חיפוי קירות מעוצבים - אריה גולדין - מעצב פנים

חיפוי קירות מעוצבים – אריה גולדין מעצב פנים

אחד הסממנים הבולטים ביותר של דירה מעוצבת לצד הריצוף והריהוט זה מראה הקיר. חיפוי קירות מעוצבים הפך טרנד לוהט בשנים האחרונות והוא מהווה פתרון יצירתי ומוצלח יותר מצבע הקיר הרגיל. אמנם גם בתחום הצבע לקיר יש חידושים ואפשר היום לצבוע את הקיר בעזרת צבע ומרקם מדהים המקנה לקיר חלקות שלא הייתה בעבר ויש היום צבעים בכל צבעי הקשת וגוונים אך לצד השיפור בתחום הצבע לקירות, קם לו מתחרה חדש והוא חיפוי הקיר. יחד הם משלימים אחד את השני ובבתים רגילים אפשר למצוא שילובים מקסימים בין קיר צבוע לקיר מחופה המשלימים קיר אחד מגוון ומעוצב. מתעניינים בעיצוב הבית, חיפוי קירות מעוצבים וחיפויי קיר לעסקים? סטודיו אריה גולדין מעצב פנים ישמח לתת לכם את הפתרון הכי טוב בתחום עיצוב הבית כולל בתחום חיפוי הקירות!

טרנד העיצוב שכבש את המדינה: חיפוי קירות מעוצבים

חיפוי קירות מעוצבים הוא טרנד סקסי ויעיל כאחד שמתאים גם לדירות קטנות או ישנות וגם לדירות גדולות או חדשות. מחלקת חיפויי הקיר בכל חנות רהיטים גדלה משנה לשנה ואפשר למצוא היום מבחר רחב מאי פעם במחלקות חיפויי הקיר השונות. חיפוי קירות מעוצבים מגיע בשלל צורות, גדלים, צבעים, טקסטורות ומרקמים בזכות טכנולוגיית ייצור החיפוי המאפשרת היום חיתוך מדויק, עיבוד של חומר הגלם לכל צורה וגדול ואפשרות להתקין חיפויי קיר בהתאמה אישית ובעיצובים בלעדיים בכל חלל: פרטי, עסקי וציבורי. רוצים גם כן ליהנות מבחירה והתקנה של חיפוי קירות מעוצבים? נשמח לתת לכם ייעוץ בתחום ולהתאים לכם חיפויי קיר מעוצבים בהתאמה אישית.

תוכנית עיצוב הבית – אריה גולדין, מעצב פנים

עומדים לשפץ את הבית? רוצים לעצב את הבית בצורה מקצועית מ-א' עד ת' בעזרת מעצב פנים מקצועי. פנו אלינו ונשמח לתת לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות ולקבוע עמכם פגישה לבחינת אפשרויות העיצוב בביתכם. נעבור על כל הנושאים הרלוונטיים החל מאישורי בנייה נדרשים, קווי מים וצנרת ביוב, אישור להוספת חדר או שבירת קיר וכל אלמנט אחר המכיל את תוכנית העיצוב. נבנה יחד תוכנית לריצוף, לצבע, לריהוט לחיפויי הקיר, לגופי התאורה ולכל אלמנט עיצוב ופונקציונלי אחר שקיים בכל תוכנית עיצוב אדריכלית או תוכנית עיצוב של מעצב פנים. נעזור לכם לתמחר את העבודה ולדעת כמה היא תעלה פחות או יותר. נשמח להיפגש ולהציע לכם רעיונות לעיצוב הבית באמצעים המתקדמים ביותר כולל התקנת חיפוי קירות מעוצבים ואלמנטים דומים שיכולים לשדרג את הבית שלכם ולהפוך אותו נוח יותר לאירוח ולשהייה ובעל מראה מעוצב יותר.

