חיפוי קירות פנים - אריה גולדין - מעצב פנים

חיפוי קירות פנים באמצעות בריקים, אריחים ועוד – אריה גולדין מעצב פנים

חיפוי קירות פנים הוא עולם ומלואו של עיצוב המאפשר לכם ליצור קירות מעוצבים ברמה גבוהה, עד לכדיי יצירות אומנות שלך ממש. דרך ארוכה עשה עולם העיצוב בעיצוב הקירות החל מצבע קיר פשוט, דרך טפטים פשוטים שהיו נפוצים מאוד בעולם בשנות ה-70, לאחר מכן בשנות ה-80 וה-90 עם המעבר לבריקים, אותם אריחים מלבניים בצבעים שונים, בעיקר בגווני חום ואדום בהתחלה, שכמעט כל בית בישראל ובעולם רצה שיהיה לו קיר אחד כזה לפחות בבית, המשווה לבית מראה של בקתה עם קמין ועד חיפויי הקיר של היום המשלבים את כל הדברים האלה ומוסיפים עוד עשרות פתרונות עיצובים מיוחדים הנוצרים בעזרת טכנולוגיית CNC ושיטות נוספות לחיתוך ויצירת חיפויי קיר, בטון אדריכלי ומגוון רחב של פתרונות עיצוב כולל הטמעת תאורה ליצירת מראה מדהים ועוד!

המראה שישדרג לכם את החלל בקלות ובעלות הגיונית – חיפוי קירות פנים

חיפוי קירות פנים כאמור הוא תחום שהתפתח מאוד וכל שנה נוספים רעיונות ופתרונות חיפוי חדשים. יש היום חיפוי קיר דמוי שיש, דמוי עץ, חיפוי קיר בעזרת בטון אדריכלי, חיפוי קיר מזכוכית אמיתית, חיפוי לחדר האמבטיה ולסלון ולכל מקום אחר בבית. יש חיפויי תלת ממד שמוסיפים על חיפוי הקיר הרגיל את המראה הייחודי של חיפוי קיר תלת ממד המאפשר לנו ליצור צורות ייחודיות ומעניינות על גביי חיפוי הקיר ולעצב קיר אחד או כמה קירות בבית בצורה מרהיבה ושונה מכל דבר אחר שהכרנו קודם. היכנסו לאתר של אריה גולדין מעצב פנים מומחה בחיפויי קיר ובעיצוב חללים בבית ובמשרד בעזרת חיפויי קיר מיוחדים ומרהיבים שמשדרגים כל נכס והופכים אותו מעוצב ומיוחד.

רוצים להוסיף חיפוי קירות פנים לבית? חייגו עכשיו נשמח לעזור!

חיפוי קירות פנים יכול ליצור לכם בבית את המראה העתיק או הקלאסי, את המראה המודרני והעכשווי וכל מראה אחר שתרצו. שווה להשקיע בחיפוי קיר ואפשר היום בעלות לא גבוהה לחפות קיר שלם בבית או כמה קירות וליצור מראה מדהים לבית רק באמצעות אלמנט אחד. כמובן שכאשר יש לכם בית עם חיפוי קיר מעוצב זה יהיה בזבוז לרהט את הבית בצורה פשוטה והשלמה של ריהוט מעוצב וריצוף איכותי יהפכו את הבית שלכם לחוויה אחת גדולה, בית מעוצב בו תוכלו לארח וליהנות ממנו כל ימות השנה. חיפוי הקיר עמיד ולא דורש תחזוקה, קל להתקנה, מספק שכבת הגנה נוספת על הקיר, עמיד באש ומים ובעל חוזק שמאפשר לכם לבחור, להתאים ולהתקין את חיפוי הקיר פעם אחת וליהנות ממנו במשך שנים רבות.

