עיצוב בתים מבחוץ

עיצוב בתים מבחוץ – איך עוברים את התהליך בהצלחה

אנחנו לא תמיד חושבים על עיצוב בתים מבחוץ כאשר אנחנו ניגשים לעיצוב בית. רבים מהלקוחות שלנו, כאן אצל אריה גודלין יכולים לדמיין בקלות את פינת האוכל, פינת הישיבה, חדר השינה או את הסלון, אבל קשה להם יותר לחשוב איך הם היו רוצים שהחזית של הבית שלהם תיראה.

הדבר אופייני כמובן לישראלים. שכן אנחנו לא חיים באיי יוון הציוריים או בשכונות היפות של ערי אירופה השונות, אנחנו נמצאים כאן, בחום ובלחות שהופכים את הטיפול בחזית הבית למשהו שלא מעניין ישראלים רבים כל כך.

אבל אנחנו, אלו העובדים אצל אריה גודלין, כנראה יודעים טוב מכולם כי דווקא טיפוח חזית הבית יכול לשנות דברים רבים מבפנים. כאשר אתם מגיעים הביתה מיום עבודה עמוס ואתם רואים את חזית הבית, יפה ומטופחת, הדבר מביא במובנים רבים לתחושה של רוגע פנימי שמתברר כשווה את זה בהחלט.

תהליך של עיצוב בתים מבחוץ הוא המומחיות שלנו כאן, אצל אריה גודלין, היינו שמחים לשתף אתכם במידע שנמצא בידינו כדי שתדעו גם אתם לפעול כדי להביא ליצירה של חזית הבית שלכם יפה ומטופחת באופן בו אתם הייתם רוצים לראות אותה.

כדי לשמוע לעומק על התהליך, על איך אנחנו, העובדים בתור מעצבי פנים רואים עיצוב בתים מבחוץ, אתם כמובן מוזמנים להמשיך לקרוא את הכתבה.

עיצוב בתים מבחוץ מתחיל בהבנה של החלל

כל מעצב פנים ישתף אתכם בכך שתהליך של עיצוב פנים בתים מתחיל קודם כל בהבנה של המבנה אליו אנחנו מעוניינים ליצוק תוכן. אנחנו רוצים לדעת, כל מעצב פנים, וודאי אנחנו העובדים אצל אריה גודלין, היכן ממוקם השטח הגדול של הבית שלכם, האם אנחנו מדברים על חזית הבית, אולי החלק האחורי, האם יש דשא מקדימה? האם יש לכם ילדים ולכן חשוב למצוא עבורם פינה ברחבי הבית? כל הפרמטרים הללו הם מהותיים כאשר אנחנו מעוניינים להפוך את חזית הבית לנאה ושימושית עבורינו.

הרי עיצוב בתים מבחוץ הוא ממש לא תהליך המיועד רק כדי שהבית שלנו יהיה יפה מאחרים, אנחנו מעוניינים ללכת לכיוון של עיצוב בתים מבחוץ קודם כל כדי לאפשר לכם לייעד פינה בבית למנוחה, שקט, רגע בו אתם יכולים להירגע מהמירוץ האכזרי של החיים.

הרי בסופו של יום אנחנו עמוסים בכל כך הרבה משימות ומטלות, כך שקשה לנו פעמים רבות להיזכר כי במהות שלנו אנחנו חיות, באנו מהטבע, הטבע הוא זה שעושה לנו טוב. לשבת בחוץ, להרגיש את האוויר הטוב על פנינו, לנשום את ריח הצמחים, אלו הפעולות שיכולות לשפר את איכות החיים שלנו במידה כה רבה עד שאנחנו לא יכולים לוותר על כך.

לכן, חשוב להבין מה האפשרויות העומדות לפנינו מבחינה טכנית, רגע לפני שאנחנו יורדים לפרטים ולעבודה על עיצוב בתים מבחוץ.

עיצוב בתים מבחוץ צריך לכלול פינת ישיבה

אם יש דבר עליו אנחנו לא יכולים לוותר כאשר אנחנו הולכים לתהליך של עיצוב בתים מבחוץ הוא על פינת ישיבה. פינת ישיבה יכולה לכלול כל מיני דברים, חשוב שנזכור גם להתאים כמובן את הפינה למה שאנחנו צריכים. אם לדגמא הקו עליו הלכנו בתהליך של עיצוב פנים בתים הוא של אירוח מספר רב של אנשים, ככל הנראה נרצה לייצר גם מחוץ לבית את הפלטפורמה שתאפשר לנו לארח מספר אנשים רב ככל הניתן. אם אנחנו מדברים על בית קטן, היום אנחנו יכולים להיעזר בטכניקות שונות שיאפשרו לנו להניח אפילו רק נדנזה או מאין ערסל שיורד מהתקרה.

יצירה של פינת ישיבה בחוץ בתהליך של עיצוב בתים מבחוץ מאפשר לנו ליצור שני דברים:

  1. פשוט פינת ישיבה עבורכם ועבור האנשים שאתם אוהבים. מה שכמובן מאפיין רבים מהישראלים האוהבים מאוד לארח.
  2. פינת ישיבה היא הדף אליו ניצוק את התוכן. הבעיה בתהליך של עיצוב בתים מבחוץ הוא שכאילו אין לנו רשימת מטלות אותה אנחנו צריכים למלא. בניגוד לדף המשימות בו אנחנו אוחזים כאשר אנחנו הולכים לתהליך של עיצוב פנים בתים , אז אנחנו צריכים להניח ספה בחדר האירוח ומיטה בחדר השינה, כאן אנחנו צריכים לתת מענה עבור משהו שכאילו אין לנו צורך בו. כאשר אנחנו מייצרים פינת ישיבה כל התהליך של עיצוב בתים מבחוץ פשוט הופך קל יותר ויעיל יותר, כי יש לנו מול מה לעבוד.

עיצוב בתים מבחוץ – צמחים

אנחנו, העובדים אצל אריה גודלין מאמינים כי עיצוב בתים מבחוץ הוא ההזדמנות המושלמת להוסיף קצת ירוק הביתה. הנקודה היא שכמובן בחירה של עציצים או עצים היא לא רק בחירה הנוגעת לעיצוב היא גם בחירה שצריכה להתאים לאלו שבוחרים בה.

כמו שלא כל משפחה יכולה לאמץ כלב, כך גם לא כל אחד יכול לקחת על עצמו טיפול בעשרות עציצים ועצים. עיצוב בתים מבחוץ נאה ככל שיהיה צריך להיות מותאם לאופן בו אתם מתנהלים. אל תשכחו כי היום קיימות אינספור אפשרויות המאפשרות לכם בין היתר לשים דמויי צמחים ועצים שאולי לא יתנו לכם את האוויר הטוב אותו צמחים יכולים לתת לכם, אבל בהחלט יכולים לאפשר לכם ליהנות מקצת ירוק ללא חשש.

לכו לשאוב השראה

אנחנו מכירים אנשים שהלכו על עיצוב בתים מבחוץ הכולל צביעה של הדלת והקירות, אנחנו מכירים כאלו שתלו דברים יצירתיים בפתח הבית, הכל אפשרי, כל עוד אתם באים עם ראש פתוח ומעוניינים בשינוי.