3 טיפים לעיצוב בית בקלות בשיטת עשה זאת בעצמך

לכולנו יש רעיונות עיצוב והאמת היא שבשנים האחרונות קל יותר מתמיד גם למי שאינו מעצב פנים, לבצע פעולות עיצוב ולבחור פרטי עיצוב וריהוט, ריצוף וכדומה. מי שאוהב את התחום נהנה משפע באינטרנט ואפשרויות רבות ללמוד וליישם טיפים מעולם העיצוב, דבר שלא היה זמין בעבר. כיום ניתן לראות סרטונים ביוטיוב המראים בצורה מפורטת ומדויקת כיצד לצבוע קיר, איך לבנות קיר, איך ליצור פרטי עיצוב דקורטיביים ולכן מי שאוהב לעשות את זה בכוחות עצמו יכול ללא ספק ליהנות מהעושר ולהצליח לבד לעצב את הבית! אנו כאן כדי לתת לכם טיפים אך יש דברים שרק מהנדס, אדריכל או מעצב יכולים ליישם בשטח, ליצור הדמיות, להסתמך על עקרונות עיצוב קלאסיים או מודרניים וליצור עיצובים מרהיבים ומיוחדים לכל בית. כך או כך, לבד או יחד אתנו, נשמח לעזור לכם בכל דרך לגבש תוכנית עיצוב מקורית ויצירתית שתוכל להשיג את המטרות שלה במסגרת התקציב שהקצתם לה.

הנה שלושה טיפים בסיסיים עבור כל מי שרוצה לעצב את הבית לבד:

התאמת צבעים: אחד מעקרונות היסוד בכל תחום עיצוב הוא התאמת צבעים. לפעמים אנו בוחרים פרטי ריהוט איכותיים ויקרים אבל לא יודעים להתאים אותם אחד אל השני. התאמת צבעים היא אומנות של ממש וזכרו שלא רק פרטי הריהוט צריכים להיות תואמים אלא גם הקירות, הריצוף וכל אלמנט אחר בבית.

התאמת גדלים: בדיוק כפי שחשוב להתאים צבעים צריך לדעת להתאים גדלים. למה הכוונה? ספה שנראית לנו מתאימה בחנות לא בהכרח תתאים לגודל הסלון שלנו. צריכה להיות לנו עין טובה כדי להעריך מרחקים וגדלים ולהתאים את פרטי הריהוט אחד אל השני ואל החלל בו הם מוצבים.

התאמת חדרים: לא חובה לעצב את כל הבית כמקשה אחת אבל אם יהיה רצף עיצובי בין כל חדרי הבית זה ייתן אפקט חזק יותר ללא ספק. חדר השינה אמנם יכול להיות מעוצב בנפרד מהמטבח והסלון אבל תראו לכם בית המעוצב כולו באותו קו, זה יכול להיראות נהדר ולתת לכם הרגשה נהדרת אם תצליחו ליישם זאת!

לסיכום, עולם העיצוב הוא עולם עשיר ורחב בעל מגוון רחב של אפשרויות. כיצד נדע מה לבחור? איך נדע מה הפריטים שהכי מתאימים לנו ולבית שלנו? מעצב פנים יכול לרתום את הניסיון והידע שלו ולתת לנו עצות ורעיונות בשפע מתוכם נוכל לבחור את המתאימות ביותר. נוכל לעצב גם לבד ואם יש לנו זמן, כסף ועין עיצובית נוכל להגיע לתוצאות נפלאות תודות לטכנולוגיה ולנגישות של הדברים. כך או כך נשמח לסייע לכם להגשים את חלום הדירה המעוצבת שלכם בתקציב שמתאים לכם ובסגנון שאתם אוהבים. נשמח לתת לכם רעיונות מקוריים ולהציע לכם תוכנית יישומית לביצוע הלכה למעשה של תוכנית העיצוב כולל ירידה לפרטים, בניית לוח זמנים ותקציב מוגדר וידוע מראש. נשמע מעניין? פנו עכשיו לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. תודה ולהתראות!