עיצוב פנים בית פרטי - אריה גולדין - מעצב פנים

עיצוב פנים בית פרטי – אריה גולדין מעצב פנים

יש לכם בית פרטי או ווילה? הזמינו שירות עיצוב פנים בית פרטי על ידי מעצב הפנים אריה גולדין. מוזמנים לראות פרויקטים קודמים באתר ולהתקשר לקבלת חוות דעת, ייעוץ מקצועי והצעת מחיר עבור עיצוב פנים בית פרטי ודירת מגורים מכל סוג, עיצוב פנים בית פרטי מקיף וכולל לכל חדרי הבית כולל עיצוב המטבח וחדר החרצה בנפרד או כחלק מתוכנית עיצוב מלאה עבור כל הבית, עיצוב פנים בית פרטי מקצועי ומוקפד המבוצע בצורה אחראית על פי תוכניות הנדסיות של הבית המאפשר לכם לעשות את המקסמים במסגרת מה שמותר לכם לבצע בבית מבחינת הוספת קומה, חצר או חדר בבית לפי האישורים המתאימים. חושבים על שינוי מבני רציני בבית? פנו עכשיו אל מעצב הפנים לקבלת עזרה מקצועית וייעוץ לגביי כל שינוי שברצונכם לבצע בפנים הבית.

הנה כמה טיפים עבור עיצוב פנים בית פרטי שכל בעל בית פרטי יכול ליישם בקלות גם ללא עזרתו של מעצב פנים, טיפים שאם יישומו כהלכה יכולים לשפר את מראה הבית ולהפוך אותו מעוצב יותר ומרשים יותר.

עיצוב פנים בית פרטי טיפ מס' 1: סידור החלל – זה נשמע אולי טריוויאלי אבל לפני שאתם מתחילים להשקיע ברכישת ריהוט חדש והכנסת פריטים חדשים לבית על מנת לעצב אותו, יש כמה דברים בסיסיים שלא עולים כסף שאתם יכולים לבצע בבית שישנו את המראה שלו ואולי יספקו אתכם ויחסכו לכם את ההוצאה הכספית המיותרת. סידור החלל וסידור הבית באופן כללי אולי נשמע כמו משהו שלא יעזור בצורה משמעותית ומה כבר אפשר לשנות בחלל אבל תתפלאו כמה שזה יעיל ומשנה את המראה של הבית, ממש כמו שתספורת משנה את המראה של האדם שעשה אותה. אנחנו לא מתכוונים לסידור הבלגן בבית, אף על פי שגם זה מאוד משפיע על המראה והתחושה בבית, אלא על מהפך בסידור הבית מהקצה אל הקצה בין אם על ידי הוספת או שבירת קיר פנימי או אפילו ללא צורך בכך אלא על ידי שינוי כיווני הריהוט וכדומה. לא כולם ניחנים בעין עיצובית וחזון לכך אבל אם אתם רוצים להתחיל במשהו לפני שאתם נכנסים להוצאה כספית, סידור החלל בצורה שונה יכול להיות פתרון מצוין עבורכם.

עיצוב פנים בית פרטי טיפ מס' 2: אביזרים משלימים – עוד שיטה נהדרת לעיצוב הבית בעלות נמוכה היא על ידי הכנסת אביזרים משלימים. פירטנו על כך בכמה מאמרים ואתם מוזמנים לקרוא על כך באתר אך העיקרון זהה בכולם: אביזר משלים כמו אגרטל, תמונה, פסל, שרפרף או כל דבר אחר, יכולים להיות הדובדבן שבקצפת בכל בית. הדברים הקטנים ששובים את ליבנו ומושכים את תשומת ליבנו לא חייבים לעלות אלפי שקלים ואם הם נבחרים בקפידה ומוצבים במקום הנכון בחלל, הם יכולים לתפוס את מרכז הבמה ולהוציא מהאורחים שלנו קירות התפעלות ומיד לגרום לכל הבית להיראות הרבה יותר מושקע ומעוצב!

עיצוב פנים בית פרטי טיפ מס' 3: טרנדים עיצוביים – עיצוב הבית לפי טרנדים עכשוויים יכול להיות קצת בעייתי אם טרנד עיצובי כלשהוא ייעלם פתאום וכבר לא יהיה פופולרי ולכן מעצב הפנים לא יכול לעצב את הבית רק לפי הטרנד האחרון אלא לראות את התמונה כולה מפרספקטיבה גדולה יותר וליצור עיצוב קלאסי ומודרני על זמני שיעמוד במבחן הזמן לאורך שנים רבות. יחד עם זאת לא יזיק לשלב טרנדים שכבר תפסו מקום של כבוד בעיצוב החלל והפכו לאבני היסוד בעיצוב הבית. בתחום הריצוף למשל היום כבר נפוץ שכל בית לא מסתפק באריחי שיש בגודל 30 על 30 סנטימטר אלא מבקש להתקין ריצוף בקנה מידה גדול הרבה יותר. הטרנד הוא שככל שהבלטה גדולה יותר כך הבית נראה יוקרתי יותר. ייתכן שטרנד זה ישתנה בעתיד אך לא נראה שכך שכן ריצוף גדול גם נראה טוב יותר וגם נהנה מהיתרון של פחות חריצים ולכן פחות מקומות בהם יכול להצטבר לכלוך כך שסביר להניח שטרנד זה יישאר. מבינת עיצוב הקירות עד לפני כמה שנים לא הייתה התפתחות מיוחדת בתחום אך אז נכנסה שיטת צביעה חדשה וקירות הבטון החשופים גם הם צברו תאוצה כחלק מטרנד העיצוב התעשייתי שכבש את תחום עיצוב הבתים הפרטיים. טרנד זה קצת דעך לאחרונה אך כיום נכנס טרנד חדש בתחום עיצוב הקירות והוא טרנד חיפוי הקיר שרק הולך ומתעצם כל שנה עם פיתוחים חדשים ומגוון גדול של אפשרויות חיפוי הקיר תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות ליצור לוחות חיפוי חדשניים ומעוצבים מחומרי גלם שונים. מעצב פנים מקצועי ידע להציג בפניכם את הטרנדים האחרונים בתחום העיצוב ולהתאים לכם את המראה העיצובי הכי טוב לבית שלכם בהתאם לגודל הנכס, המבנה, הסגנון האישי לכם והתקציב שהקצתם לכך.

לסיכום, עיצוב בית פרטי כמו גן עיצוב דירת מגורים יכול להיות מאתגר מאוד אך אם תבצעו את המשימה בעזרת מעצב פנים מקצועי, לא תפספסו אף אלמנט ותוכלו להגיע לתוצאה שתהיה לשביעות רצונכם בלי לחרוג מהתקציב על ידי שימוש באלמנטים חכמים ולא בהכרח יקרים. רוצים לעצב את הבית? פנו עכשיו אל אריה גולדין מעצב פנים מנוסה וותיק באזור מגוריכם לקבלת הצעת משתלמת עבור בניית תוכנית עיצוב פנים לבית פרטי או דירת מגורים. נשמח להיפגש, לראות את הנכס ולהתאים לכם תוכנית עיצוב מקיפה ומסודרת לעיצוב הבית בכללותו או עיצוב אחד החדרים בבית, הסלון, חדר האמבטיה, המטבח או כל חדר אחר בבית. להתראות ובהצלחה!