עיצוב משרד מודרני

עיצוב משרד מודרני – אריה גולדין מעצב פנים

עיצוב משרד מודרני היא אחת ההתמחויות של מעצב הפנים אריה גולדין. מוזמנים ליצור קשר ולקבל פרטים מלאים על שירות זה ושאר שירותי המשרד בתחום העיצוב לבית, עיצוב למשרדי הייטק, עיצוב כפרי ועוד. עיצוב משרד מודרני מאפשר היום לכל בעל עסק ליצור משרד מודרני ומתקדם בראש ובסגנון של בעל העסק ולהתפרע כיד הדמיון עד להשגת המראה המתאים בלי לוותר על נוחות המשרד והגשמת כל המטרות הפונקציונליות שלו. עיצוב משרד מודרני יכול להרשות לעצמו להיות אומנותי, צעקני, חדשני ומחתרתי במידה ויש שיתוף פעולה עם בעל העסק או להישאר קלאסי, שמרני וסטנדרטי במידה וזה מה שמספק אתכם. המנעד של מעצב הפנים המודרני חייב להיות רחב והוא חייב להכיר את כל המגמות והטרנדים השולטים בעולם העיצוב נכון להיום ולשלב ביניהם.

כל מה שחשוב לדעת עיצוב משרד מודרני במאה ה-21

עיצוב משרד מודרני יכול להיות נועז, צבעוני וטרנדי ואם אתם זורמים עם המעצב תוכלו לעצב משרד שיהיה בעל מראה ייחודי השמור רק לכם. אין מתאים יותר ממשרד כמקום להכניס בו עיצובים תעשייתיים מכיוון שמדובר בחלל עבודה גדול, לפעמים גם בעל תקרה גבוהה וחלונות גדולים וניתן לעשות בו ככל העולה על רוחנו ולעצב חלל מיוחד. מעצב הפנים המודרני יכול לשלב חומרי גלם ושיטות עיצוב שונות וליצור עיצוב אקלקטי מיוחד למשרד כך שיביא לידי ביטוי גם את הראש העיצובי שלו וגם את זה שלכם. הנה כמה טיפים בסיסיים לעיצוב משרד מודרני במאה ה-21:

עיצוב משרד מודרני – טיפ מס' 1: לקחת השראה מהעולם: העולם היום הוא כפר גלובלי, נגיש וקל להשגה ובניגוד לעבר יש היום לכל אחד ואחת גישה מלאה למגוון ענק של פרויקטים ומעצבים ששמחים להראות את התוצאה שלהם ואתם יכולים לשאוב מהם השראה בקלות, לחקות אפילו סגנון עיצוב ולהוסיף לו את הנגיעה האישית שלכם. כמה כייף היום למעצבי פנים וללקוחות קצה פשוט לגלוש שעות באינטרנט, ללמוד על סגנונות עיצוב שונים, לרכוש אונליין חפצי אמנות ואביזרי עיצוב מכל העולם והשפע הרב שיש היום בתחום העיצוב מאפשר לכולם ליהנות ממבחר ענק ומגוון אפשרויות עיצוב, לראות איך משרדים מכל רחבי העולם מעוצבים ולקחת מכל אחד את הטוב.

עיצוב משרד מודרני – טיפ מס' 2: עיצוב בשיטת עשה זאת בעצמך DIY: בהמשך לסעיף הקודם קל היום ליישם את כל המידע ואת הנגישות לרכוש פריטים מעוצבים מכל העולם ומהארץ ולעצב לבד את הנכס. יש היום סרטוני הדרכה רבים ומגזינים דיגיטליים מפורטים המאפשרים לכל מי שחפץ בכך לעצב את ביתו בצורה עצמאית. ניתן לקבל ייעוץ נוסף כמובן גם בחנויות הריהוט והריצוף למשל ובעזרת ייעוץ חינם מהאינטרנט, מבעלי מקצוע ומחברים ואפשר לעשות עבודה לא רעה בעיצוב עצמי של הנכס. עיצוב בשיטת עשה זאת בעצמך מאפשר לכם ללמוד תחום חדש, להתנסות ולנסות דברים חדשים וליהנות מהתהליך כמו גם מתוצאת העיצוב בסופו של דבר. במידה ותבחרו בדרך זו זכרו רק שיש כמה דברים שאתם עדיין לא בקיאים בהם ואולי עדיף בכל זאת לתת לבעל מקצוע לבחון וזה מעביר אותנו אל הסעיף הבא.

עיצוב משרד מודרני – טיפ מס' 3: עיצוב מקצועי: חשוב להבין שגם אם יש לכם גישה ורצון לעצב לבד את הנכס, לא בטוח שאתם מביאים בחשבון את כל הפרטים הטכניים והאחרים הכרוכים בכך. מעצב פנים או אדריכל בוודאי יעשו עבודה הרבה יותר יסודית ורצינית בעיצוב הבית וימנעו מכם לעשות טעויות בתכנון ובהוצאה לפועל של פרויקט עיצוב הבית בכוחות עצמכם. מעצב פנים מקצועי יוכל לעשות עבורכם את העבודה ולשתף אתכם פעולה, לתת לכם את כל האפשרויות, להציע רעיונות ואתם הם אלה שתבחרו בסופו של דבר אבל תהיה לכם מניפת אפשרויות רחבה ומסודרת יותר של בעל מקצוע שיודע מה חשוב, מה הפרטים הקטנים שצריך לשים עליהם דגש וכדומה. למעצב פנים מקצועי יש את כל הכלים להוציא לפועל הלכה למעשה תוכנית עיצוב אחידה ואחראית וזוהי אופציה מועדפת שאתם צריכים לשקול במידה ואתם רוצים בכל מקרה לעצב את המשרד ולא בטוחים האם התועלת של מעצב פנים הכרחית או לא. מעצב פנים מקצועי מכיר את כל הטרנדים ומגמות העיצוב בתחום עיצוב המשרדים ושלא כמו בעיצוב בית שהוא פשוט יותר באופן כללי, עיצוב משרד צריך להביא בחשבון פרטים יותר משמעותיים המשפיעים על תפקוד המשרד כיוון שעיצוב המשרד באוריינטציה שלו הוא יותר הנדסי ומקצועי ואינו מסתכם בבחירת צבע לווילון וכדומה בלי חלילה לזלזל בעיצוב פנים הבית. בעיצוב משרד יש לכם אחריות על התוצאה הסופית עבור מספר רב יותר של אנשים ופה היתרון של בעל מקצוע בא ליד ביטוי בצורה טובה ביותר.

לסיכום

עיצוב משרד בעידן החדש נותן חופש פעולה גדול מאוד למעצב הפנים שיכול לשחק עם חומרי גלם שונים, צורות וצבעים, תאורה ייחודית, חיפויי קיר, תמונות, אביזרים וכל מה שיכול לשרת את המשרד מבחינת פונקציונלית אך להוסיף גם טאץ' עיצוב ייחודי ואחר שלא רואים בכל מקום, משהו שיבדל את המשרד שלכם כך שכל מי שייכנס אליו יוכל לומר לכל הפחות שזהו משרד מעניין ולא שגרתי ומקום שכייף לשהות בו, לארח בו ולעבוד, עבור עובדים ולקוחות כאחד. רוצים לעצב את המשרד שלכם ולהכניס אליו חיים חדשים? מוזמנים השאיר פרטיים או להתקשר עכשיו לייעוץ ללא עלות ולקביעת פגישת היכרות לא מחייבת. להתראות ובהצלחה!