרים עבורו רהיט מנצח. את המדידות יש לעשות בזוויות ישרות בלבד ללא אלכסונים כלל! מדידה אלכסונית תגרום לאי דיוקים ולבחירות רהיטים שאינם מתאימים בגודלם.

הקפידו ליצור התאמה בין הקו העיצובי של כלל הדירה לבין הרהיטים החדשים, אך הימנעו מהתאמה מלאה ומשעממת

טיפ נוסף של אריה גולדין להליך עיצוב פנים בתי יוקרה הוא התאמת כל רהיט חדש לקו הרהיטים שכבר קיים בדירה. לא מעט אנשים המתחילים בהליך עיצוב פנים בתי יוקרה בוחרים את הרהיטים החדשים על בסיס טעמם האישי והסגנון המועדף עליהם אך ללא כל התחשבות ברהיטים הקיימים בדירה. לכן אריה גולדין מעצב פנים מקפיד להדגיש שוב ושוב בפני כל לקוחותיו לבחור רהיטים המתאימים הן לטעם האישי ולסגנון העיצובי המועדף והן לכל שאר פרטי הריהוט בחלל הדירה. על מנת להשלים את הליך עיצוב פנים בתי יוקרה על הצד הטוב ביותר, חייבת להיות התאמה מלאה בין כל חללי הדירה מבחינה עיצובית. אתם צריכים ליצור קו עיצובי אחיד איתו תלכו לאורך כל הדרך בשלבי עיצוב פנים בתי יוקרה. עוד מדגיש אריה גולדין המציע שירותי עיצוב פנים בתי יוקרה כי יש להימנע מהתאמה יצירה בין כלל פרטי ריהוט הדירה הן מבחינת הצבע והן מבחינת הסגנון העיצובי. רבים ששומעים את הטיפ ליצירת קו עיצובי אחיד בוחרים את כל ריהוט דירתם החדש במסגרת הליך עיצוב פנים בתי יוקרה באותו צבע ובאותו סגנון בדיוק ולכן חשוב להבהיר שלא לזה כיוון המשורר. התאמת יתר תיצור מראה משעמם למדי ולכן יש ליצור שבירה יזומה בעזרת צבע נועז או סגנון שונה מכלל פרטי הריהוט באזור.