עיצוב משרדי הייטק

עיצוב משרדי הייטק – אריה גולדין מעצב פנים

עולם ההייטק חווה משבר גדול בשנת 2020 עם שיתוק המשק בשל מגפת הקורונה. משרדים רבים נסגרו ועברו למתכונת של עבודה מהבית והמשרדים של חברות ההייטק נשארו מיותמים במשך תקופה ארוכה. עכשיו כשהעולם חוזר לפעילות גם הפעילות במשרדים חוזרת אט אט ובעלי חברות ההייטק ניצלו את הזמן להיערך מחדש, לשפץ ולעצב את המשרדים שלהם ובחלק מהמקרים לצמצם את המשרדים בשל ההישארות של חלק מהעובדים כעובדים מהבית ולכן נדרשים עיצוב חדש ומחשבה חדשה לגביי המקום של המשרדים בשוק העבודה, המבנה והצורה החדשים שלהם שיתגבשו בעידן החדש וההתאמה של חללי העבודה והמשרדים למציאות שונה, בה העובדים מגיעים פחות למשרד אך רוצים להרגיש בו כמו בבית. רוצים לעצב את קומת המשרדים שלכם או המשרד הפרטי? מעצב הפנים אריה גולדין בעל ניסיון רב בעיצוב משרדים וישמח לשתף אתכם ברעיונות שלו לגביי עיצוב המשרד שלכם!

כל מה שצריך לדעת על עיצוב משרדי הייטק

עיצוב משרדי הייטק בדומה לעיצוב משרדים באופן כללי מתאפיין באותם פרמטרים הקיימים בעיצוב כל משרד אך עיצוב משרדי הייטק, כיאה לתעשייה בה הוא פועל חייב להיות המילה האחרונה בתחום, עיצוב חדשני ובועט, כאשר כל חברה וסטארט אפ רוצים לתת חוויה מיוחדת הן לעובדים והן ללקוחות! משרדי ההייטק של החברות המובילות בעולם כמו גוגל ופייסבוק ידועים בחדשנות שלהם ובמתקנים מהשורה הראשונה בכל תחום החל מעיצוב חדר הישיבות, חדרי העובדים, עיצוב המטבח וכמובן עיצוב חלל הלובי ומבואת הכניסה כאשר כל חברה מחפשת אטרקציות ייחודיות שיבדלו אותה ויהפכו את המשרד שלה הכי שיקי והכי טרנדי בתחום. יש המון רעיונות מיוחדים וייחודיים שאפשר למצוא בתחום עיצוב משרדי הייטק וזהו כייף גדול עבור כל מעצב פנים לזרום עם הראש הצעיר והחדשני של מרבית ממנהלי ההייטק שרוצים לפרוץ גבולות ומסגרות ולבטא את עצמם לא רק בתוכנה שהם כותבים ובמוצר שהם מוכרים אלא גם בעיצוב המשרד בו הם שוהים ועובדים שעות רבות במהלך היממה.

3 טיפים לעיצוב משרדי הייטק:

יש תחרות רבה בתחום ההייטק ומשרדים בכל העולם רוצים להתחקות אך משרדי החברות מעמק הסיליקון וליצור משרדים נוחים ומעוצבים ברמה גבוהה שכן רוב שעות היום שלהם עוברים במשרד, שם נוצרים הרעיונות הגדולים ונעשית העבודה החשובה בפיתוח המוצר ובאירוח הלקוחות. הנה כמה רעיונות וטיפים מקוריים שאפשר לשלב בכל משרד באופן כללי ובמשרדי הייטק בפרט:

עיצוב משרדי הייטק – טיפ מ' 1: " תעצב לי את זה ככה שזה יראה וואו!…" – אחת הדרכים לעשות רושם וליצור משהו מגניב במיוחד במשרד הוא ליצור גימיק עיצובי כלשהוא בחלון הראווה של המשרד בכניסה, בדלפק הקבלה ובלובי הכניסה. אם תמצאו משהו שאף אחד לא ראה בשום מקום ותציבו אותו בכניסה זה יכול להיות יתרון משמעותי וקבלת פנים מצוינת למשרד שלכם. זה יכול להיות פריט אספנות, פסל מיוחד, תמונה מקורית או נועזת, הלוגו של החברה בנוי בצורה בולטת ומקורית וכל מיני רעיונות שתפקידו של מעצב הפנים להציע לכם. עיצוב כניסת המשרד עם משהו בולט ומיוחד יעשו רושם ראשוני חזק וייתנו לכם נקודות בונוס להמשך!

עיצוב משרדי הייטק – טיפ מס' 2: לפנק את העובדים: חברות ההייטק ידועות בשעות העבודה הרבות שהעובדים משקיעים בעבודה ונמצאים במשרד. לא פלא שהמגמה במשרדים רבים היא ליצור אווירה ביתית במשרד, בין אם ביצירת אזורי נוחות מפנקים, ספות כמו בבית, כורסאות וריהוט יוקרתי ובין אם ביצירת מטבח עשיר ומלא בכל טוב. במשרדים איכותיים יש אפילו פינות שינה עם מיטות וכמובן אזור שלם לחדר כושר, חדר הירגעות, חדר מדיטציה וכו'. כל חדר או מתחם כזה הוא הזדמנות נהדרת ליצור עיצוב חדשני ומיוחד הדורש מחשבה והשקעה בפריטים המצויים בו.

עיצוב משרדי הייטק – טיפ מס' 3: נוחות ויעילות מעל הכול: עם כל הכבוד לרשום הראשוני שאנחנו רוצים לעשות על הלקוחות והפינוקים שאנחנו רוצים לתת לעובדים, המטרה הראשונה של המשרד היא להוות סביבת עבודה נוחה ויעילה. כאן נכנסת חשיבות המעצב בהבנת החלל והבנת צורכי העובדים והמשרד. דרושה מחשבה עמוקה ויסודית ביצירת מבנה נכון למשרד, חלוקה נכונה, ריהוט מתאים, תאורה מתאימה ועוד פרמטרים רבים שרק בעל מקצוע מכיר ויכול ליישם על מנת שהמשרד יהיה לא רק נעים למראה ולשהייה אלא יתוכנן בצורה הנכונה ביותר כך שישרת את העסק בצורה היעילה והמהירה ביותר, בהתאם לשרשרת העבודה הנהוגה במשרד.

עיצוב משרדים מקצועי – אריה גולדין מעצב פנים

אז נכון, שוק העבודה השתנה ומשרדים רבים נסגרו אך יש חזרה למשרדים והם צריכים לעבור התאמה למצב החדש. אולי להקטין אותם ולהפוך אותם יעילים יותר ולחסוך בעלויות ההשכרה אך לשם כך צריך לעמוד באתגר ולעצב משרד קטן יותר שיהיה יעיל ויכיל את כל עבודה והעובדים שהיו במשרד הגדול וכדומה. עיצוב משרדים בסביבת הייטק חייב להיות חדשני ומיוחד אך גם אפקטיבי ובנוי בצורה הטובה ביותר. נשמח לרתום את הידע והניסיון שלנו בעיצוב משרדים וחללים על מנת להפוך את המשרד שלכם ליחידת עבודה משומנת, מקום שכייף לשהות בו, לעבוד ולארח לקוחות באותה מידה, מקום מרשים ויוקרתי מצד אחד אך גם נוח לעבודה בראש ובראשונה מצד שני!

מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים לגביי עיצוב משרדי הייטק, עיצוב חללי עבודה משותפים ועוד. להתראות ובהצלחה!