חיפוי קירות פנים דמוי אבן

השינוי בהתייחסות לעיצוב פנים הדירה הוביל ליצירת מבחר עשיר של סגנונות, עיצובים וחיפויים שונים כמו חיפוי קירות פנים דמוי אבן

עד לפני מספר שנים בודדות אנשים רבים לא ייחסו חשיבות רבה למראה דירתם. כשהם בחרו את הרהיטים שישולבו הם חשבו בעיקר על הפתרונות הפרקטיים שהם מספקים ופחות הקפידו על התאמה עיצובית ויצירת קו עיצובי אחיד לכל אורך הדירה. אך בשנים האחרונות עולם העיצוב הצליח לחדור לביתם של רבים שבוחרים בהמוניהם להתחיל מסע שיפוץ פנים לשינוי מראה הדירה. אם גם לכם נמאס ממראה דירתכם והחלטתם לחדש וליצור קו עיצובי אחיד המתאים לטעמכם האישי, המאמר הבא יעזור לכם מאוד. אריה גולדין עוסק בכל עולם העיצוב במשך שנים ארוכות ומכיר היטב את כל הטיפים המקצועיים, השיטות המתקדמות והדרכים הנכונות לעצב את פנים הדירה שלכם בהתאמה מלאה לקו עיצובי אחיד ולטעמכם האישי. רגע לפני שאתם מתחילים במסע העיצוב, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות שילוו אתכם לאורך כל תהליך שינוי פנים הדירה שלכם. ראשית, חשוב לדעת שכיום יש מבחר סוגים של חיפוי קירות פנים דמוי אבן שיוכלו לשנות את קירות דירתכם מקצה לקצה. אנשים רבים כיום בוחרים לשלב בדירתם חיפוי קירות פנים דמוי אבן בחללים כמו פינת ישיבה, מטבח, או קיר מרכזי בחלל הסלון. שנית, לא כל שיפוץ לשינוי מראה הדירה חייב לכלול החלפת תשתיות וחלוקת כל חלל הדירה מחדש. ישנן שיטות מהירות, זולות וטובות יותר. שלישית, ישנן מספר פעולות חשובות שאתם חייבים לעשות לפני שאתם מסתערים על הליך השיפוץ בכל הכוח, אריה גולדין ימנה עבורכם את הפעולות החשובות ביותר שאתם חייבים להכיר.

הכירו את השיפוץ המתאים ביותר לשינוי מראה פנים הדירה – אין צורך להגיע להחלפת תשתיות!

אז תחילה חשוב לפתוח בהבדלים המשמעותיים בין שיפוץ קוסמטי לשיפוץ יסודי. שיפוץ יסודי זהו שיפוץ הכולל עבודות נרחבות בדירה, לרבות הרמת מרצפות, חשיפת תשתיות חשמל ואינסטלציה והחלפתן, שבירת קירות, חלוקה מחודשת של חלל הדירה, הוספת קירות חדשים ועוד. כלל הפעולות הללו מצריכות לא מעט זמן עבודה, עולות לא מעט כסף ואף יאלצו אתכם לצאת מהדירה לתקופה ממושכת של מספר שבועות. אריה גולדין מסביר שברוב המקרים הבוחרים בשיפוץ היסודי הם בעלי דירות ישנות שחייבים להחליף תשתיות, הורים לילדים בוגרים שיצאו מהבית ורוצים לוותר על חדר שינה לטובת הרחבת הסלון או המטבח ועוד. לעומת זאת, הליך שיפוץ קוסמטי שונה בתכלית ומתאים לאנשים שרק רוצים לשנות את מראה דירתם. אריה גולדין מסביר שהליך השיפוץ הקוסמטי אינו מגיע לתשתיות הדירה וגם לא כולל שבירת קירות או הרמת רצפות. השיפוץ הקוסמטי עוסק בעיקר בשינויים עיצוביים, לרבות חיפוי קירות פנים דמוי אבן, חיפוי קירות פנים דקורטיבי, חיפוי קיר pvc, חיפוי קירות פנים דמוי בטון, טפטים שונים לקירות הדירה, הדבקת ריצוף חדש על הקיים, הוספת וילונות, החלפת חלונות ועוד. כלל השינויים הללו מהירים למדי כך שכל הליך השיפוץ יסתיים בפחות ממחצית מזמן השיפוץ היסודי. מעבר לכך, במהלך רוב שלבי השיפוץ הקוסמטי תוכלו לשנות בדיקה ללא כל בעיה, מה שכנראה יחסוך לכם לא מעט כסף על שכירות. אם לא די בכך, עלויות השיפוץ הקוסמטי זולות בעשרות אחוזים בהשוואה לשיפוץ היסודי, מה שאומר כי אם המטרה המרכזית שלכם בשיפוץ הדירה היא לשנות את מראה פנים הדירה, השיפוץ המתאים עבורכם הוא השיפוץ הקוסמטי.

