עיצוב בתים כפריים

עיצוב בתים כפריים – אריה גולדין מעצב פנים

עיצוב בתים כפריים על ידי מומחה עיצוב! תמיד חלמתם לעצב את הבית בסגנון כפרי? יש לנו את כל הכלים להגשים לכם את החלום ולעצב לכם את הבית בכל סגנון שתרצו לרבות בסגנון הכפרי האהוב על ידי רבים ומיושם בעיקר בחו"ל אך סגנון זה ידוע בכל העולם וגם בערים אורבניות ובדירות מגורים פשוטות במרכז העיר, וניתן ליישם בהן את הסגנון הכפרי, להכניס אלמנטים של עיצוב בתים כפריים לדירה ולהפוך את הבית לבית מעוצב במראה החמים והנעים הכפרי המוכר! מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם עם מידע לגביי עיצוב הבית בסגנון כפרי ובכל סגנון עיצוב אחר שתרצו, עיצוב בתים מודרני, עיצוב בתים קלאסי ועוד. נשמח לייעץ לכם ולבנות עבורכם תוכנית עיצוב כפרית או כל תוכנית עיצוב אחרת שתרצו בהתאם לתקציב שלכם ולחזון שלכם לעיצוב הדירה, בין אם מדובר בבית פרטי, וילה או דירה בבניין!

כל מה שצריך לדעת על עיצוב בתים כפריים

עיצוב בתים כפריים בעידן החדש לוקח למעשה את כל הסממנים של עיצוב בתים כפריים מתקופות מוקדמות יותר ומאזורים שונים בעולם: תקופת המערב הפרוע בארצות הברית ובכלל. צורת המגורים בכל העולם לא רק באמריקה אלא גם באירופה, הייתה כפרית בעיקרה כי כך חיו בעבר לפני המהפכה התעשייתית ולפני המעבר של מרבית התושבים לערים. פעם לא היו ערים וכולם למעשה חיו בכפרים, ניהלו משקים וכדומה. מאז הרבה השתנה בעולם מין הסתם, רוב התושבים גרים בערים ובפרברי הערים ורק מעט משפחות שמרו על החיים בכפר במתכונת הקדומה. האדם העירוני עבר לגור בדירות מתועשות כשהבטון הקר שולט בהם, קווי העיצוב המודרני נכנסו לאופנה וקמה תנועה הפוכה לתנועת העיצוב הכפרית. אך כמו בכל טרנד ומגמה אופנתית, אנחנו נזכרים בתקופה ישנה יותר בערגה וכך היה גם עם התקופה הכפרית. מעצבי פנים מכל העולם שאבו השראה ולקחו סממנים ומאפיינים מאותה תקופה והם מיישמים אותם כיום גם בבתים מודרניים. כמובן שיש עדיין משפחות רבות שחיות באותה צורה והבית שלהם מעוצב בצורה כפרית בלי שהם מתאמצים ומי שגר בעיר ובכל זאת רוצה להרגיש בכפר יכול לעשות זאת בקלות על ידי שילוב מאפיינים כפריים בביתו.

מה מאפיין עיצוב בתים כפריים

עיצוב בתים כפריים מכיל בתוכו כמה מאפיינים בסיסיים המוכרים לכולם ואם תשלבו אותם בביתכם, גם אם אתם גרים בעיר ולא בכפר, תוכלו ליהנות מהניחוח הכפרי כל בוקר, בין אם יש לכם בית כפרי ומרפסת או חצר אליה אתם יכולים לצאת או אפילו רק דירה חד קומתית פשוטה. הנה כמה מאפיינים כפריים בולטים שכל אחד מכיר:

קיר לבנים ואח: המאפיין הבולט ביותר בכל תוכנית עיצוב בתים כפריים הוא קיר הלבנים אשר מקיף אח או קמין. בבתים רבים ברצות הברית ובאירופה עדיין משתמשים באח בסלון וזהו עדיין מקור חימום מרכזי בבית! האח מחובר כמובן לארובה והוא מהווה את מרכז הסלון בבית הכפרי. בישראל החמה אין ממש צורך לבנות אח אמיתית וגם כך זה אפשרי בבתים פרטיים בלבד, אך עדיין אפשר לבסס קיר אחד בסלון בסגנון כפרי על ידי בניית קיר לבנים מרשים עם שמים אח דמה ויש היום מפזרי חום בצורה של אח שפולטים חום כך שזה יכול להיות ממש אמיתי. אין אמנם ארובה אך אפשר להוסיף מדף בטון או עץ ולמסגר את האח בצורה שימושית, להניח על המדף פריטים, תמונות וכו' ולקבל את המראה החם הזה של קיר לבנים עם אח בבית!

עץ: עוד מאפיין בולט של סגנון העיצוב בתים כפריים שדווקא כן תפס בצורה מאסיבית ובא לידי ביטוי בבתים ונכסים רבים הוא העץ כמובן. עץ הוא חומר מובחר בעל ביקוש אדיר. בארצות הרית רוב הבתים עשויים מעץ ויש ביקוש רב לחומר הגלם הזה ובכל העולם עץ הוא אחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר הן ליצירת דקים, פרגולות, רצפות עץ וכדומה והן ליצירת רהיטים כמובן, שולחנות אוכל, חיפויי קיר דקורטיביים, מדפים, ארונות, שידות ועוד. עץ מלא יקר יותר מעץ סינטטי ויש רמות שונות לעץ. בסגנון העיצוב הכפרי העץ הוא מרכיב מרכזי וכל צימר בנוי ברובו מעץ ומעניק לבית את ההרגשה והמראה הכפרי מיד.

חלונות ואביזרים משלימים: עוד כמה דברים שאפשר לעשות שיהפכו את הבית למראה הכפרי הוא לשלב חלונות כפריים ולהוסיף אביזרים בעלי סממן כפרי בין אם בגינה למי שיש בית פרטי או בדירה. מעצבי פנים מכירים את כל הפריטים הקטנים והגדולים בעלי הגוון הכפרי שניתן להוסיף לנכס על מנת להפוך אותו כפרי ואפילו מפת שולחן כפרית וכמה כלי בית כפריים יכולים לעשות את העבודה.

רצפה: לרצפה יש תפקיד חשוב בכל בית וגם בסגנון העיצוב הכפרי לרצפה יש תפקיד מרכזי. רצפת עץ מלא היא רצפה יקרה ואיכותית בעלת מראה כפרי ויש גם רצפות אבן בסגנון כפרי אותן אפשר למצוא היום בקלות, בעלות מראה כפרי אירופאי שאפשר לשלב בבית ולהשיג בעזרתן את המראה הכפרי.

רוצים לעצב את הבית בצורה כפרית? בא לכם לשדרג את הנכס ולעצב אותו בצורה שונה? מוזמנים ליצור קשר עם מעצב הפנים אריה גולדין ונשמח להיפגש ולתת לכם כמה רעיונות מקוריים נוספים לעיצוב הבית בכל סגנון שתרצו: כפרי, מודרני, קלאסי ועוד! השאירו פרטים או חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ ראשונה. להתראות ובהצלחה!