עיצוב משרדים יוקרתי

עיצוב משרדים יוקרתי – עיצוב כהשראה לחיים ולעבודה

אנחנו, כאן, אצל אריה גולדין, גאים כל פעם מחדש כאשר אנחנו פוגשים בעוד לקוחות שמסבירים לנו איך בפועל, עיצוב משרדים יוקרתי, שינה הלכה למעשה את האופן בו המשרד שלהם מתנהל. אנחנו מאמינים כי תהליך של עיצוב משרדים יוקרתי יכול להועיל למשרד לא רק כי אנחנו הופכים את המקום נעים יותר עבור העובדים שלכם. כאשר אנחנו ניגשים לתהליך מהסוג הזה, של עיצוב משרדים יוקרתי ,אנחנו מאפשרים גם ללקוחות שלכם להתרשם מהאופן בו אתם עובדים.

כולנו מכירים את המשפט המפורסם: אין שני לרושם ראשוני. עיצוב משרדים יוקרתי מאפשר לכם לנהל את המקום בו אתם עובדים, מביא לכם לקוחות נוספים, מייצר מאין כרטיס ביקור אינטרקטיבי שמאפשר לכם ליהנות מהפירות של הגדלת המחזור העיסקי כתוצאה מכך.

אז איך מייצרים עיצבו משרדים יוקרתי, למה צריך לשים לב ועוד, אנחנו, אצל אריה גולדין החלטנו להביא לפניכם את כל התשובות כדי שגם העסק שלכם ישגשג ויפרח.

קודם כל, מה כוללת ההגדרה של עיצוב משרדים יוקרתי

אנחנו אולי יודעים מה זה עיצוב פנים משרדים. אבל אנחנו לא בהכרח יודעים מה ההגדרה של עיצוב משרדים יוקרתי. עיצוב משרדים יוקרתי הוא למעשה עיצוב שמשדר למי שנכנס לבית העסק כי מדובר על מקום מכובד, רציני, כזה עם מחזור עיסקאות גדול שניתן לנהל מולו עסקים.

הרי על פניו אנחנו חיים בישראל, זו לא אירופה, אנחנו לא נראה כאן נשים על עקבים ושמלות צמודות על ימין ועל שמאל, גברים לא מסתובבים עם חליפה. אבל כאשר אנחנו מדברים על עיצוב משרדים יוקרתי , אנחנו מדברים על מרחב שבמידה רבה מנסה ליצור מאין תפאורה המאפשרת התנהלות עיסקית אחרת.

עיצבו משרדים יוקרתי יתן דגש על קווים ישרים, צבעים מונוכרומטיים, יצירה של סדר וארגון בתוך המרחב ועוד. כלומר, המטרה היא להבדיל את המקום, לייצר תחושה כי כאן לא משחקים משחקים, כאן עובדים, כאן אנחנ ומקדמים פרויקטים באופן רציני ואינטיליגנטי.

השאלה היא איך נביא לידי ביטוי עיצוב משרדים יוקרתי

כעת, אנחנו ב- אריה גולדין, הכנו מאין רשימה שבבסיסה מרכיבה למעשה את כל התפיסה של עולם העיצוב. במרבית המקרים אנחנו מדברים על הסעיפים הללו כאשר אנחנו רוצים לדבר על אופן העיצוב המתאים למקום זה או אחר.

תאורה: ללא כל ספקת תאורה היא מאבני היסוד של עולם העיצוב. כל מעצב פנים יודע כי כאשר אנחנו מדברים על תאורה אנחנו באמת מדברים על האופן בו נרגיש בתוך החלל. הנקודה שהיא אולי הנקודה המעניינת ביותר כאשר אנחנו מדברים על עיצוב משרדים יוקרתי, הוא מה התאורה המתאימה ביותר לעיצוב של חלל מהסוג הזה? הרי תאורה חמה שתתאים וודאי לבית, כאן לא תהיה רלוונטית, הרי אנחנו לא רוצים לייצר תחושה של חמימות בלבד. מהצד השני, אנחנו לא היינו רוצים לייצר תחושה מעיקה וכבדה על ידי שימוש בתאורה חזקה מדי כמו במקרה של שימוש בתאורה כמו פלורסנט וכיוצא באלו. לכן, הבחירה שלנו בדרך כלל תהיה של תאורה חמה אבל חזקה. כזו שמאפשרת לעבוד אבל לא משרה תחושה של מועקה. היום, בעזרת כלים מתקדמים, כל מעצב פנים יכול למצוא תאורה שתתאים להגדרות הללו, שכן אם בעבר תאורה חמה לעומת תאורה קרה היו תוצאה של הטכנולוגיה כמו שהכירו אותה אז, הרי שהיום הדברים שונים. אנחנו רוצים כמובן להאיר את תשומת לבכם לסוג התאורה המתאימה כאן. ההמלצה שלנו היא ללכת לכיוון של גופי תאורה צמודים לקירות, כאלו שנראים אולי פונקציונאלים מדי, אבל משדרים תחושה של קידמה, התפתחות, מודרנה. הרבה יותר מגופי תאורה כבדים המשתפלים מהתקרה.

צבע: אם תיכנסו לבית צבעוני, מלא שטיחים רקומים, תרגישו אולי שהחלל מנסה ליצור תחושה המתאימה למזרח. אם תיכנסו לחלל בו הצבעים הם מונוכרומטיים, אפור, שחור, לבן, עץ, תקבלו כמובן תחושה פרקטית ועניינית. זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להכניס צבע בשום אופן בתוך תהליך של עיצוב משרדים יוקרתי. אלא זה אומר שעלינו לקחת בחשבון כי הצבעים השולטים במקרה של סיגנון יוקרתי הם המונוכרומטיים, הלא מחייכים, אלו שנותנים לעובר במרחב בו אלו נמצאים תחושה של ענייניות.

עיצוב פנים משרדים כולל גם אלמנטים שתפקידם לעזור לעובדים בחלל

עצם העובדה כי הלכנו לכיוון של עיצוב משרדים יוקרתי לא אומר כי עלינו להזניח את הפרקטיקה. בסופו של יום, מה שחשוב לנו בתור מעצבים, הוא לייצר מרחב שמאפשר לעוברים בתוכו לעבוד באופן יעיל, איכותי, ללא כל הסחות דעת.

לכן נחפש פתרונות יצירתיים לאיחסון של ניירת, מוצרים ועוד. נמצא דרכים לשלב מקומות ישיבה נוחים שמאפשרים לעובדים לעבוד שעות רבות בכל יום. אנחנו חייבים לזכור כי התהליך של עיצוב פנים משרדים עבר טרנספורמציה בשנים האחרונות. היום אנחנו מחפשים יותר ויותר דרכים ליצור מרחבים משותפים במקומות העבודה, לעודד יצירתיות ומחשבה בעזרת צבע.

הטעות אותה עושים רבים כאשר הם מזמינים מעצב פנים עבור המשרד שלהם, זאת אנחנו ב- אריה גולדין יודעים ממקור ראשון, היא שהם חושבים כי ברגע בו הם מעוניינים לייצר עיצוב משרדים יוקרתי, אי אפשר יותר לדון על יצירתיות.

אנחנו כאן כדי להפריך את הטענה הזו ולהגיד כי דווקא יצירתיות, יצירה של פינות ישיבה מיוחדות, הכנסה של נקודות צבע בטעם, אם על ידי יצירות אומנות ואם באמצעים אחרים, יכולים לשרת את המטרה אפילו טוב יותר.