עיצוב משרד ביתי

עיצוב משרד ביתי – איך ניגשים לתהליך ולמה מדובר בסופו של יום בכיף גדול

אנחנו ב- אריה גולדין מאמינים כי עיצוב הוא לא סתם מותרות, לא מדובר בעוד משהו שעושים כאשר יש כסף ונמנעים ממנו כשאין. אנחנו מאמינים כי תהליך של עיצוב משרד ביתי יכול, במקום עמוק, לשנות את האופן בו אתם עובדים.

כולנו ראינו איך מגיפת הקורונה שהשפיעה על העולם באופן חסר תקדים הביאה אותנו בעל כורחנו לעבוד מהשולחן של הבית. לא חשבנו יותר מדי, אבל לאורך הזמן, ראינו כיצד ההמנעות מתהליך של עיצוב משרד ביתי לא רק מוביל לתחושות כמו חוסר ריכוז, מניעה של מיצוי יכולות ועוד, כי אם בין היתר אנשים מדווחים על עבודה שעות ארוכות יותר, על תחושה של בדידות, על בעיות בריאותיות בהן נתקלו כי לא ביצעו תהליך נכון של עיצוב משרד ביתי כך שהם למעשה נעזרים בכלים שלא מתאימים להם ועוד.

אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם כמה טיפים שישנו עבורכם את היום כולו. המטרה שלנו היא ליצור פינת עבודה שעושה חשק לעבוד, שנותנת לכם תחושת סיפוק, שמאפשרת לכם להרגיש בבית מצד אחד אבל מהצד השני מעודדת אתכם לעבוד באופן מלא.

עיצוב משרד ביתי זה הדבר בו אנחנו, אצל אריה גולדין מתמחים, נשמח לשתף אתכם במגוון תובנות ומחשבות שעלו בנו לאורך השנים בעקבות עבודה עם לקוחות רבים העובדים בעבודות שונות מאוד אלו מאלו.

בואו נתחיל מכך שמדובר פשוט על תהליך כיף

בסופו של יום, דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם. עיצוב משרד ביתי הוא כמו תהליך עיצוב לכל דבר ועניין. אנחנו לא נפחית מהערך של זה או מהחשיבות של זה. זה נכון שלצורך העניין אולי בתהליך של עיצוב פנים משרדים מושקע יותר כסף, אבל אין זה אומר כי במקרה שלכם מדובר על מקרה פחות חשוב, אלא רק להיפך. אנחנו היינו מתייחסים לתהליך של עיצוב משרד ביתי באותה רמה של חשיבות והיינו מייצרים סביב האירוע אנרגיה נעימה, מעצימה, כזו שעושה חשק אמיתי לקחת חלק בתהליך כולו.

שימו לב כי באמת תהליך של עיצוב משרד ביתי, בין אם בעזרת מעצב פנים ובין אם לבד, זה תהליך של התחדשות, שינוי, יצירה של מקום בו יהיה לכם נעים לעבוד בו. קצת דומה ליום הראשון בבית הספר, כאשר הילדים מגיעים בהתלהבות שיא עם מחברות חדשות וקלמר מעוצב.

אנחנו היינו מתחילים את כל התהליך מחיפוש אחרי מקומות השראה. פתחו את האפליקציות השונות, חפשו באינטרנט, ראו היכן אתם יכולים למצאו נקודות שיתנו לכם השראה, שיפתחו לכם את הראש, מה שיקל עליכם להבין איך הייתם רוצים שהתליך של עיצוב משרד ביתי יראה אצלכם.

חשוב מאוד להקפיד על נוחות

אנחנו אצל אריה גולדין רואים חשיבות עליונה ביצירה של משטח עבודה נוח. כלומר, החלק הארי בעבודה של עיצוב משרד ביתי מוקדש לבחירה נכונה של הכיסא עליו תשבו, באופן בו השולחן משרת אתכם, במציאה של מקומות איחסון עבור כל דבר כדי שלא תמצאו את עצמכם עם 'בלאגן בעיניים'. כלומר, המטרה שלנו היא לייצר את המרחב המאפשר ביותר. אנחנו רוצים שתרגישו כי אתם מצליחים לעבוד מתוך ריכוז מלא. אין כל סיבה שלא תצליחו לעבוד כי משהו מפריע לכם.

אנחנו יודעים כי לא פעם לקחות היו רוצים לקבל מאותו מעצב פנים רעיונות יצירתיים ומהפכניים שיביאו לידי ביטוי אמירה אישית, אומנותית, אבל אנחנו, אצל אריה גולדין אומרים באופן חד משמעי ומיישמים את זה כמובן גם בתהליכים של עיצוב פנים משרדים , הכי חשוב זה ליצור סדר ואירגון ולמצוא את כל הדרכים כדי לאפשר לכם לעבוד מתוך נוחות מקסימלית.

עכשיו נדבר על צבע, טקסטורה, תאורה ועוד

אז באמת אם אנחנו רוצים לצאת לתהליך של עיצוב משרד ביתי שהוא לא רק תהליך המתייחס לפרטים שיאפשרו לכם לעבוד מבחינה פונקציונאלית , אנחנו צריכים לקחת בחשבון את כל אותם הדברים אותם אנחנו לוקחים בחשבון כאשר אנחנו מעצבים כל דבר. בגדול אנחנו, אצל אריה גולדין ובכלל בעולם העיצוב מדברים על כמה נושאים בסיסיים כאשר אנחנו מדברים על עיצוב משרד ביתי או עיצוב של כל פינה אחרת בבית:

תאורה: בלי תאורה טובה לא רק שקשה לעבוד אלא גם תאורה מייצרת אנרגיה בנקודה בה היא נמצאת או לא נמצאת. חדר שטוף אור, בייחוד אור טבעי אבל לא רק, מייצר תחושה נעימה יותר, מאפשרת לעבוד באופן יעיל יותר וכן הלאה. לכן, חשוב לנו בתור אנשי המקצוע לבחור גופי תאורה נכונים. לבחור תאורה חמה מצד אחד שמייצרת תחושה של חמימות ומאפשרת לאור להיכנס באופן מלא, מהצד השני, כמובן לא נבחר בזה על חשבון תאורה חזקה דיה שתאפשר לכם לעבוד בלי לגרום לעיניים להתאמץ יתר על המידה.

צבע: גם אם מדובר על עיצוב משרד ביתי זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להכניס נגיעה של צבע. אם זה באופן בו אנחנו מסדרים תמונה על הקיר, בוחרים עציץ שיוסיף קצת ירוק לחדר, מסדרים וילון ועוד. כלומר, אנחנו יכולים להיעזר בכל אותם פריטים שכאילו מוציאים את החדר מהשבלונה הרגילה של משרד ביתי ומעודדים יצירתיות ומאפשרים לכם ליהנות פשוט מהשהות הטבעית בחדר.

אנחנו כאן כדי לשמוע מכם. אנחנו מאחלים לכם יצירה של משרד ביתי נוח ונעים בו תוכלו להביא את עצמכם לידי ביטוי .