חיפוי קירות פנים לדירות ווילות – אריה גולדין

הזמינו עכשיו שירות בחירת והתאמת חיפוי קירות פנים לכל נכס. נשמח להגיע לנכס ולבחון את הצרכים והעלויות שלכם והתאים לכם את חיפוי הקיר המתאים ביותר לנכס. אריה גולדין מעצב פנים מנוסה וותיק המתמחה בעיצוב חללים פרטיים וציבוריים ובעל פרויקטים רבים של עיצוב הבית בהם נעשה שימוש חכם של חיפויי קיר לצד ביצוע כל שאר עבודות העיצוב לבית לפי תוכנית מסודרת ותקציב ידוע מראש. שדרגו את הבית ועצבו אותו כפי שתמיד חמלתם בעזרת אלמנטים עיצוביים מרשימים ואיכותיים כגון חיפויי קיר, ריצוף, ריהוט, תאורה, קירות גבס פנימיים ועוד. נשמח לייעץ לכם לגביי כל עבודת שיפוץ ועיצוב לדירה שאתם צריכים ולתת לכם מגוון פתרונות ברמות מחיר שונות עבור עיצוב החלל.

כנסו לאתר וקראו עוד מאמרים בתחום עיצוב הבית, קבלו טיפים וחייגו לייעץ ללא עלות!

נמאס לכם מהדירה הישנה, רוצים לחדש את הבית ולעשות מהפך אמיתי? נשמח לתת לכם את כל הכלים לעיצוב מחדש של הבית באמצעים המתקדמים ביותר ובהתאם לתקציב שלכם. חיפוי קיר יכול להתאים לכם אך יש מגוון רחב של חומרי גלם, סגנונות, צורות וצבעים של חיפויי קיר ואם אתם בעלי בית פרטי זה שונה מאשר אם אתם בעלי חנות או עסק. חיפוי הקיר הפך לאלמנט המרכזי בכל חנות ועסק אך גם בבתים פרטיים ודירות מגורים פשוטות אפשר לשלב אותו וזו המגמה אליה הולך תחום העיצוב בישראל ובכל העולם כיום. הטכנולוגיה יוצרת חיפויי קיר יפים יותר, חזקים יותר וגמישים יותר ומאפשרת לכל אחד היום להתקין חיפוי קיר חלק או שלם בבית בקלות ובעלות לא גבוהה!

יש לנו את הפתרונות הטובים ביותר בתחום עיצוב הבית עבורכם החל מבחירת הריצוף, הצבע , החיפוי, הריהוט ועד יצירת שינוי מבני בחלל והתאמת הנכס לצרכים שלכם כולל עיצוב מטבח מ-א' עד ת', עיצוב חדר השינה, עיצוב הסלון, עיצוב חדר הרחצה ועיצוב קומפלט לכל הבית. מוזמנים לראות דוגמאות של פרויקטים שונים מכל רחבי הארץ בהם עיצבנו דירות במיטב מגמות העיצוב והטרנדים החזקים ביותר בתחום ובעזרת חומרי הגלם טובים ביותר. כמובן שלא מספיק לבחור את חומרי הגלם ופרטי הריהוט אלא גם לסדר אותם בחלל ואפשר היום להגיע לתוצאות נהדרות בעזרת כמה טכניקות עיצוב, אביזרים משלימים וכדומה, כאשר חיפוי הקיר הוא אחד מהם.

רוצים לחדש את הבית ולעצב אותו מחדש אנחנו הכתבות שלכם! חייגו עכשיו

נשמח לתת לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות, לקבוע פגישת היכרות לא מחייבת ולתת לכם הצעת מחיר משתלמת עבור כל עבודת עיצוב שאתם צריכים לבית, לווילה, לדירה או לפנטהאוז שלכם כולל עיצוב מבני ציבור ומוסדות, לובי של בניין מגורים ועוד! השאירו פרטים או חייגו עכשיו ונשמח לחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית ומידע נוסף לגביי כל השירותים שלנו. חייגו עכשיו או השאירו פרטים באתר לחזרה מהירה אליכם. להתראות ובהצלחה!