עיצוב משרד עורכי דין

עיצוב משרד עורכי דין – אריה גולדין עיצוב פנים

שירות עיצוב משרד עורכי דין על ידי מעצב פנים מומחה בתחום! כנסו לראות דוגמאות מפרויקטים קודמים בתחום עיצוב משרדים לחברות, עורכי דין, משרדים הייטק ועוד. עיצוב משרד עורכי דין חייב להיות עיצוב ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב שמשדר אמינות, יוקרה ואיכות מעל הכל. עיצוב משרד עורכי דין מחייב את מעצב הפנים להכיר את עולם המשפט והמאפיינים העיצוביים עימם הוא מתכתב. המשרד חייב להיות נעים ונוח לאירוח בראש ובראשונה כאשר כל חדר פנימי וחדר הישיבות חייבים להיות הולמים ומתאימים לקיום ישיבות, חייבים לספק אקוסטיקה טובה, אור מתאים, מיזוג, נוחות ישיבה, נוחות הדיגיטלית וכל מה שמשרד מכובד ואיכותי צריך על מנת להעניק הן ללקוחות והן לעובדים שלו את הפלטפורמה האיכותית ביותר לביצוע העבודה.

כל מה שצריך לדעת על עיצוב משרד עורכי דין

עיצוב משרד עורכי דין חייב להיות עיצוב יוקרתי ומוקפד העושה שימוש בכל טכניקות העיצוב המתקדמות ביותר החל מרגע הכניסה למשרד, דרך המעבר אל דלפק הקבלה, לובי הכניסה, פינת ההמתנה ועד אחרון המשרדים הפנימיים, פינת הקפה וכמובן חדר הישיבות, כל אלמנט בחלל חייב לשדר יוקרה, אמינות וכבוד לחוק ולאלמנטים העיצובים המתאימים לכך, קווים ישרים, שימוש בחומרי גלם עוצמתיים ועוד. הנה כמה טיפים בסיסיים שיכולים להתאים במקרה של עיצוב משרד עורכי דין:

סגנון: בדרך כלל נהוג לעצב משרד עורכי דין בצורה שמרנית יחסית, להקפיד על איכות חומרי הגלם כמו עץ ושיש מהם ייבנה המשרד ולעצב משרד ברמה הגבוהה ביותר החל מריצוף שיש יוקרתי, דרך חיפויי קיר ומדפים עבים לנשיאת ספרי משפט ועד ריהוט מתאים כולל כיסאות ברמה הגבוהה ביותר, תאורה וכל השאר. עמדת הכניסה חייבת להיות נקייה ובעלת קווים מינימליסטיים והעיצוב כולו צריך להיות לא צעקני ולא בולט מדי אך עדיין יש מקום לשלב אלמנטים אומנותיים מתאימים כמו פסלים ותמונות מעולם המשפט או מתחום האומנות. יש מקום ליצור יצירת אומנות של ממש במשרד ולהביא בצורה צנועה וייחודית את האופי המיוחד של עולם המשפט בכלל והטעם האישי של בעלי המשרד בפרט.

חומרי גלם: נהוג לשלב במשרדי עורכי דין חומרי גלם כגון שיש, עץ, בטון, זכוכית וכל חומר גלם עוצמתי שיכול להשתלב במשרד הוא בחירה נכונה למשרד עורכי דין. הצבע החום האדמדם שולט במשרדי עורכי דין או לחלופין הצבע הלבן. ניתן להשיג תוצאות נפלאות ולעצב חדר לבן בשלמותו בעזרת כורסאות לבנות, שולחן לבן, וילונות לבנים ואלמנטים ממתכת, נחושת, זהב, כסף או כל חומר גלם מיוחד ואיכותי אחר שיתאים ליצירת תמונת העיצוב הכוללת של המשרד.

אווירה: האווירה במשרד צריכה להיות כזאת התואמת את ערכי המשרד ואת חזון המשרד. באופן כללי משרדי עורכי דין דומים אחד לשני וכולם מקפידים על אסתטיקה גבוהה ועיצוב מודרני עם אלמנטים קלאסיים ברמה הגבוהה ביותר המשדרים אווירה מיוחדת, עיצוב שבא לשרת את מטרת המשרד ולאפשר לכל מי שמגיע למשרד להרגיש קודם כל בנוח ולקבל את האווירה והתחושה שהשקיעו בכותלי המשרד. כמובן שיש גם את האלמנט של עושר המשרד והחוזק שלו בשוק וזה לגמרי לגיטימי עבור משרד מצליח בכל תחום, בין אם משרד עורכי דין, משרד רואה חשבון או משרד הייטק, להפגין את כוח המשרד בעזרת עיטור המשרד בעזרים חיצוניים מרשימים שעולים הרבה כסף, בין אם ספת או שולחן מעצבים, גוף תאורה יקר ויוקרתי, פסל מוכר ונדיר או כל אלמנט עיצובי אחר שמפגין חוזק וכוח ומפגין בצורה בולטת את עוצמת המשרד.

אין ספק שעיצוב משרד עורך דין המשלב בין האלמנטים הללו ומצליח לשדר נעימות לצד כוח, חמימות לצד נחישות, זוהי אומנות של ממש. עיצוב פנים של משרדים מצריך את הכרת ההיסטוריה הן של עולם העיצוב והן של עולם המשפט ועיצוב המשרד בצורה כזאת שתצליח להעביר את כל מה שאנשי המשרד רוצים להעביר בצד העיצובי וללא פשרות בצד הפיזי, המרחבי והפונקציונלי שהמשרד צריך לספק הן לעובדיו והן ללקוחותיו.

עיצוב פנים יוקרתי – אריה גולדין מעצב פנים

בין אם אתם בעלי משרד עורכי דין או בעלי חברת הייטק, אתם יודעים שהמשרד הוא כרטיס הביקור הפיזי הכי חזק שיש לכם ועליכם להשקיע בו, הן מחשבה והן ממון, על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, העומדת בקו אחד עם רמת העיצוב בתחום המשרדים, רמה שהופכת משוכללת ומסעירה יותר משנה לשנה. אמנם עולם המשרדים היה בתרדמת של מעל שנה בשל המגפה העולמית אך כמו בכל מקרה בהיסטוריה, לאחר תרדמת גדולה יש יקיצה גדולה והתעוררות ותחום המשרדים לא אמר את המילה האחרונה. אנשים שבעו מפגישות הזום ורוצים להיפגש פנים אל פנים בחלל עבודה אמיתי ומפנק, מספיק גדול לארח הרבה אנשים, לקוחות ועובדים, משרד אמיתי בו אפשר להעלות רעיונות, לקיים ישיבות ולנהל את העסק בצורה היעילה ביותר ולא רק בשיחות וידאו שנתקעות לא אחת ולא מצליחות להעביר את הפן האישי והאנושי שכל כך חשוב בקיום עסקים ולבטח עבור עורכי דין בהם חובה להיפגש פנים אל פנים בדיסקרטיות ובלתי אפשרי לנהל את הפגישות עם הלקוח בדרך דיגיטלית בלבד אם בכלל.

לפרטים נוספים על עיצוב משרד עורכי דין, עיצוב משרדי הייטק, עיצוב ביתי וכל עבודת עיצוב אחרת מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר מעצב הפנים אריה גולדין ונשמח לחזור אליכם לקביעת פגישת היכרות!