הכירו את כל סוגי החיפויים שישנו את מראה קירות דירתכם מקצה לקצה – חיפוי קירות פנים דמוי אבן נחשב לאחד מהמבוקשים ביותר

אריה גולדין מציע עבור כל לקוחותיו מבחר עשיר של סוגי חיפוי קירות פנים דמוי אבן, חיפוי קירות פנים בטון, חיפוי קירות פנים דקורטיבי או חיפוי קיר pvc. חיפויי הקירות הפכו בשנים האחרונות לאחר המוצרים המבוקשים ביותר בעולם העיצוב. חיפוי קירות פנים דמוי אבן או בשלל דגמים נוספים יכול לשנות את כל מראה הדירה שלכם מקצה לקצה בעלויות מינימליות ובזמן עבודה קצר במיוחד. לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב חיפוי קירות פנים דמוי אבן בחללים שונים בדירה, מה שמשנה לחלוטין את מראה הקיר. אם גם אתם רוצים חיפוי קירות פנים דמוי אבן, אריה גולדין ידע להתאים עבורכם את סגנון החיפוי המתאים ביותר לעיצוב דירתכם ובהתאמה מלאה לטעמכם האישי. אריה גולדין שעוסק בתחום מזה שנים רבות לומד להכיר את כל לקוחותיו לעומק במטרה להתאים עבורם עיצוב פנים מיטבי שיתאים הן לחלל הדירה ולצבעים הבולטים ביותר והן לטעמם האישי. כבר בתחילת הדרך אריה גולדין מסביר ללקוחותיו שחשוב לראות את התמונה השלמה והמלאה של סיום השיפוץ. שיפוץ בחלקים ללא תמונה סופית מלאה על כלל פרטיה עלול להוביל לבלאגן עיצובי, שילוב צבעים שאינם משתלבים ובחירת רהיטים שגויה. לכן, הטיפ הראשון של אריה גולדין לכל לקוחותיו הוא לראות את התמונה המלאה כבר בהתחלה.

בנו תמונה מלאה של כל מראה דירתכם לאחר תום כל שלבי השיפוץ ובחרו את הרהיטים המתאימים ביותר לתמונה שיצרתם

איך בונים את התמונה השלמה עוד לפני שמתחילים? אריה גולדין מסביר שהשיפוץ המוצלח והמדוייק ביותר מתחיל בתכנון יסודי. חשוב להקדיש זמן ומחשבה לתיכנון מראה הדירה לאחר השיפוץ עד לפרטים הקטנים. אריה גולדין מסייע לכל לקוחותיו לבנות תמונה מלאה הכוללת חיפוי קירות פנים דמוי אבן, בחירת רהיטים בגדלים מתאימים, בחירת צבעים עיקריים שישולבו בחלל, בחירת וילונות ועוד. התמונה המלאה עוזרת לבחור נכון את הציוד הרלוונטי להליך השיפוץ המיוחל ומסייעת להימנע מבחירות פזיזות שיצרו בלאגן עיצובי. לכן, גם אם הליך בניית התמונה הסופית לוקח לכם לא מעט זמן, חשוב שתקפידו לסיימו בצורה מלאה ומוקפדת הכוללת חיפוי קירות פנים דמוי אבן ואף את רמת שקיפות הוילונות שתבחרו לשלב. לאחר שתסיימו להרכיב את התמונה המלאה, תוכלו לעבור לשלבים הבאים והמעניינים יותר הכוללים יציאה לחנויות העיצוב הגדולות ביותר ובחירת הרהיטים המתאימים לתמונה המלאה שיצרתם. אז רגע לפני שאתם יוצאים לבחירת כל הציוד וסוגי חיפוי קירות פנים דמוי אבן, חיפוי קירות פנים דקורטיבי, חיפוי קירות פנים דמוי בטון, חיפוי קיר pvc, רהיטים שונים וצבעים שולטים, חשוב שתגיעו ממוקדים ככל הניתן למעמד הבחירה.

אל תמהרו לחנויות העיצוב הגדולות – זה מה שחשוב שתעשו לפני!

אריה גולדין מסביר ללקוחותיו שכיום יש מבחר עשיר של סוגי חיפוי קירות פנים דמוי אבן, רהיטים בסגנונות שונים, וילונות בכל הגדלים ועוד. המבחר הגדול עלול לבלבל רבים שלא מגיעים מספיק ממוקדים ולכן חשוב מאוד למקד את הטעם האישי והצרכים עוד לפני שמגיעים למעמד הבחירה ברשתות העיצוב הגדולות ביותר. איך עושים את זה? פשוט פותחים את המחשב ועוברים על מבחר גדול ככל הניתן של דגמים, צבעים וסגנונות. אריה גולדין מדגיש שחשוב להתמקד על דגמים, צבעים וסגנונות שמתאימים גם לטעמכם האישי וגם לתמונה הכוללת שיצרתם בכדי להבטיח התאמה מלאה בין כל חללי הדירה וכן התאמה מלאה לטעמכם האישי.