עיצוב בתים פרטיים

עיצוב בתים פרטיים – אריה גודלין עיצוב פנים

מחפשים מומחה עיצוב בתים פרטיים לעיצוב הבית שלכם? מוזמנים לגלוש באתר ולראות פרויקטים דומים של עיצוב על ידי מעצב הפנים אריה גודלין ולהשאיר פרטים לחזרה אליכם לגביי עיצוב הבית הפרטי שלכם. אנו מתמחים במתן שירות עיצוב בתים פרטיים בעלי קומה אחת או כמה קומות כולל בניית תוכנית עיצוב פנים מקיפה לכל חלקי הבית: הכניסה, המבואה, המטבח, הסלון, חדר הרחצה וחדרי השינה, הכול בהתאם לתוכנית פעולה מסודרת ותקציב ידוע מראש. נשמח להעמיד לשירותכם את הניסיון והידע שלנו בתחום ולרתום אותו לטובת עיצוב הנכס שלכם בצורה החדשנית והמקצועית ביותר לפי כל טרנד וסגנון עיצובי שאתם אוהבים ורוצים שהבית שלכם ילך בעקבותיו!

כל מה שצריך לדעת עיצוב בתים פרטיים – אריה גודלין עיצוב פנים

עיצוב בתים פרטיים היא אומנות בפני עצמה הדומה במאפייניה לעיצוב דירות מגורים ואינה שונה מכך באופן מהותי אך יחד עם זאת צריכה לקחת בחשבון בתים פרטיים בעלי כמה קומות המהווים אתגר מיוחד למעצב ואם אתם רוצים להוסיף קומה, לשנות את מבנה הקומה, להוסיף מעלון למשל, מעלית, פטיו או כל אלמנט אחר הקיים רק בבית פרטי, אנחנו הכתובת עבורכם! נשמח להיפגש ולתת לכם ייעוץ פרטני לגביי בניית תוכנית לבית הפרטי שלכם, תוכנית שתתאים למטרות ולתקציב שלכם ותאפשר לכם להעריך את עלות העבודה, משך העבודה ועוד. מוזמנים לקרוא עוד מאמרים כמו זה ולקבל טיפים לעיצוב הבית באתר וללמוד עוד אודות מעצב הפנים, לעבור על גלריית התמונות ולראות פרויקטים קודמים בתחום עיצוב הבית שמצאו חן בעינכם ואולי יתאימו גם לבית שלכם. אנו עוברים על כל האלמנטים העיצוביים הדרושים לעיצוב הבית החל מהריצוף דרך חיפויי הקיר, התקרה, הריהוט, גופי התאורה, האביזרים המשלימים וכל אלמנט עיצובי ופונקציונלי אחר שאתם יכולים לחשוב עליו. ראיתם בית מעוצב בצורה שאהבתם אצל חבר או בקטלוג? נשמח לעצב את הבית שלכם באותו סגנון או להציע לכם סגנון עיצובי חלופי מתאים יותר.

3 טיפים לעיצוב בתים פרטיים:

עיצוב בתים פרטיים – טיפ מס' 1: הדשא של השכן לא יותר ירוק… – לא כל מה שעובד בבית של חבר או שכן מתאים בהכרח אצלכם. לפעמים אנחנו מתאהבים בעיצוב בבית כלשהוא שראינו ומנסים להעתיק את המראה של הבית שלנו ומתאכזבים שזה לא נראה אותו הדבר ונראה פחות טוב. כלל ידוע בעיצוב הוא ששום דבר לא עובד בחלל ריק, תרתי משמע. כל חלל וכל בית ותוכנית העיצוב המתאימה לו: כיווני האור, צורת הבית, גובה התקרה, סידור החלל כל אלה משפיעים על מראה הבית ויש אלמנט נוסף מסתורי שאפילו מעצבי פנים מתקשים להסביר, מדוע שתי דירות עם אותו עיצוב נראות שונות לחלוטין. לכן לפני שאתם הולכים על עיצוב שאהבתם בבית אחר, בדקו אם בעל מקצוע האם זה ישים ומתאים גם אצלכם. תמיד תוכלו לקבל השראה ולקחת סגנון שמתאים לכם אבל אתם לא חייבים שזה יהיה בדיוק אותו הדבר.

עיצוב בתים פרטיים – טיפ מס' 2: עיצוב אחיד לכל קומות הבית או כל קומה בנפרד – בבתים פרטיים בעלי כמה קומות אפשר לנקוט בשתי גישות עיצוב שונות: שיטה אחת היא לעצב את כל הבית לפי אותו קו עיצובי כולל דלתות פנימיות דומות בכל הקומות למשל ושיטה שניה היא לעצב כל קומה בנפרד. היתרון של השיטה הראשונה הוא קבלת מראה הומוגני ואחיד לכל חלקי הבית ויש בזה משהו יפה ונעים לעין, קו שמחבר את כל הקומות וכל חלקי הבית. היתרון בשיטה השנייה לפיה כל קומה תעוצב בנפרד הוא באפשרות שלכם ליהנות מעוד עיצובים ועוד סגנונות ויש מי שאוהב לתת נושא לכל חדר וכך להבדיל ולאפיין אותו בצורה עצמאית! כך או כך שתי השיטות יכולות להתאים לכם ואתם יכולים לבחור איזו שיטה שאתם יותר מתחברים אליה כמובן.

עיצוב בתים פרטיים – טיפ מס' 3: טאצ'ים סופיים שעושים את כל ההבדל – אחד הדברים הכי מהנים בעיצוב הבית הוא הטאץ' הסופי שאנחנו עושים בבית שבלעדיו אנחנו מרגישים כאילו יש משהו לא גמור ואיתו אנחנו מרגישים שהשלמנו את העבודה. הטאץ' הסופי יכול להיות סידור שונה של שני פרטי ריהוט למשל שהחלטנו עוד מההתחלה שככה יסודרו אך ברגע האחרון הבנו שיותר מתאים סידור אחר. טאץ' אחרון אחר יכול להיות הוספה של אביזר קישוט, החלפה של שטיח הכניסה או אפילו סידור הכריות בצורה שונה על מערכות הישיבה והספות. טאצ'ים סופיים הם דברים קטנים ונחמדים שיכולים להשביע את רצוננו לאחר שבוצעה העבודה ולהשלים עבורנו את תמונת עיצוב הבית בדיוק כפי שרצינו!

לסיכום

עיצוב בית פרטי דומה במובנים רבים לעיצוב דירה או כל חלל מגורים או עבודה אחר עם כמה הבדלים המאפשרים למעצב הפנים או לכם, במידה ואתם מעצבים לבד את הבית, ליצור תוכנית עיצוב אחידה לכל הבית ולכל קומות הבית או לחלופין לבחור דווקא עיצוב שונה לכל קומה או אפילו לכל חדר! עיצוב אחיד ייתן לבית מראה קלאסי ויוקרתי אך עיצוב נפרד ייתן לכם אפשרות להגשים יותר אפשרויות עיצוב ויאפשר לכם לתת לכל חדר את המראה ייחודי שלו בעזרת עיצוב עצמאי ונפרד מהעיצוב בשאר חלקי הבית. רוצים עזרה של מעצב פנים מקצועי? מוזמנים לפנות או להשאיר פרטים. להתראות ובהצלחה.