עיצוב פנים בית - אריה גולדין - מעצב פנים

עיצוב פנים בית – אריה גולדין מעצב פנים

מוזמנים להזמין עיצוב פנים בית מלא או חלקי לבית על יד מעצב פנים מנוסה וותיק בעל שורה של הצלחות בפרויקטי עיצוב קודמים בבתים פרטיים, דירות, ווילות, דירות גג ופנטהאוזים. נשב יחד ונבנה תוכנית עיצוב פנים בית מקיפה ורצינית במסגרת התקציב שלכם ובהתאם למטרות שלכם. תקבלו מידע על הטרנדים והמגמות האחרונות בעולם עיצוב בית, עיצוב פנים בית מודרני או קלאסי ונשמח לשתף אתכם ברעיונות שלנו ובשיטות שלנו לעיצוב בתים בעידן החדש תוך שימוש בכל הטכניקות והאפשרויות העומדות בפניו של מעצב הפנים המודרני כיום.

כל מה שצריך לדעת על עיצוב פנים בית

עיצוב פנים בית הוא תחום גדול ומקיף הכולל בתוכו את כל האספקטים של עיצוב הבית החל מעיצוב הרצפה, עיצוב הקירות, עיצוב החלל ועיצוב כל החדרים בבית: המטבח, הסלון, חדרי השינה, חדר הרחצה, המרפסת או החצר, המבואה או הלובי ועוד. מעצב פנים מקצועי יכול לבנות עבורכם תוכנית עיצוב מקיפה הכוללת את כל החדרים הללו או לעצב עבורכם חדר אחד מתוך הרשימה, המטבח למשל או חדר הרחצה, שני חללים שעומדים בנפרד ובזכות עצמם בדרך כלל ואינם מחייבים אתכם לעצב את כל הבית בהתאם אליהם אף על פי שזה אפשרי. עולם העיצוב התפתח מאוד בשנים האחרונות ועבר מהפכה בעקבות שיפורים טכנולוגיים ותעשייתיים שהגיעו אליו. אמצעי הייצור וההפצה השתפרו והיום ניתן לייבא ריהוט מסין בקלות למשל וליהנות ממבחר ענק של פרטים שהגיעו לארץ ופעם לא היו נגישים אלא רק לעשירים בלבד. בנוסף נוצרו פיתוחים דיגיטליים כמו הדמיות דיגיטליות למשל, המאפשרות למעצב הפנים ליצור הדמיה של מראה הבית לפני ואחרי העיצוב. כך ניתן להגעה לתוצאה רצויה ומדויקת על הנייר ולהוציא אותה אל הפועל בצורה מדויקת!

3 טיפים לעיצוב פנים בית חכם בעידן החדש

הנה שלושה טיפים לעיצוב בית מודרני שייתן לכם מענה מלאה הן בתחום העיצוב והן בתחום הנוחות כדיירי הבית הגרים בבית ויותר חשוב להם ליהנות לא רק מהמראה של הבית אלא גם מהחיים בו הלכה למעשה.

טיפ מס' 1: בית חכם – כשאנחנו אומרים בית חכם אנחנו מתכוונים לפיצ'ר הבית החכם החשמלי שתופס תאוצה בעיצוב בתים חדשים ופותח עולם ומלואו של חידושים טכנולוגיים אשר הופכים את החיים שלנו נוחים וקלים יותר. בית חכם הוא בית בו מכשירי החשמל קלים להפעלה וניתן בלחיצת כפתור לבצע מגוון פעולות דרך שלט אחד או אפילו בצורות מתוחכמות יותר על ידי הפעלת חיישנים במחיאת כף למשל לפתיחת וסגירת האורות, פתיחת וסגירת המזגן והטלוויזיה או התריסים וכדומה. יש רמות שונות של 'בית חכם' אך בכללי העולם הולך ומתקדם לעבר מרכז שליטה חשמלי דיגיטלי אחד עם מסך מגע דרכו ניתן לשלוט על כל הבית: עמעמים (דימרים) לנורות למשל, טמפרטורת המזגן, עוצמת הווליום במערכת השמע ובמסכים ועוד. חיבור בית חכם הופך נפוץ יותר וכיום ניתן להטמיע אותו ולשלב אותו כבר בשלב בניית הבית בתשתית הבית או להתקין אותו לאחר מכן בבתים קיימים על תשתית קיימת.

