עיצוב בתים פרטיים מבחוץ

עיצוב בתים פרטיים מבחוץ – כל הטיפים שיעזרו לקסם להתרחש

הכניסה הביתה היא אולי הרגע המשמעותי ביותר בימים הארוכים שעוברים על כולנו. אנחנו חיים בעולם דינמי ומתפתח הדורש מאיתנו לא אחת לעבוד שעות ארוכות תוך שאנחנו קורסים תחת עומס גדול של מטלות. הכניסה הביתה, לאור הימים הארוכים אותם אנחנו עוברים היא ממש פתח למשהו חדש. אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להיכנס הביתה מלא באנרגיה של כעס, חוסר נוחות ומרירות כתוצאה מהרבה עבודה קשה. אנחנו רוצים להיות שם עבור הילדים שלנו, בני הזוג שלנו, כך שבמודע או שלא במודע עלינו לעשות את מה שאנחנו יכולים כדי להבטיח כי נצליח לשנות את האנרגיה ולהכניס משהו חדש לתוך הבית על אף הלחצים הגדולים איתם אנחנו מתמודדים.

עיצוב בתים פרטיים מבחוץ הוא אחד הכלים שלנו לשנות את האנרגיה. אנחנו יודעים, וודאי אלו העובדים אצל אריה גולדין, אבל לא רק, כי יופי משנה לעומק את האנרגיה ואת התחושה. חזל כבר אמרו: 'דרה נאה מרחיבה דעתו של אדם'. אנחנו היינו רוצים להיעזר בכלים אותם אנחנו יכולים לקבל מתהליך של עיצוב בתים פרטיים מבחוץ וליישם אותו באופן כזה שיאפשר לכם להרגיש נינוחות גדולה יותר ויתן לכם מקום להירגע בו רגע לפני שאתם נכנסים הביתה.

כמובן שלא רק עבור זה נועד עיצוב בתים פרטיים מבחוץ. התהליך נועד גם כדי להבטיח כי תוכלו לבלות מחוץ לבית שלכם לעיתים, לשבת להביט בגינה או בעציצי הפרחים ולתת לעצמכם, לחברים שלכם ולבני הזוג, כמה דקות להירגע ביחד.

רוצים לשמוע איך אנחנו בתור אנשי מקצוע, כאן אצל אריה גולדין, העוסקים בתהליך של עיצוב פנים בתים פרטיים מייצרים תהליכים מהסוג הזה?  את כל התשובות תקבלו ממש עכשיו.

קודם כל מתחילים בבחינה של הצרכים הפונקציונאלים שלכם

כל תהליך של עיצוב פנים בתים פרטיים מתחיל קודם כל, בראש ובראשונה בבחינה של הצרכים שלכם עיצוב בתים פרטיים מבחוץ לא שונה מהבחינה הזו. התהליך צריך לכלול את הצרכים המשתנים שלכם. לכן, נכין רשימה דרכה תוכלו לבחון את האספקטים השונים שיכולים להיות להיות במקרה של עיצוב בתים פרטיים מבחוץ:

  1. האם יש לכם ילדים והאם אתם רוצים שיהיה להם איפה לשחק: חזית הבית במקרה של כל בית פרטי נראית קצת אחרת. קיימים כמובן מושבים ונקודות שונות ברחבי הארץ, בהן הפינה של הילדים בחוץ נמצאת בחזית הבית ולא מאחור. אנחנו בכל מקרה היינו מנסים למצוא פתרונות אחרים עבור עיצוב בתים פרטיים מבחוץ, שכן אנחנו ב- אריה גולדין , ליווינו כבר לא מעט לקוחות ובכל פעם מחדש אנחנו מגלים כי כאשר מייצרים פינה לילדים בחוץ, בדרך כלל הדבר מייצר בלאגן. בלאגן זה לא בהיכרח דבר רע, אבל אנחנו לא יודעים אם היינו ממליצים על כך מראש אלא אם אתם מחפשים מקום עבור הילדים ואין שום אפשרות אחרת.
  2. פינת ישיבה: בדרך כלל, תהליך של עיצוב בתים פרטיים מבחוץ יכלול פינת ישיבה. מה שחשוב לשים לב אליו הוא שאנחנו צריכים למצוא פריטים שלא יהרסו כתוצאה מהאבק, שינויי מזג האוויר, קרינת השמש שיכולה גם להוביל לדהייה של צבע ועוד. לעיתים נבחר לא פינת ישיבה מלאה כי אם ערסל או נדנדה שייצרו מרחב בו ניתן לשבת אבל לא פינת ישיבה מורכבת שאולי תהיה בחלק האחורי של הבית ולא בחזית.
  3. עציצים וצמחייה: עיצוב בתים פרטיים מבחוץ בדרך כלל יכלול צמחייה כזו או אחרת. צמחים הם דבר נפלא, הם נותנים לנו אוויר, מייצרים יופי טבעי ולא מתאמץ, מביאים תחושה של פסטורליה. אבל, כל מעצב פנים מקצועי יודע כמובן שמדובר על 'עליה וקוץ בה'. עיצוב בתים פרטייים מבחוץ הכולל צמחים כאלו ואחרים עלול להביא אתכם למצב בו אתם מתמודדים עם שורה של צמחים מתים כי לא טיפלתם בהם כראוי. כך שגם כאן אנחנו צריכים לבצע התאמות שישרתו אתכם.

גם בחוץ סדר הוא דבר חשוב בתוך תהליך של עיצוב בתים פרטיים מבחוץ

טעות נפוצה המתרחשת לא אחת בתוך תהליך של עיצוב בתים פרטיים מבחוץ היא לחשוב כי משום שמדובר על החלק החיצוני של הבית, אין בעיה שיהיה שם מבולגאן ומלוכלך. התשובה שלנו לכך היא חד משמעית: סדר ובלאגן הם לא טובים לנו, בני האדם. לכן עשו כל מה שאתם יכולים כדי לא להגיע לכך. שימו לב כי אתם בוחרים נכון את הפריטים איתם אתם מאחסנים את אותה מאפרה ואותו ציוד למנגל, אלו ישתלמו בסופו של דבר.

למה בכלל לקחת עזרה עבור עיצוב בתים פרטיים מבחוץ

למה לקחת מעצב פנים היא אולי השאלה אותה שואלים אותנו כל הזמן, בתהליך של עיצוב בתים פרטיים מבחוץ, אותנו העובדים אצל 'אריה גולדין', התשובה מורכבת אבל בסופו של יום אנחנו מאמינים כי לא תמיד העין של אלו שלא מגיעים מהמקצוע יכולות לראות הכל. לעיתים כל מה שצריך לעשות זה להוסיף פריט נוי או חפץ כלשהו כדי להגיע לתוצאה הרצויה, לעיתים כל מה שצריך לעשות זה לראות את הפרופורציות בין רהיטים שונים או חלקים שונים המרכיבים את התצוגה בכללותה.

כך שההמלצה שלנו היא כמובן להיעזר באותו מעצב פנים, כדי להגיע לתוצאה אליה אתם לא בהכרח תצליחו להגיע בעצמכם. אין זה אומר כי העבודה תהיה יקרה בהיכרח, הדבר אומר בעיקר, כי התהליך יהיה פשוט יותר, מהיר יותר וזה יביא אתכם לתוצאה מלאה יותר במהירות.