עיצוב בתים מודרניים

עיצוב בתים מודרניים – אריה גולדין מעצב פנים

עיצוב בתים מודרניים בעידן החדש רותם את כל החידושים הטכנולוגיים האחרונים ומשלב אותם עם עקרונות עיצוב קלאסיים נצחיים שתמיד עובדים, הכוללים יסודות עתיקים הבאים לידי ביטוי בעולם העיצוב החדש החל משילוב מסורות עיצוב וסידור חלל עתיקות כמו הפנג שואי מהמזרח ועד שילוב עקרונות עיצוב אדריכליים ומגמות עיצוב מהעולם החדש, עיצוב באוהאוס, עיצוב אקלקטי, עיצוב פוסט מודרני ועוד. חופש והפעולה והיצירתיות שיש היום למעצבי הפנים אדיר ומאפשר ללקוחות ליהנות מעיצוב חדיש ומתקדם המשלב ישן וחדש, מזרח ומערב, חומרי גלם כמו עץ ומתכת, שיש ואבן, זכוכית ופלסטיק, הכל נרקח יחד ומאפשר למעצבים ליצור עיצובים שלא נראו כמוהם מעולם! רוצים לעצב את הבית בצורה ייחודית ויוצאת דופן? מעדיפים לעצב את הבית בסגנון קלאסי? כך או כך אנו כאן בשבילכם ומזמינים אתכם להכיר את עולם העיצוב ואת אפשרויות העיצוב החדשות שיש באפשרותכם ליישם בקלות בנכס שלכם בכל תקציב שתרצו!

כל מה שצריך לדעת על עיצוב בתים מודרניים במאה ה-21

עיצוב בתים מודרניים מכיל בתוכו אין ספור אפשרויות עיצוב החל מעיצוב מינימליסטי ועד עיצוב בומבסטי, עיצוב אוריינטלי ואקזוטי לצד עיצוב שמרני וקלאסי. מעצב הפנים העכשווי יכול ליהנות מנפלאות הטכנולוגיה המעמידות לרשותו את האפשרות לבנות, ליצור, להרכיב וליצור עיצוב חדשני ומתקדם העושה שימוש בחומרי גלם איכותיים וחזקים ולגבש כמה אפשרויות עיצוב לכל נכס, להביא אותם ללקוחות בצורה של הדמיה ממוחשבת וליהנות מאפשרויות עיצוב נפלאות וחדשות בבתים פרטיים ודירות מגורים כאחד. אנו כאן כדי להציע לכם את המילה האחרונה בתחום עיצוב הבית החל משלב הריצוף, חיפוי הקיר, הריהוט, התאורה, האביזרים המשלימים וכל אלמנט עיצובי אחר שאתם יכולים להעלות על דעתכם. אנו מכירים את כל הטרנדים והמגמות האחרונות בתחום עולם העיצוב ובנישה של עיצוב בתים מודרניים ונשמח להגשים עבורכם כל חלום עיצוב שיש לכם, לשדרג לכם את הנכס ולתת לכם את המבחר הגדול ביותר של אפשרויות עיצוב לבחירה.

3 טיפים לעיצוב הבית בסגנון מודרני

עיצוב בתים מודרניים – טיפ מס' 1: תמונה אחת שווה אלף מילים… – תמונות בבית הפכו קצת פאסה בשנים האחרונות ואולי זה סימן טוב לכך שהטרנד הזה דווקא עומד לעשות קאמבק… חשוב לזכור שלתמונות יש ערך כספי שרק עולה ועולה כל הזמן עם השנים ורכישת תמונה היא תמיד רעיון טוב לטווח הארוך מבחינה כספית ואם ניתן לשלב אותה גם על הקיר מה טוב. יש היום מבחר עצום של תמונות לאו דווקא מוכרות או ידועות אלא תמונות רקע המשתלבות נהדר עם הקיר וכל מטרתן זה להשתלב עם עיצוב הקיר והחלל. אפשר למצוא הדפסים ברמה גבוהה מאוד ותמונות נהדרות וצבעוניות אפילו בקנה מידה גדול, הכוללות מסגרת, במחירים לא גבוהים ותמונה מרשימה וגדולה כזאת התופסת את העין ללא ספק יכולה לשדרג כל קיר וכל חלל!

עיצוב בתים מודרניים – טיפ מס' 2: וילונות, שטיחים וכריות – אל תמעיטו בחשיבות האביזרים האלה. שלושת הפריטים האלה הם מאבני היסוד של כל תוכנית עיצוב ובחירה נכונה שלהם משלימה את תמונת עיצוב הבית ויכולה לעשות את כל ההבדל. מחלקת וילונות היא מחלקה ענקית בפני עצמה וכיום יש מבחר ענק של וילונות מסוגים שונים, תריסים ונציאנים, תריסיי גלילה, וילונות עתיקים או ווילונות מודרניים ויש חשיבות רבה לבחירת הווילונות. אפילו בבית הלבן בארצות הברית הדבר הראשון שכל נשיא עושה כשהוא נכנס לחדר הסגלגל זה להחליף את הווילונות שיהיו לפי הטעם האישי שלו… שטיחים הם גם עולם ומלואו ויש שטיחים פרסיים שעולים מאות אלפי שקלים. כמו תמונות יש היום מגוון ענק של שטיחים בשלל צרות, גדלים וצבעים שיכולים להוסיף המון לכל חלל. כריות הם גם עולם שלם ויש המון סוגי כרית מיוחדות במינן שיכולות לשדרג כל סלון בקלות!

עיצוב בתים מודרניים – טיפ מס' 3: פוליש – רוצים לקבל את המראה המבריק הזה ששמור לבתי מלון ולובי של בנייני פאר? הסוד הוא לעשות פוליש מקצועי לרצפה. שימו לב איך בכל פעם שאתם נכנסים ללובי של בית מלון, הרצפה נוצצת ומבריקה וגם אם אתם לא שמים לב לכך, זה יוצר אפקט מרשים ותחושה של ניקיון וחדש. תוכלו להשיג את זה גם עבור דירתכם הצנועה או הבית הפרטי שלכם בקלות על ידי הבאת בעל מקצוע מומחה פוליש שיבריק לכם את הרצפות וייתן לכם את המראה ואת הניחוח הממכר הזה שכולנו אוהבים. הבונוס לכך הוא כמובן שמירת הרצפה בחומר מיוחד לאורך זמן. תתפלאו כמה פוליש כזה יכול לשדרג כל חלל, קטן או גדול, דירה חדשה או ישנה.

לסיכום

עיצוב הבית בעידן המודרני הוא חוויה מהנה למעצבי פנים ולקוחות פרטיים כאחד. קל היום יותר מתמיד להיחשף והגיע למקורות השראה ולקבל רעיונות עיצוב מכל העולם. הטכנולוגיה מסייעת לנו עם יצירת והוצאת חידושים טכנולוגיים בכל תחום הקשור לעיצוב הבית החל מחומרי הגלם המרכיבים את  חיפויי הקיר, הריהוט ועד האביזרים המשלימים. יש היום מבחר עצום של פרטי קישוט מדהימים ומיוחדים מכל העולם שיכולים לשדרג בקלות כל נכס בעלות לא גבוהה.

רוצים לעצב את הבית בסגנון מודרני וחדשני או בסגנון עתיק וקלאסי? מוזמנים לדבר אתנו או ליצור קשר דרך האתר ונשמח לחזור אליכם עם הצעת עיצוב מודרני משתלמת שתתאים לבית שלכם להתראות ובהצלחה!