טיפ מס' 2: עיצוב יוקרתי – כלל הזהב קובע שעיצוב יוקרתי לא חייב להיות יקר. אפשר לעצב את הבית בצורה יוקרתית בלי להוציא הון על העיצוב. איך? מעצב פנים חכם ידע לבנות תוכנית עיצוב יוקרתית באמצעים לא יקרים ולשלב אלמנטים יוקרתיים יחד עם אלמנטים פשוטים וזולים יחסית ליצירת מראית עין של יוקרה. האמת היא שעל מנת ליצור תוכנית עיצוב יוקרתית אפשר גם להשקיע בפריט יקר מאוד אחד ולבנות סביבו את תוכנית העיצוב בקלות. הטכניקות וסודות העיצוב של מעצבי פנים רבים שמורים איתם אך אתם יכולים ליהנות מהם ולהרוויח את היתרונות שלהם בקלות ולעצב את הבית באופן יוקרתי בקלות גם כן.

חייגו עכשיו וקראו עוד מאמרים על תחום עיצוב פנים בית באתר של אריה גולדין מעצב פנים

טיפ מס' 3: עיצוב פנים בית חדשני – אחת הדרכים הבטוחות ליצור עיצוב יוקרתי בבית היא לחדש. כל מה שחדש נראה יוקרתי מהסיבה הפשוטה שאנשים שלא מכירים את אלמנט העיצוב החדשני, ישר משייכים אותו לטרנד יוקרתי. אם יש לכם ראש פתוח ואתם פתוחים לשינויים ולעיצוב חדשני, תוכלו להיות הראשונים שמעצבים את הבית לפי טרנד חדש ומפתיעים את האורחים והמכרים שלכם עם עיצוב חדשני ונועז שעדיין נחשב כזה ולפיכך הוא גם נחשב יוקרתי, גם אם עוד כמה שנים לכולם יהיה אותו בבית. בכוחו של מעצב הפנים לאתר וליישם עבורכם את הטרנדים החדשים ביותר בעולם העיצוב וכך להפוך את עיצוב הבית יוקרתי, לאו דווקא בשל הוצאה כספית גדולה יותר. כמובן שגם גישה קלאסית של עיצוב יוקרתי בזכות פריטים יקרים תעשה את העבודה ואם יש לכם את התקציב לכך, אין סיבה שלא תשקיעו בפרטי יוקרה אמיתיים וקלאסיים המוכרים לכולם וגם כך תוכלו להפוך את עיצוב הבית ליוקרתי יותר.

לסיכום,

עיצוב פנים לבית יכול להיות יוקרתי גם אם אינו יקר. יש כמה וכמה דרכים לעצב את הבית בצורה יוקרתית גם בלי להשקיע בכך תקציב גבוה ומעצב הפנים מחזיק כמה שיטות לעיצוב בית יוקרתי המסגרת תקציב מוגדר מראש. רוצים לעצב את הבית ולשוות לו מראה יוקרתי אך בלי לשבור תוכנית חיסכון על הדרך? מוזמנים ליצור קשר עם מעצב הפנים ולקבל ייעוץ לגביי האפשרויות העומדות בפניכם בעיצוב בית בצורה אפקטיבית והחכמה ביותר תוך שימוש בשיטות ובחומרי הגלם האיכותיים ביותר לעיצוב הבית כיום. חייגו עכשיו אל אריה גולדין מעצב פנים לקביעת פגישת היכרות ובחינת התאמה לעיצוב הנכס שלכם! להתראות ובהצלחה.